Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 149 ... 156 157
VincentK

Cosnefroy ook nog out. Meedoen aan dit spel is een vorm van zelfkastijding:-)

Laatst gewijzigd
jm dvg

Na EF kunnen we pas de "cow in the ass" kijken maar met de huidige vorm en zekerheidjes lijken de vroege wisselaars het grootste voordeel te hebben.
Pidcock -> pedersen, girmay -> pogi en wva -> pidcock waren voor mij wss de beste wissels geweest.
Nu bij bp girmay -> cosnefroy + wellens -> q hermans toegepast en bij agr laporte -> pogi. Daarnaast vanaf msr steeds een verkeerde 2e en/of 3e cap gekozen. Gelukkig start morgen het giro spel waarbij ik het giro forum voorlopig even links laat liggen zodat ik zelf eerst kan gaan puzzelen met de must haves en potentials.

Hommeles

'@Dr. Watt, je bent zeer vleiend over mijn fietscapaciteiten. Schoon 120 kilo aan de haak, Hollandse welvaart. Kan stayeren wat ik wil maar EF uitrijden zou voor mij een hele prestatie zijn.

@jm dvg, je kunt maar zoveel punten halen door daadwerkelijk inzicht van het spelletje en verder moet je toch echt een beetje geluk hebben. Net als met kopmannen.

Sloddies

Toch wel tevreden met het overall Sloddie-wisselbeleid. Voor Strade Valter erin gebracht voor Turner. Daarna voor MSR Pogi voor Pidcock. En voor AGR Pidcock voor WvA.Nu op brons en hopelijk consolideren we dat.

Selectie was echter niet goed genoeg voor goud. Benoot onderschat en voor de keuze van Stuven boven Pedersen overkomt me niet nog een keer.

Vandaag haakt Cosnefroy definitief af; voorziene kopman, maar door de berichten gisteren was hij al geskipt als kopman 3. Nu de keuze Madouas (die weinig echte punchsuccessen kan overleggen en Gaudu normaliter voor zich heeft) versus Valter die wel altijd een sprintje omhoog wil doen, maar eigenlijk Benoot als kopman (?) heeft. Anderzijds: is Gaudu wel fit na zijn val? En wil Jumbo gaan voor een 10e plek voor Benoot in Huy? Nog enkele minuten dubben.

Dr.Watt

'@KV

Jouw heuvelteam kan wel nog een wissel gebruiken imo. Eerder dan EF

Dr.Watt

'@Jmdvg

Ben zelf vooral tevreden dat ik zowel Pog als Pidcock van in het begin non-stop in mijn team heb gehad. eenerzijds voor de punten anderzijds wegens het vermijden van kopzorgen en wisselkoorts.

Eddix

Oeh, ik dacht laat ik nog een keer inloggen om te kijken naar mijn opstellen.
Had ik nog precies 1 minuut om Cosnefroy te banken.. blij dat ik toevallig even keek.
Heb nu Lutsenko geselecteerd, zou mooi zijn als hij vandaag weer gaat meedoen.

Guido Maltempi

Net op tijd @Eddix, 19% speelt vandaag Cosnefroy als kopman.

Ik ga vandaag voor Pogi #1, Gaudu #2 en Pidcock #3. Onze Franse vriend mag zijn status als gouden wissel gaan bevestigen.

De Coltrui

Toch 19% Cosnefroy gecapt. Niet de echte volgers dus.

Risje89

Dat is wel lekker, al denk ik niet dat de mensen in de bovenste regionen tot deze 19% horen.
Zelf ben ik voor Madouas gegaan als 3de kapitein, lijkt goed benen te hebben.

M@thijs

Ik hoor tot die 19%, met matthews, wellens, jungles, teuns ect oveel uitvallers dat ik nog maar 2 starters heb.
vandaar dat die cap niet boeit

De Coltrui

Maar 2 in koers? Ik heb er 9. Heb naast de standaard 2 Lutsenko gecapt, maar had dus nogal keuze.

Dr.Watt

Het lijkt er op dat vandaag onverwacht een sleutelkoers kan worden.

Als ik de volgende stats bekijk, ga ik ervan uit dat er wat armtierige ploegen aanwezig zijn en dan komt LBL er ook nog eens aan.
Cosnefroy al genoemd. Maar ook VA 1%, Mohoric 14%, Teuns 3%, Hirschi 1%, Sheffield 2%, Kwiato 4%.
Opvallend ook dat 27% Benoot heeft gecapt.
SKA ook 3% gecapt maar die zit al in de vlucht dus dat is sowieso boeken toe.

Dit duidt toch niet op grote weelde.

Veel geluk iedereen.

R. D.

Benoot cappen doet niemand uit weelde. Ik stond ook voor die keuze, maar het is een wissel geworden. Wie vertel ik na de finish šŸ˜‹

Dr.Watt

Vertel ons maar na de finish over Mas :)
Good luck!

Kirsipuu

Ik had in februari stiekeme hoop dat Pacher (500k) een koopje zou zijn. Tot nu toe lijkt hij niet de vorm van de Vuelta te hebben, maar vandaag mag hij het tegendeel bewijzen.

Vooralsnog heeft hij 20 punten behaald, al meer dan Girmay :)

Dr.Watt

Gaudu lost al. Pijnlijk voor de wisselaars.

Laatst gewijzigd
Risje89

En opgave Gaudu.

Aanklampen

Volgende wissel voor velen door het putje.. velen zijn ziek

enrico1581

Inderdaad. Dat is dus 1 verkwanselde gouden wissel... Jammer.

Thomberg

Extra kans voor Madouas , mijn ā€œdarkishā€ kopman

Jasperdewaal11

Gelukkig niet gekozen voor Gaudu anders zou ik idd goed ziek zijn

rbc1912

Nu moet ik jullie wel bedanken hoor. Door jullie heb ik gisteren nog Pidcock en Gaudu omgewisseld :)

mspan

Hier lang getwijfeld tussen Gaudu en Kooij, nadat ik had besloten om Turner en Pid eruit te halen voor MSR. Uiteindelijk besloten om Gaudu erin te zetten, omdat mijn heuvel team wat matig was. Achteraf verkeerde keuze, maar toen heel logisch. Enige wat de pijn verzacht is dat Jumbo geen EF rijdt, en Kooij dus ook niet. Maar hoop op wonderbaarlijk herstel naar zondag toe van Gaudu, zodat die toch nog wat puntjes binnen hengelt.

Guido Maltempi

Gaudverdommu. Ik had nog wel speciaal gewacht tot na zā€™n AGR flash interview voordat ik hem erin wisselde. Daar kan ook een streep door voor LBL, lijkt me stug dat hij daar opeens de finale gaat rijden.

1 2 ... 149 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.