Inmiddels 6e in de wielren-index. Verwacht niet heel veel meer te stijgen, tenzij Martinez het op zijn heupen krijgt. Zijn er mensen die het aandurven om Cosnefroy 3e captain te maken woensdag? Heb verder dus de keus uit Martinez en nog Hermans, Bilboa en Benoot.
Zie dat Martinez trouwens nog niet bevestigd is voor woensdag. Zou wel een tegenvaller zijn als hij niet rijdt. Maak hem sowieso geen captain denk ik, omdat ze Pidcock uit zullen spelen.
Aiii na gehele voorjaarsseizoen rond de 94% te hebben gestaan, nu gezakt naar 90,4.
Gemis van pidcock lijkt meteen dodelijk, waar ik eerst nog blij was met keuze cosnefroy ipv pidcock.
Lijkt deze keuze toch wat minder handig, zeker gezien de berichten dat cosnefroy niet helemaal fit is
Ach wijze lessen aan het leren denk ik maar zo:)
'@Yuri ik zou me wel een beetje zorgen maken om je team aangezien Martinez sowieso niet meedoet en Q. Hermans & Bilbao toch nog wel onzekerheden zijn aangezien ze beide ziek zijn (geweest) en ook al wegvielen van de originele startlijst van de AGR.
Ik heb ze ook alle drie, maar verwacht er helaas weinig van.
Hierbij het enige duidelijk video beeld dat ik kan zien van die valpartij van powless
https://twitter.com/BikeBlz/status/1647621013419483138?s=20
Lijkt niet superharde val, maar moeilijk te zeggen.
Verwacht hem in ieder geval aan de start, over zijn conditie durf ik nu weinig te zeggen.
Hopen op een interview voor de start...
Ik heb 6 net niet keuzes voor de derde kopman in de waalse pijl. Allemaal ziek zwak of misselijk geweest in afgelopen weken of net niet goed genoeg op hele steile werk. Dus als iemand een duidelijke voorkeur heeft graag advies.
Benoot: te steil denk ik, tussen 15-20
Cosnefroy: goede dag tussen 5-10 slechte dag (en die is er te vaak) < 35
Madouas: lijkt in vorm en stap gemaakt te hebben in dit soort werk, maar weet niet of te steil/lang is
Bilbao: was de beoogde, maar sinds infectie in ronde geen wedstrijd meer gereden
Costa: kan wel dit steile werk aan, maar in AGR niet top
Kron: goed in vorm, maar denk ik net te steil alhoewel….
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.