Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 17 ... 156 157
niek-vdv

Wærenskjold mag morgen wellicht zijn kans gaan omdat die finish wat omhoog loopt en dat meer bij hem zou kunnen passen, maar dat moesten ze nog wel overleggen als team. Dus in de klassiekers speelt Kristoff toch echt de eerste viool lijkt mij.

Simcha

Nou, de eerste versie van het team staat. Met de oudjes Štybar en Van Aevermat. Ik kies liever voor die strategie dan een Ineos- of QS-man met hogere winkansen, maar waar je maar van moet afwachten welke renner van de ploeg die dag voor de winst mag gaan. Een paar mooie 15e plaatsen of een uitschieter en ze zijn hun geld al snel waard.

nasibal

weet iemand eigenlijk of je een renner die je er tijdens het spel úit wisselt, er later in het spel weer terug in zou kunnen wisselen?

arjenzvob

'@nasibal Dat lijkt me wel, mits het budgettair uitkomt.

jenzrscl

Wat met schema laporte.
Ik heb zin in een team van aert benoot laporte.

Pidcock gaat eruit. Moest hij vorm tonen kan hij er nog altijd in tegen ardennen. Ik zie hem minder scoren in vlaanderen..

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Voorlopig team nu met 8 sprinters en maar 3 kasseienmannen ….. ik moet terug naar de tekentafel! Maar de programma’s druppelen langzaam binnen, dus steeds meer renners krijgen een vast plekje in mijn team.

Nijmos

'@jenzrscl: als laporte er voor het spel begint op staat voor de omloop en kuurne dan mag je er wel van uit gaan dat hij in beginsel ook san remo, e3, gent wevelgem, dwars door vlaanderen, de ronde en roubaix zal doen. Misschien dat hij er eentje rust pakt in de aanloop naar de ronde maar meer dan dat verwacht ik niet. De Panne of Amstel zou bonus zijn maar verwacht ik ook niet.

R. D.

Ik heb nu een 9-4-7 staan, waarbij ik mijn 5 overige renners voor het gemak even heb ingedeeld als kasseien/heuvel/sprinters.

Laporte staat er nu niet in, wel 3 andere van JUMBO. Daarnaast nog 2x TREK, 2x INEOS, 2x BORA, 2x Wanty, 2x Alpecin en 7 eenlingen.

Cycling

'@Nymos Laporte rijdt alleen omloop in februari en niet KBK

GoldenWallie

De man met de dubbele naam? Ik kijk echt met een slapend oog hier.

Nijmos

'@cycling: bron? Op pcs staat hij op de startlijst voor kbk

Risje89

'@Cycling volgens PCS rijdt hij wel KBK.

johnnyvdlaar

Volgens de site van Kuurne Brussel Kuurne staat hij er ook bij.

Cycling

Mijn beeld was dat van het 7-tal die nu op de startlijst van KBK staan ook Affini daar bij zou zijn. Deze ontbreekt in 1 keer, in plaats daarvan Laporte. Misschien dat Affini wel UAE gaat rijden. Een sterke motor kan Kuss / Gloag in de ploegentijdrit nog wel gebruiken. Het is afwachten tot de definitieve lijst vanuit de ploeg.

Laatst gewijzigd
R. D.

Het viel mij ook al op dat er verschillen zijn tussen de lijstjes van Scorito, PCS en Sporza. Zo staat E-F bijvoorbeeld niet op het lijstje van de Lie bij Sporza, wel bij PCS en Scorito. Als Ewan E-F gaat rijden ipv de Lie dan is dat nogal een verschil.

rbc1912

Niet zo zot dat De Lie er bij Sporza niet op staat voor Frankfurt. Aangezien ze die koers volgens mij volledig buiten beschouwing laten.
Bij Sporza stopt het voorjaar na Luik. Bij Scorito niet ;)

Laatst gewijzigd
R. D.

Oh dat wist ik niet. Nou dat is dan helder. :)

Jeroen Vanroose

Ik heb er net toch Waerenskjold ingeslikt.
Als die effectief het programma van sporza afwerkt (hopelijk komt hij goed Parijs-Nice) door. Dan zie ik hem wel resultaten rijden.

Pom titcock

gaat die legend die die excel lijst had gemaakt, nog updaten?

williams

Voor mij n team zonder VDP, voor iedereen n no brainer maar ik geloof niet meer in zijn rug. Zal uiteraard wel nog pieken zoals alleen hij dat kan...

Pom titcock

goed zo Williams, weer meer kans op een bekertje voor mij.

R. D.

Nou die hadden we zeker nog niet eerder gehoord hier. :D

Risje89

Altijd leuk een beetje variatie en een gok kan soms goed uitpakken.

VincentK

Vraagje: voor ploegpunten moet je ook de renner die 1, 2 of 3 wordt in je ploeg hebben?

Aanklampen

'@VincentK, dat hoeft niet.

Als Turner wint krijgen alle INEOS renners die starten 30 punten, ook als je geen Turner zelf hebt..

1 2 ... 17 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.