Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 148 ... 156 157
Dr.Watt

Floda

Je kan op de de supervorm van Madouas mikken. Molard staat echt niet boven hem volgens mij. Ook al was die sterk vorig jaar.
Gaudu is ook niet 100%.
Of gokken op Bilbao. Als die gezond is, doet die mee voor podium. Landa is ziek.
Zijn DS praat over Mohoric, dat is echt zand strooien.
Benoot is op zeker spelen. Jumbo zal hem goed positioneren en hij is redelijk betrouwbaar. Punten pakt hij sowieso.

R. D.

Hoor weinig mensen over wissels. Is er niemand die een wissel gaat toepassen voor deze wedstrijd ? Bewaart iedereen zn laatste wissel voor EF of voor remco misschien voor LBL ?

Ik hoop met de Lie, Philipsen, Welsford en Kristoff wel goed te zitten voor EF. Ik had gehoopt op Theuns maar Trek slaat hem over helaas. Meeus en Tiller wellicht nog teampunten.

Dus ik ga nog wel een wisseltje maken morgenochtend, Pogacar en Pidcock zijn natuurlijk prima maar Benoot en Q ga ik niet cappen. Kwiatkowski leuk voor teampunten wellicht. Gaudu was vooraf en tussendoor mijn 3e kandidaat wissel maar ik neig nu naar Healy. Ik zie hem echt nog wel 2x top 5 rijden in deze vorm.

Dr.Watt

Volgens mij zijn alle wissels overal opgebruikt dus is er ook geen wisselkoorts meer.

Healy is wel een mooie optie maar ook een onzeker factor in WP en LBL wat toch heel andere koersen zijn dan BP en AGR.
Maar ´God loves a trier´

mspan

Als je nog een wissel hebt zal ik Lafay kiezen. Puur voor morgen

Dr.Watt

Lafay is een hele goeie en zeker top 5 kandidaat maar er is wel een heel groot verschil tussen het niveau vd Coupe de France en WT.

KV

Healy morgen geen top 20.

Als ik nu nog Ardennenwisseltje zou kunnen doen, zou ik voor Mas gaan.

Punchbox

Woods lijkt me voor morgen nog een goede keus maar die staat er nog niet voor LBL op, hoe groot is de kans dat hij die toch nog gaat rijden?

Anders lijkt het me beter om gewoon de wissel voor Evenepoel te bewaren.

Dr.Watt

Woods 100% in LBL

+1 voor Mas

R. D.

Heeft Mas hier wel zin in ja ? Ik heb een beetje mn twijfels bij die ronderenners.

KV

Eindelijk verlost van Valverde. Vorig jaar was hij al indrukwekkend op de muur als “lead-out” en in LBL was hij mee met de eerste groep.

Was gewoon niet echt top top in Baskenland, maar zou me toch verbazen als hij tegenvalt (hij kan natuurlijk zoals iedereen wel op zijn plaat gaan)

Dr.Watt

Weinig aan toe te voegen.

Enkel zijn overwinning in Emilia op de San Lucca, toch een heuvel die wat wegheeft van Huy.
En het hele Italiaanse najaar uiteindelijk.

KV

'@jm dvg

Honore doet niet mee omwille van zijn val in de Amstel. Mss was hij dus de asfaltman en Powless toch de bosjesman

jm dvg

Kv dank je! Ikzelf vind benoot geen zekerheidje en wanneer ik jumbo was zou ik valter uitspelen die is volgens mij rapper in dit soort werk. Ik weet niet of cicone meedoet en in vorm is maar die is normaal ook goed in dit soort week.

koenvanhelvoirt

Bij Jumbo had ik Thomas Gloag wel willen zien. Die was begin februari nog ijzersterk in de ronde van Valencia. Ikzelf heb ook niet het idee dat Benoot op de muur van Huy top 10 kan rijden. Valter zie ik dat inderdaad eerder doen.

