Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 146 ... 156 157
jenzrscl

Kron gaf wel aan dat die gaat voor top 10 plaatsen in ardennen.. dus denk wel dat hij kan meespelen voor top 10, heeft zich gefocust erop , heeft wel een goeie sprint bergop maarja het is hoei.. ik twijfel echt om hem 3de kopman te zetten.

Dr.Watt

'@ Floda

Een beetje lood om oud ijzer.

Bilbao is op papier de beste kans.
Costa ook geen slechte en wss wel top 10.
Indien Gaudu niet helemaal fit zou zijn, is Madouas mss wel degene die je zoekt.

Mr. Burns

Bet365 met odds voor woensdag, maar zonder Gaudu. Die weten meer, paniek!

Odin

Grappig om de odds te zien, hier spreken mensen over een Costa die dit aan moet kunnen en wellicht top 10
Kan rijden. Terwijl 365 een mannetje of 60 boven hem heb staan bij de odds. Ben benieuwd wie er een betere kijk op hebben.

zitvlees

Een kanttekening bij odds is dat dit gaat om winst. Dat is heel iets anders dan top 10. Je kan dus niet de plek in de odds voor winst zien als een voorspelde finishplek.

Voorbeeld: Benoot stond volgens mij op de 5e plek in de odds voor winst in de AGR, maar op de 3e plek in de odds voor een top 3.

Laatst gewijzigd
Odin

Nou je kan er wel van uitgaan dat als er odds voor de top 10 komen dat al die renners ook boven hem staan wat betreft een top 10 positie. Het klopt dat het bij een enkele renner wel eens iets afwijkt maar dat gaat bij iemand die zo laag staat niet gebeuren.

Dr.Watt

De odds bij cycling komen enkel en alleen uit een algoritme. In tegenstelling tot voetbal is er geen analist die zich hierbovenop nog eens bemoeit.

Tijdens de Tour stond Pidcock live 5/1 om de rit naar Alpe d´Huez te winnen. Op dat moment was hij al naar de kopgroep gereden.
De bookies verwachtten toen nog dat de winnaar uit het peloton ging komen terwijl eender welke noob die de koers aan het kijken was wel wist dat de winnaar uit de kopgroep kwam en ook dat het Pidcock ging zijn.

BP stond Corbyn Strong als 2e favoriet na Cosnefroy.
Er was geen enkel scenario mogelijk waarin die zou winnen ook al mocht hij het zelf schrijven.

Volgens jouw theorie kunnen we naar de odds kijken en de winnaar opschrijven?

Laatst gewijzigd
Odin

Nee, zeker niet zelfs. Aangezien ik Costa zeker ook niet uitsluit voor een top 10 klassering. Ik wilde er meer mee zeggen dat ik de odds van bookmakers soms gewoon wat bijzonder vind.

R. D.

Ik heb eigenlijk wel zin om die gekke Healy er gewoon in te knallen. Hij heeft wel een plekje verdiend ook. Zou wel een klassieke scorito blunder kunnen worden, iemand nemen net na zn piek. :D

drop drover

Gaudu staat er gelukkig nu wel in bij bet365
Hij er niet bij zou de doodsteek zijn voor mijn team ;-)

Yskoud

Geen Teuns morgen in de WP.

Ook geen Gaudu lijkt het voor morgen. Staat niet meer op de startlijst en komt niet voor in de odds.
Iemand daar meer informatie over? Heb ik nog wat aan hem in LBL of is er een wissel verloren gegaan?

Edit; Zie Gaudu inderdaad op de startlijst staan. Wellicht verkeerd gekeken.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Gaudu staat er bij mij nog wel bij op de starrlijst en er gewoon bij de odds anders.
Bennett toegevoegd aan Eschborn-Frankfurt, streep door de rekening voor mensen met Meeus lijkt me.

Dr.Watt

Bennett in EF was wel te verwachten. Vorig jaar gewonnen.

nasibal

Meeus is zelf vooral een streep door de rekening voor mensen met Meeus dit jaar.

Risje89

Q. Hermans start morgen, vraag is natuurlijk in welke conditie.

Bonorrie

Dylan Teuns daarentegen niet. Die is ook van de startlijst van de WP gehaald

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Meeus is idd één van mijn ontgoochelingen. Ik had er al geen goed gevoel bij maar werd overmand met FOMO. Vooral door zijn ruime programma en aanwezigheid in SP.

floda

Heb voor morgen eigenlijk de hoop dat pog de koers eens wat eerder opengooit dan op laatste klim. Want dan gaan al die lui die 1x hard een heuvel op kunnen al zo kapot dat we de mannen krijgen met meer inhoud. En dat lijkt gezien mijn team wat gunstiger dan wachten op de “eenmalige” puncheurs.

Dr.Watt

Zou mooi zijn maar ik verwacht dat UAE en Pog toch spaarzaam gaan omspringen met hun krachten met het oog op LBL.
Goed positioneren en dan hopen dat het zo ook lukt.

We kunnen in België ook de odds zien.
Wat een rommeltje is dat weer? Haha
Als je Ulissi al meer kansen geeft op podium dan bvb. Bilbao.
Hun algoritme houdt duidelijk geen rekening met ploeg opstellingen.

De Coltrui

9% heeft Lutsenko, maar kom deze naam niet tegen voor morgen. Ik cap hem maar eens als 3e, kan misschien daarmee nog naar zilver stijgen, maar ook mijn zeldzame (bronzen) bekertje mee verspelen.

Dr.Watt

Groot probleem voor Lutsenko is de zwakte van zijn team.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die hem in een goede positie aan de muur krijgen tegen de blokken van UAE, QS, Bahrein, EF en ga zo maar door.

Als je de Muur als 35e opdraait wordt het een moeilijk verhaal. Intrinsiek heeft hij natuurlijk wel de kwaliteiten voor top .

De Coltrui

Mee eens dat hij geen sterk team heeft. Zou dus aan wiel van een ander moeten kleven. Ik gok er maar op.

Dr.Watt

Morgen varen we uit met kapiteins Pogacar, Pidcock en Higuita Monster.
Verder nog Barguil, Madouas, Benoot, Powless en Sheffield.

Op papier beste een stevig teampje.
Geef me aub eindelijk eens een bekertje!
Gewoon brons is voldoende, ben niet gulzig.

Aanklampen

'@Dr.Watt, best namen die allemaal top 20 kunnen eindigen, behalve dan Sheffield...

Nog geen bekertje? Hierna nog 3 kansen dit jaar. Ik heb zelf Pogy, Pidy, Brillemans, Q, SKA en Jumbo.

1 2 ... 146 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.