Na EF kunnen we pas de "cow in the ass" kijken maar met de huidige vorm en zekerheidjes lijken de vroege wisselaars het grootste voordeel te hebben.
Pidcock -> pedersen, girmay -> pogi en wva -> pidcock waren voor mij wss de beste wissels geweest.
Nu bij bp girmay -> cosnefroy + wellens -> q hermans toegepast en bij agr laporte -> pogi. Daarnaast vanaf msr steeds een verkeerde 2e en/of 3e cap gekozen. Gelukkig start morgen het giro spel waarbij ik het giro forum voorlopig even links laat liggen zodat ik zelf eerst kan gaan puzzelen met de must haves en potentials.
'@Dr. Watt, je bent zeer vleiend over mijn fietscapaciteiten. Schoon 120 kilo aan de haak, Hollandse welvaart. Kan stayeren wat ik wil maar EF uitrijden zou voor mij een hele prestatie zijn.
@jm dvg, je kunt maar zoveel punten halen door daadwerkelijk inzicht van het spelletje en verder moet je toch echt een beetje geluk hebben. Net als met kopmannen.
Toch wel tevreden met het overall Sloddie-wisselbeleid. Voor Strade Valter erin gebracht voor Turner. Daarna voor MSR Pogi voor Pidcock. En voor AGR Pidcock voor WvA.Nu op brons en hopelijk consolideren we dat.
Selectie was echter niet goed genoeg voor goud. Benoot onderschat en voor de keuze van Stuven boven Pedersen overkomt me niet nog een keer.
Vandaag haakt Cosnefroy definitief af; voorziene kopman, maar door de berichten gisteren was hij al geskipt als kopman 3. Nu de keuze Madouas (die weinig echte punchsuccessen kan overleggen en Gaudu normaliter voor zich heeft) versus Valter die wel altijd een sprintje omhoog wil doen, maar eigenlijk Benoot als kopman (?) heeft. Anderzijds: is Gaudu wel fit na zijn val? En wil Jumbo gaan voor een 10e plek voor Benoot in Huy? Nog enkele minuten dubben.
Het lijkt er op dat vandaag onverwacht een sleutelkoers kan worden.
Als ik de volgende stats bekijk, ga ik ervan uit dat er wat armtierige ploegen aanwezig zijn en dan komt LBL er ook nog eens aan.
Cosnefroy al genoemd. Maar ook VA 1%, Mohoric 14%, Teuns 3%, Hirschi 1%, Sheffield 2%, Kwiato 4%.
Opvallend ook dat 27% Benoot heeft gecapt.
SKA ook 3% gecapt maar die zit al in de vlucht dus dat is sowieso boeken toe.
Dit duidt toch niet op grote weelde.
Veel geluk iedereen.
Hier lang getwijfeld tussen Gaudu en Kooij, nadat ik had besloten om Turner en Pid eruit te halen voor MSR. Uiteindelijk besloten om Gaudu erin te zetten, omdat mijn heuvel team wat matig was. Achteraf verkeerde keuze, maar toen heel logisch. Enige wat de pijn verzacht is dat Jumbo geen EF rijdt, en Kooij dus ook niet. Maar hoop op wonderbaarlijk herstel naar zondag toe van Gaudu, zodat die toch nog wat puntjes binnen hengelt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.