Yskoud

Hier nog een wissel over voor de komende wedstrijden. Heb nu voor vandaag Pogi, Pidcock en Gaudu. Gaudu poste gister op de socials foto dat hij gewoon aan het verkennen was dus denk dat dat wel goed zit. Cosnefory dus ziek.

Wil mijn laatste wissel eigenlijk bewaren tot EF maar als Gaudu vlak voor de start toch slecht blijkt te zijn zet ik Mas of Skjelmose er in.

Nijmos

Wel goed om te weten voor volgend jaar: zelfs op de dag van de waalse pijl heb je nog geen flauw idee of je genoeg mannen hebt voor EF. Er staan 5 man op de startlijst.

Blaagstra

Cosnevroy out

Dr.Watt

'@Nijmos

Bij mij had EF een belangrijke plaats tijdens de teamselectie. Dan moet het wel een sprint worden!
Maar voor hetzelfde geld sla ik de bal helemaal mis natuurlijk.

Hommeles

'@Nijmos, wat opmerkelijk. Zo'n belangrijke koers.....:-)

Dr.Watt

Hommeles is ooit uit EF gezet wegens stayeren toen het nog de legendarische 'Rund um den Henninger turm' heette.
Die pijn verdwijnt nooit meer :)

R. D.

Ik zit ook nog steeds te kijken of ik een wissel ga gebruiken voor vandaag. Met al die zwak, ziek en misselijke renners is Pidcock hebben misschien al genoeg voor een plusje, los van wie je 3e cap is. Zo was het zondag ook.

Gaudu wordt toch in veel voorbeschouwingen getipt maar de bookies geloven er minder in. Woods daarentegen staat goed bij de bookies maar is hij ook voor LBL een goede ?

Mas geloof ik wel in, maar ik twijfel of hij dit toch niet meer rijdt als voorbereiding, hetzelfde denk ik bij Ciccone.

Higuita zie ik ook wel zitten, vooral omdat hij snel is aan de meet, maar ik weet niet Healy springt er toch bovenuit. :D

Dr.Watt

RD

Hoeveel wissels heb je nog? Wie heb je al voor vandaag en zondag?
E wie heb je voor EF?

Punchen of verzuipen

LBL is niks voor Woods hoor.

https://www.procyclingstats.com/rider.php?xseason=&zxseason=&pxseason=equal&sort=date&race=1047&km1=&zkm1=&pkm1=equal&limit=100&topx=&ztopx=&ptopx=smallerorequal&type=&znation=&continent=&pnts=&zpnts=&ppnts=equal&level=&rnk=&zrnk=&prnk=equal&exclude_tt=0&racedate=&zracedate=&pracedate=equal&name=&pname=contains&category=&profile_score=&zprofile_score=&pprofile_score=largerorequal&filter=Filter&id=michael-woods&p=results

Hay

'@ KV: hoop van harte dat Powless de bosjesman was. Na uitvallen Alaphilippe, Cosnefroy en Martinez maak ik hem toch maar 3e kopman (na Pogi en Gaudu). Heb verder alleen nog Kwiat en Q Hermans, maar daar heb ik ook niet erg veel vertrouwen in. Maar er zullen wel heel veel deelnemers zijn die al diverse renners hebben verloren voordat er gestart is.

R. D.

'@USER27120

Ik heb nog 1 wissel, Pogacar en Pidcock waren mijn wissels voor BP.

Ik heb Pogacar, Pidcock, Benoot, Hermans en Kwiatkowski aan de start. LBL dezelfde 5. Benoot als kopman zou kunnen dan heb ik een goede kopman voor EF er bij, dat zal ook makkelijker kiezen zijn denk ik.

Voor EF heb ik Philipsen, de Lie, Welsford, Kristoff en wellicht Meeus en Tiller voor teampuntjes. Ik ga er wel vanuit dat van die eerste 4 er 3 starten en dat zijn allen goede kopmannen lijkt me.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 148 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.