Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 150 ... 156 157
Dr.Watt

Ai weeral valpartij Powless. Kron ook erbij. Allebei terug op de fiets.

Risje89

Higuita en Bilbao haken ook al af..

nasibal

Pidcock stinkert

Risje89

Tommy, nergens te vinden die jongen. Madouas ook niet gezien. Benoot wel verrassend goed, maar die geen kopman gemaakt helaas.

rbc1912

Pidcock toch niet de grote puncheur
Met alleen Pogačar (1), Benoot, Pidcock (2) en Q in de top 20 maar 0,1% gezakt naar 95,8%
Zijn er hier nog mensen met Skjelmose? Dat is een lekkere 'pick' hoor

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Dit jaar was de beste tactiek geen heuvelteam selecteren. Tot nu toe alle drie de heuvel klassiekers met wat uitzonderingen daar gelaten vooral toch verrassingen en kleinere namen die scoren.

KV

Mooi zo. Benoot als kopman brengt op. Gisteren nog eens de beelden van vorig jaar bekeken en die kwam als 5de uit de laatste bocht en zakte toen nog een beetje weg. Leek me voldoende en hij maakt het waar. Gestegen naar 98.6 op 60-tal puntjes van beker... zou het dan toch nog...

Pidcock valt wel nogal tegen zeg: een deftig resultaat van hem en ik stond waarschijnlijk al op 99%.... Ook mijn tip Mas laat het afweten, sorry aan diegenen die mijn raad gevolgd hebben ;-)

rbc1912

'@Dr. Seuss: mwa. Skjelmose is hier toch regelmatig genoemd hoor. Dat is gewoon een puntenkanon zo

jm dvg

'@R.D. kom maar door met je wissel. Ik hoop voor je dat het skjelmose of ciccone geworden is en geen mas... benoot 7e weer misgegaan met kron die viel.

Dr.Watt

Tja. Moet ik nu tevreden zijn of ontgoocheld.

Vandaag verwachtte ik zoveel van mijn team en het kwam er niet uit.

430p dankzij 1e cap Pog, Benoot 7e, Barguil 10e en 2e cap Pidcock 18e.
0.5% gestegen naar 96.4%

3e cap Higuita zat rampzalig gepositioneerd op Cherave. Rijdt er dan nog zelf terug naartoe maar te laat.

Dr.Watt

Ook mijn excuses ivm Mas :)
Al rijdt die wel in de punten wat van anderen dan weer niet gezegd kan worden.
Lafay ook mooi 6e.

Jaap Jansen

Tot 300 meter van de finish werden nagenoeg al mijn renners genoemd, Hermans, Lutsenko, Pidcock. Aan de finish valt het dan toch een beetje tegen

Bonkie

Vandaag wederom 0,7% gestegen naar 97,8%. Heb nog 2 wissels over. De eerste gaat naar Evenepoel, de tweede hoop ik nog even uit te kunnen stellen. Heb zowel Pogi als Pidcock, maar de laatste vind ik toch wat kwetsbaar als kopman in LBL. Voor EF heb ik de Lie, Kristoff, SKA, Philipsen & Welsford. Ben benieuwd of er met de juiste keuzes nog een gouden beker in zit. Meer mensen nog wissels in de tas?

KV

Met een topresultaat van Remco sta je al op 99% volgens mij. En dan nog een wissel is inderdaad wel luxe. Ik zou die dan toch houden voor EF als ik jou was.

Ben net aan het denken/dromen: hoe mooi zou het zijn als Giacomo mij het gouden bekertje in Frankfurt bezorgt... Welsford die EF doet zou inderdaad ook wel mooi zijn, maar vrees dat John beton daar misschien wel als kopman zal uitgespeeld worden...

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

Met Pogi, Woods en Benoot als kopmannen een uitstekende dag ondanks het wegvallen van Benoit. Nog steeds zicht op dat dat gouden bekertje met op het moment 99.9. Maar na een eerder debacle van 98.9 procent durf ik nog niet te juichen.

Jasperdewaal11

563p vandaag dus weer een sprongetje kunnen maken. Blij met Woods al had ik skjelmose ook op de korrel en die doet het zelfs beter :p maar ag....

Op naar LBK

DrSeuss4

'@brabander ik had skjelmose hier ook wel verwacht maar als je kijkt naar de mannen die het de afgelopen jaren deden en die je er wellicht al vanaf t begin in had kunnen fietsen hebben de meesten het toch af laten weten. Om uiteenlopende redenen.
Bijv cosnefroy, DFM, Gaudu, Teuns en zo zijn er nog wel een paar

KissMyAce2.0

Nu nog hopen dat Remco een blessure krijgt en dan ben ik de koning van het voorspellen en dus Scorito

SambaMike

Eschborn-Frankfurt heeft op hun website ‘al’ een paar deelnemers/kanshebbers bekendgemaakt, waaronder Bennett, Philipsen, Kristoff, Degenkolb en De Lie

https://www.eschborn-frankfurt.de/fileadmin/content/3_Eschborn_Frankfurt/Presse_EN/EF23_KeyRider_en.pdf

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Met Philipsen, De Lie, Kristoff en Ackermann mag ik voorlopig niet klagen. Marit staat op ook op PCS.

Nu nog hopen op Groenewegen, Mozzato, Meeus en Zingle.

Laatst gewijzigd
R. D.

Voor de mensen die Mas tipten, die heb ik helaas niet genomen.

Mijn wissel reed de hele dag goed vooraan, ik had er helemaal vertrouwen in maar helaas was hij op de muur nergens te bekennen en eindigde nog 32e. Benoot als 3e cap was toch het beste geweest. dan had ik mooi een wissel over gehad.

You win some you lose some. 0.1% gestegen, dat wel. :)

KV

Haha, toch voor Healy gegaan. Mooi om bij je eigen keuzes te blijven, maar het stond toch al een beetje in de sterren geschreven dat hij dit (nog) niet kan.
Maar zondag zal hij hopelijk wel terug punten pakken voor jou.
Ikzelf hoop toch ook wel nog op Powless voor zondag. Die val vandaag was 2x niks als ik het zo zag, maar hij zit duidelijk in een negatieve spiraal.

Aanklampen

Gaudu vanwege allergieën opgegeven.. in LBL minder last vanwege de regen die voorspeld wordt in de dagen ervoor..

Bron: Feltet.dk

ronvisser

Leuk en aardig, maar tijdens de AGR regende het ook en daar brak David ook bepaald geen potten..

Vandaag verwachtte ik toch flink wat te stijgen: 1. Pogi 2. Pid 3. Gaudu. Daarnaast nog Q, Gaudu, Soren K, Sheffield, Cos, Benoot en Madouas. Ik had een beetje door wat top-200-teams heen geklikt, maar daar zaten op papier veel zwakke teams tussen. De realiteit is echter weerbarstig: een hele matige score en zelfs wat plekken moeten inleveren. Sta momenteel wel nog op brons.

jm dvg

'@R.D. Gewisseld met het oog op EF 😉 Healy 2x goed en dan kies je hem en dan is het pech. Geld voor velen ook voor powless. Mag ik nog niet klagen met pogi 600 punten cosnefroy 270 punten en q hermans 108 punten. De netto winst laat ik maar even buiten beschouwing.

1 2 ... 150 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.