Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 145 ... 156 157
zitvlees

ik denk overigens dat de renners nog wel zullen vooruitblikken op WP en LBL en vaak kan je daaruit opmaken wat er aan de hand was in de koers ervoor waar ze een DNFje hadden. Dus in dat opzicht niet nodig om nu hard opzoek te gaan naar de context rond een DNF.

R. D.

Ik zit voor mn laatste wissel toch ook naar Ciccone te kijken. Zijn er anderen die hem overwegen ?

Fietseties

Ach, als je weet, als gaudu zijnde, dat je wedstrijd verloren is in dat kloteweer en je piek moet de week erop liggen dan snap ik het wel.

Yuri2222

Inmiddels 6e in de wielren-index. Verwacht niet heel veel meer te stijgen, tenzij Martinez het op zijn heupen krijgt. Zijn er mensen die het aandurven om Cosnefroy 3e captain te maken woensdag? Heb verder dus de keus uit Martinez en nog Hermans, Bilboa en Benoot.

Zie dat Martinez trouwens nog niet bevestigd is voor woensdag. Zou wel een tegenvaller zijn als hij niet rijdt. Maak hem sowieso geen captain denk ik, omdat ze Pidcock uit zullen spelen.

Oli4smit

Aiii na gehele voorjaarsseizoen rond de 94% te hebben gestaan, nu gezakt naar 90,4.
Gemis van pidcock lijkt meteen dodelijk, waar ik eerst nog blij was met keuze cosnefroy ipv pidcock.
Lijkt deze keuze toch wat minder handig, zeker gezien de berichten dat cosnefroy niet helemaal fit is

Ach wijze lessen aan het leren denk ik maar zo:)

Dr.Watt

'@ Yuri

Ik zou voor Bilbao gaan. En nog eerder Benoot dan Cosnefroy.

@R.D.
Ciccone zou ik echt niet overwegen. Ook al is die super sterk dit seizoen.

Nijmos

Cosnefroy zou ik woensdag boven benoot verkiezen.

StassenR

'@Nijmos en Cosnefroy ook boven Gaudu?

drop drover

'@Yuri ik zou me wel een beetje zorgen maken om je team aangezien Martinez sowieso niet meedoet en Q. Hermans & Bilbao toch nog wel onzekerheden zijn aangezien ze beide ziek zijn (geweest) en ook al wegvielen van de originele startlijst van de AGR.
Ik heb ze ook alle drie, maar verwacht er helaas weinig van.

Ab Normaal

'@karigheid
Cosnefroy niet fit? Heb je dat een bron van?

Dr.Watt

PCS heeft de 'definitieve' startlijst van WP.

Odin

'@Ab normaal Op in de leiderstrui geeft Cosnefroy aan dat hij ziek was tijdens AGR. Toch vind ik 21ste dan niet heel verkeerd.

Oli4smit

'@Odon & @Ab Normaal, inderdaad ik refereer naar het in de leiderstrui artikel, waarbij een 21e plaats dan helemaal niet verkeerd is.

Toch is het altijd even opassen als renners een ziekte aangeven, zeker tijdens of voor de koersen die ze van tevoren hebben aangestipt als hun hoofddoelen:)

KV

Djeezes zeg. Quasi al mijn 3de kopmankeuzes liggen in de lappenmand. Dan toch maar Benoot cappen voor een 12de plek zeker... hopelijk nog wat nieuws over Powless. En geen idee of Kron dit kan, is eerste deelname, maar lijkt mij niet echt een muurtjesprofiel.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Powless verwacht ik ergens tussen plek 5 en 10. Kroon ergens tussen plek 12 en 20.

Nijmos

Hoe was Powless eraan toe dan na die val in de amstel? Mag die niet knechten voor healy?

KV

'@Dr. Watt

Voor een 7de plekje van Neilson teken ik meteen! Maar ik vind ook niks terug over zijn toestand...

Oli4smit

Hierbij het enige duidelijk video beeld dat ik kan zien van die valpartij van powless
https://twitter.com/BikeBlz/status/1647621013419483138?s=20

Lijkt niet superharde val, maar moeilijk te zeggen.

Verwacht hem in ieder geval aan de start, over zijn conditie durf ik nu weinig te zeggen.
Hopen op een interview voor de start...

Nijmos

Is hij de roze renner in het skoekeloen of op het asfalt?

KV

Ik hoop die in de graskant want dat was toch echt wel een zachte val, maar vrees die op het asfalt... ook daar is de val niet goed te zien. Hij reed nadien wel snel weg (zag ik op ander fragment van die valpartij), weliswaar wat stroef.

Risje89

Powless was dacht ik nog ergens in beeld vlak voor zijn opgave, zag er niet heel soepel uit allemaal.

Odin

Iets in mij zegt dat Cosnefroy woensdag niet fit genoeg blijkt te zijn en niet van start gaat, mocht hij wel starten verwacht ik eigenlijk ook geen goede uitslag dus ik ga hem geen cap 3 maken.

Dr.Watt

Jullie hebben gelijk.
Ik had het over een fitte Powless. Hield er domweg geen rekening mee dat er gevolgen kunnen zijn aan zijn val.

floda

Ik heb 6 net niet keuzes voor de derde kopman in de waalse pijl. Allemaal ziek zwak of misselijk geweest in afgelopen weken of net niet goed genoeg op hele steile werk. Dus als iemand een duidelijke voorkeur heeft graag advies.

Benoot: te steil denk ik, tussen 15-20
Cosnefroy: goede dag tussen 5-10 slechte dag (en die is er te vaak) < 35
Madouas: lijkt in vorm en stap gemaakt te hebben in dit soort werk, maar weet niet of te steil/lang is
Bilbao: was de beoogde, maar sinds infectie in ronde geen wedstrijd meer gereden
Costa: kan wel dit steile werk aan, maar in AGR niet top
Kron: goed in vorm, maar denk ik net te steil alhoewel….

JohnWick

https://twitter.com/Vaughters/status/1647671331545309184

1 2 ... 145 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.