Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 151 ... 156 157
Risje89

De eerste kopman voor LBL is niet zo moeilijk, maar ga weer voor Pidcock op 2? Wat zijn mijn alternatieven? Madouas, Benoot, Hermans, Cosnefroy (als die al start). Ik ga voorlopig voor Pidcock op 2 en Benoot op 3.

Phoenix0000

Nou, tot zover de kansen van de sprinters in Frankfurt.
Parcours al gezien? Ze mogen de langste klim van 11km nog een keer op en de tweede keer is het van d moeilijke kant aan 7% gemiddeld. Vervolgens is er dan nog die klim van 2,2km aan ruim 8% op 40km van de finish.
De Bennetts, Phillipsens en de Lie's van deze wereld hebben hier toch heel weinig te zoeken.
Meer iets voor Matthews nu. Of Schelling. Zie dat Schachman en hij ook starten. Cort Nielsen wellicht...
Dat soort mannen..

Zit je met al je sprinters :-)

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

'@Risje

Ik twijfel ook over Pidcock en ook Higuita in mindere mate.

Maar LBL is ook weer een heel andere koers. We mogen ons niet laten meeslepen in de waan van de dag.

Keuze tussen Pidcock, Higuita, Powless, Madouas, Benoot, Powless, Barguil, Sheffield en mss Alaphilippe.
Voor 2 plekjes natuurlijk.

Zal tussen Pidcock, Powless, Higuita, Barguil, Benoot en Madouas gaan in die volgorde.

Evenepoel en Pogacar gaan er wel een gestoorde koers van maken. Wordt een compleet slagveld.
Wie is er dan geïnteresseerd in een ereplaats nadat ze op 40km mss al kansloos zijn voor winst?
In dat scenario valt Pidcock mss af en wordt Benoot interessanter.

@Phoenix

Toch verwacht (en hoop) ik op een sprint. Het is ook niet zo ontzettend veel zwaarder.
De openingsfase van EF was altijd al redelijk zwaar.
En rijdt er een groep van 5-6 weg dan zal er daarachter toch georganiseerd worden en gesprint. Dus enkel als je toevallig 1 van die aanvallers hebt, verandert er weinig.

KV

Zal idd van het deelnemersveld afhangen: als het gewoon zoals anders vooral sprinters zijn, zal het normaal gezien ook wel een sprint worden.

jm dvg

Blijft toch bijzonder dat je 7,5 renners van de top 10 hebt enkel de nrs 7 en 8 (v hooydonk en pedersen) mist en pogi vanaf agr hebt en dat je maar op 75% staat omdat je steeds de verkeerde capt. Maar ik zal niet de enige zijn.

Hay

'@ Phoenix000 Renners als Philipsen en de Lie gaan toch ook behoorlijk bergop, wellicht nemen hun kansen op dit parcours wel toe omdat renners als b.v. Bennett op dit onderdeel heel wat minder zijn.

Punchen of verzuipen

Voor de aanpassing had Eschborn-Frankfurt ook al zo'n 2600 hoogtemeters in recente edities. Nu ongeveer 3000. Zo groot is het verschil dus niet. De laatste klim ligt ook niet dichter bij de finish nu. Dus om nou van een totaal andere koers te spreken...

Dr.Watt

'@ Punchen

Mee akkoord maar de laatste klim ligt wel een tiental dichter bij de finish dan andere jaren.

Ik heb wel spijt dat ik Bax uiteindelijk er heb uitgezwierd. Die haalt een pak punten voor een 500k renner.

daan_zeelen_811806

Hoopvolle berichten uit het kamp Cosneyfroy;

J’ai manqué la Flèche mais cette journée de repos m’a permis de me remettre sur pied.
Cap sur la Doyenne.
Aujourd’hui un peu de vélo
Demain reco des 95 derniers kilomètres
Impatient

Risje89

Degenkolb op de voorlopige lijst voor EF op PCS.

Dr.Watt

Lijkt me sterk dat een zieke Cosnefroy een beter resultaat gaat rijden dan een gezonde versie.
Doet nooit mee voor top 10 in LBL.

KV

Dat zal wel. Net als al die andere namen die gisteren in dat artikel verschenen. Hoop ergens toch nog op Welsford als DSM echt wil winnen, want laat ons eerlijk zijn, zo'n sprintjes wint den John toch niet meer hoor.

Nijmos

Ik sta inmiddels op 93.9. Wissels gaudu en skjelmose waren 5050 jantje lacht jantje huilt.

Odin

Tja het is in ieder geval gewoon fijn dat als je hem in je team heb dat hij aan de start staat. Je weet natuurlijk nooit wat er daarna nog verder kan gebeuren en hoe een koers verloopt. Captain zal ik hem niet maken maar ben blij als hij aan de start verschijnt.

Dr.Watt

Absoluut, Odin.

Dit jaar kan ook wel eens een vreemde LBL worden. Pog en REV die gewoon samen wegrijden terwijl er in de achtergrond gewoon een soort van peloton wordt gevormd.

Vorig jaar was ook al een beetje zo, toen bleek dat Evenepoel niet meer terug te halen viel.
Hermans werd nog 2e nadat hij volgens mij niet bij de eerste 20 over de Roche kwam.
Podium is ook echt zijn niveau niet uiteindelijk.

Dus wie weet pakt Cosnefroy ook wel een hoop punten onder voorbehoud van het juiste koers-scenario.

floda

Ik denk dat dit scenario wel eens bewaarheid kan worden, 2 vluchters die te sterk zijn en dan grotere groep daarachter die uiteindelijk samen gaat sprinten. Vandaar dat ik ernstig twijfel over captain nr 2 en 3. Want benoot is nog steeds goed maar in zo’n groepje sprint hij als een strijkijzer. En voor pidcock weet ik het ook niet met zo’n lange koers. Dus wie weet ga ik wel voor Kron of madous

Blaagstra

Hmmm...Pidcock aast wel op revanche van gister. Is precies zo een renner die beter wordt naarmate hij zichzelf meer afmat. Verwacht na 3 hersteldagen hem wel mee aan kop en zou zomaar eens de lachende 3e kunnen worden bij de finale stare-down van Remnie en Taddie

Odin

Ik denk dat ik REV erin ga wisselen met me laatste wissel en dan hoop ik dat ik in EF goed zit met Philipsen, Kristoff en De lie. Dan voor zondag 1. Pogacar, 2, Evenepoel en op 3. Pidcock. Nu op 88% maar hoop nog wat te stijgen.

Kanarie

"me wissel", brrr... wat een gruwelijk taalgebruik.

Kanarie

'@jm dvg, ja het hebben van 3 goede captains voor elke koers is de sleutel tot succes in dit spel.

ProScoritoManager

DFM van de startlijst gehaald voor LBL... Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Had hem ingecalculeerd voor 3 a 4 korte noteringen in het Ardennenluik, maar rijdt op deze manier geen enkele koers dit spel, knap zonde.

arjenzvob

DFM voor mij ook een grote teleurstelling

Valvuillerdemoz

Jungels ook weer van de lijst af....

Blaagstra

Sjonge, DFM als tactische meenemer in de startequipe doen we ook niet meer.

rbc1912

Hier ook een 'DFMer'. Echt waardeloos inderdaad

1 2 ... 151 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.