Nou, de eerste versie van het team staat. Met de oudjes Štybar en Van Aevermat. Ik kies liever voor die strategie dan een Ineos- of QS-man met hogere winkansen, maar waar je maar van moet afwachten welke renner van de ploeg die dag voor de winst mag gaan. Een paar mooie 15e plaatsen of een uitschieter en ze zijn hun geld al snel waard.
'@jenzrscl: als laporte er voor het spel begint op staat voor de omloop en kuurne dan mag je er wel van uit gaan dat hij in beginsel ook san remo, e3, gent wevelgem, dwars door vlaanderen, de ronde en roubaix zal doen. Misschien dat hij er eentje rust pakt in de aanloop naar de ronde maar meer dan dat verwacht ik niet. De Panne of Amstel zou bonus zijn maar verwacht ik ook niet.
Mijn beeld was dat van het 7-tal die nu op de startlijst van KBK staan ook Affini daar bij zou zijn. Deze ontbreekt in 1 keer, in plaats daarvan Laporte. Misschien dat Affini wel UAE gaat rijden. Een sterke motor kan Kuss / Gloag in de ploegentijdrit nog wel gebruiken. Het is afwachten tot de definitieve lijst vanuit de ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.