Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 143 ... 156 157
Dr.Watt

Daar gaat Cap 3 Powless. En helaas ook Madouas.

Gelukkig wel Pog, Pidcock, Sheffield en Zingle mee voorin.

Yskoud

Cosnefroy ook nergens meer.

jort101

Blij dat ik Cosnefroy niet kopman heb gemaakt vandaag..

KV

Verschilmaker Powless die ik vroeger nog nooit heb weten vallen, ligt er natuurlijk weer bij. Altijd toch hetzelfde.

jm dvg

Hup kron make my day (nog een beetje goed)

arjenzvob

Wat is Kron goed he @nasibal Maar dat wisten wij al 😉

Dr.Watt

Madouas 11e volgens Scorito.
Lijkt me een foutje anders doe ik wel een zeer goede zaak

Qtjelegend10

Iemand Higuitamonster gezien vandaag?

TheBest

Voor iedereen die nog twijfelde: Pogacar geeft net in het interview na de wedstrijd aan 'gewoon' de Waalse Pijl te rijden.

nasibal

Heb mezelf wel weer traditioneel gecuckt hoor. Bagioli hier "tippen" * , maar zelf vrolijk Q er in wisselen. Laat Bagioli woensdag dan ook maar top 10 rijden :D

Overigens blij dat ik nog een wissel heb. WP duf ik wel aan m'n huidige selectie en dan gewoon lekker Evenepoel er in voor Luik.

* = tippen is relatief natuurlijk, dat snap ik ook wel ;)

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

Cosnefroy 21e, werd nog flink gehinderd in het sprintje om P.17

niek-vdv

Cosnefroy 21e omdat hij zich op laat sluiten in de sprint en Benoot die weer niet eens probeert om mee te sprinten, zo'n dag is het vandaag. Om dan nog maar te zwijgen over wissel Gaudu.

Risje89

Madouas had goede benen om na die val nog 11de te eindigen. Overweeg om hem 3de kopman te maken woensdag met deze benen.
Mede door zijn comeback weer 0,2% gestegen naar 99,7% (8.524 punten, plaats 61).

Nijmos

Ik geloof niet dat madouas 11e klopt. Volgens mij was het nummer 104 in die groep en die zat ook in de aanvankelijke kopgroep.

Valvuillerdemoz

'@nasi: kun je dan niet beter Bagioli alsnog nemen? Die had ik eigenlijk al twee keer moeten cappen met deze uitslagen, dan zou hij mij al boven de 350 punten hebben opgeleverd. Meer dan Pogacar tot nu toe... Is natuurlijk niet waarschijnlijk dat dat in de komende twee races zo blijft. Maar ten opzichte van Evenepoel die er maar eentje rijdt?

Dr.Watt

Redelijk onverwacht maar zeker niet onverhoopt doen we een ontzettend goede zaak.
Met 638p gestegen met 3.0% naar 95.9%

Pogacar, Pidcock, Zingle, Madouas en Benoot in de punten en Sheffield en Powless teampunten.
Zingle lijkt op zijn bescheiden manier toch al een soort van must-have voor 500k.

Met een sterk heuvelteam en een op papier monsterteam voor EF kijken we vanaf nu enkel nog naar boven.

niek-vdv

Madouas 11e klopt weldegelijk, zie de Twitter van FDJ. 104 (Geniets) zat inderdaad ook in die groep en werd 16e @Nijmos

nasibal

'@Xavi

Waarom zou ik Bagioli alsnog nemen als ik met Evenepoel een topfavoriet voor Luik in kan brengen, of anders een topfavoriet voor EF? Omdat Bagioli nog twee koersen rijdt?

Zoals je zegt, Bagioli had je voor de BP in moeten wisselen. Zowel toen als vandaag was hij een prima cap. Voor WP en LBL toch hooguit 3e cap, en dan zeker geen 'zekere'.

Edit: Nog eens na zitten rekenen met als scenario een 2e plek voor Evenepoel in Leuk en 2x een 11e plek voor Bagioli. Helemaal niet zo'n gekke gedachte eigenlijk.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

'@Nijmos

Staat ook op PCS. 104 is Geniets en die is 16e geeindigd.

floda

Waar ik woensdag nog op Kron zat te schelden, ben ik nu weer heel blij met hem. Met 658 onverwacht gestegen naar 97,1. Madouas ondanks val dus toch nog goed mee, heb met benoot de verkeerde 3e cap gekozen, maar zat te twijfelen tussen hem en cosnefroy. Durfde Madouas na ziekte en Kron na woensdag niet aan. Maar goed, niet heel veel hele goede mannen voor WP en LBL. Alhoewel als ik naar scores van vandaag kijk vraag ik me af hoeveel anderen dat wel hebben. Hopelijk is Bilbao beetje hersteld van zijn griep. En dan alle twijfel wie naast pog en pidcock de derde captain moet worden voor WP.

Valvuillerdemoz

'@nasi: ja maar dan zou je Evenepoel toch wel als 2e cap nemen denk ik. Dan geeft dat toch wel meer punten dan Bagioli 2 x 11e en 3e cap. Nog eens berekend met een nogal positief scenario dat Bagioli twee keer zevende wordt. En derde cap blijft. Dan nog is het puntenvoordeel voor Evenepoel. Pas bij twee zesde plaatsen gaat het voordeel naar Bagioli en dan ook nog eens dankzij de teampunten vanwege Evenepoel.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

628p vandaag en gestegen naar 75% dus wellicht is ergens in de 80 nog mogelijk en heb ik er vrede mee.

Btw Simmons komt wel op de zwarte lijst die vind volgens mij alleen de Strade Bianche leuk en verder zal het hem roesten.

Als Skjelmose ook in WP top 10 scoort heb ik toch wel een beetje spijt hem niet genomen te hebben.

Putdeksel

Wat is er met Gaudu gebeurd? Kan het nergens vinden…

niek-vdv

Gaudu al relatief vroeg minuten achter het peloton samen met de zieke Gregoire geraakt en vervolgens opgegeven.

Bzuidema

Jammer van Gaudu maar vooralsnog 3 procent gestegen met Pogacar en pidcock. tot 89,8% En een paar puntjes van Benoot en Madouas. was opzich wel een gekke wedstrijd maar toch wel de verwachte uitslag. Vond Jumbo erg zwak in eigen land dat dan weer wel. Pidcock gewoon goed die langzaam weer in vorm komt of misschien wel net op tijd weer terug is. maar had hij geen hersenschudding gehad dan had hij zeker nog mooie resultaten kunnen laten zien maar dat is logisch natuurlijk. Van Benoot had ik wel meer verwacht maar hij zat niet bij die kopgroep dan heb je de slag gemist. Maar leek erop dat hij de benen ook niet had. Ik hoop dan toch wel dat Gaudu nog wat gaat laten zien anders zou het wel een erg zure wissel zijn. We zullen het snel genoeg zien. woensdag weer een nieuwe race.

1 2 ... 143 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.