Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 18 ... 156 157
VincentK

'@Aanklampen, thanks, dat maakt wel uit bij de keuzes.

johnnyvdlaar

Ik heb de excel hier weer bijgewerkt:
https://github.com/jvdlaar/scorito/raw/main/classics-2023.xlsx

er is iets fout gegaan met de laatste kolommen, dat ga ik ooit nog een keer repareren. Daar hadden het aantal top 20 plaatsen moeten staan e.d.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ik ben eruit
Pidcock niet, turner wel. Lijkt me echt klasbak , turner zal ook wel strade rijden wss, aangezien hij na pogi eibdigde vorige week op soort gelijke rit

ZK

'@jenzrscl waarom niet allebei?

groppiestan

Allereerst, hartelijk dank voor de exel sheet @jonnyvdlaar.
Leuke puzzel weer zo. Nu alle programma's weer wat duidelijker gaan worden heb ik wel een aardige basis staan. Ewan, pidcock en benoot op dot moment op de wip. Vooral omdat er zeker gelijkwaardige alternatieven voor zijn.
Wissels hou ik voor; 1 blessure, 1 heuvel (Roglic, cosnefroy, evenepoel bv.) En 1 voor EF indien nodig.

Gouden wissels geven wat mij betreft een extra dimensie. Paar goedkope parels erin gefietst. Aantal op het forum al voorbij zien komen, maar 2 nog niet gehoord. Leuk weer! Succes met puzzelen allemaal.

R. D.

Iedereen houdt zijn mooiste parels op zak natuurlijk. :D

Ik heb op dit moment 4 van 0.75M en 3 van 1M

Laatst gewijzigd
Risje89

Scorito heeft de 'vinkjes' weer geüpdate, ik kom nu op 123 Scorito-vinkjes.
Ik zie dat ik in de heuvels nu wel erg krap zit met 14 vinkjes over 4 koersen.
Natuurlijk zullen er hier nog wat bijkomen met de renners die ik nu heb, maar mijn wisseltactiek neigt ook steeds meer naar 3 wissels na Roubaix (of 2 bij een vroege blessure van één der groten).

Daan De Jager

In de 2 miljoen categorie wie vinden jullie daar de beste van heb zelf Wellens nu maar twijfel

Risje89

Het ligt er natuurlijk helemaal aan welk type renner je nodig hebt, zelf zal ik me nooit meer een Wellens branden.

arjenzvob

Wellens is vooral interessant vanwege Pogi natuurlijk. Geen heel gekke keuze hoor (zeg ik dat nou hardop???)

rbc1912

De 'Wellens-val' is hier een veelgehoord(e) woord/uitdrukking hoor. Trap er niet in ;)
Hoewel ik nu zelf Ewan overweeg die ik al jaren niet meer neem haha

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Als je zojuist Eurosport hebt gekeken zag je Wellens omhoog vliegen a la pogi. Misschien krijgt pogi nog wel wat teampunten voor Wellens.

rbc1912

Ik kom op 129 'vinkjes' uit

Pim96

Wellens bij UAE is natuurlijk meer waard dan Wellens bij Lotto. Het risico blijft aanwezig en wilde liever Hirschi, maar zeker een mooie met grote kans op teampunten. Bij Strade pakt hij zonder top 20 plek ook al 30 punten namelijk ;)

Ragnar Lolbroek

Tja Wellens. Teampunten en cap in Brabantse Pijl zeker. Over UAE besproken. Zou Trentin nog wat klaar krijgen?

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Voor 2 mil heb ik toch liever een Turner of Kragh andersen dan Wellens. Ook kans op team punten en meer potentiële individuele punten naar mijn mening

DrSeuss4

Ook Senechal toch wel interessant

R. D.

'@Risje89

14 is idd wel weinig, ik heb er zelf 19 en vind dat ik met 4 heuvelmannen krap zit.

Van de mannen van 2M heb ik alleen de Lie er een tijdje in gehad maar die valt er nu net buiten. Evenepoel is een mooie wissel natuurlijk.

Ik zit totaal op 137 vinkjes.

DrSeuss4

'@r.d. de Lie was ik even vergeten omdat die bij mij er 100% in komt.

mas22

Wellens staat toch nog niet op de lijst voor BP?

Ragnar Lolbroek

Kans lijkt me vrij groot dat Wellens nog wel wordt toegevoegd aan BP.

Niballie

We moeten nu even afwachten of Wellens ziek wordt. Zo ja, niet nemen. Zo nee, wel nemen.

Boasson en Hagen

Ik heb hem wel aardig rond mijn team. Twijfel gek genoeg nog tussen Benoot en Philipsen, waar jullie me ook niet echt bij kunnen helpen waarschijnlijk. Ligt er meer aan welke verdeling ik een beter gevoel bij heb. Philipsen lekker voor De Panne, Scheldeprijs en misschien nog E-F. Benoot steady in de heuvelkoersen. Alles waar ze verder in de (team)punten rijden is mooi meegenomen.

Stoetwegen

Mijn debuut op dit forum, leuk om eens mee te doen. Rui Costa, vind ik wel een goede indruk maken, en ik hoor maar weinig mensen over Ide Schelling. Ik overweeg om na PR Van Aert te ruilen met bijv. Roglic of een andere klimmer in vorm.

Aberastuuurrriii

Mee eens Niels. Rui Costa is een leuke om mee te nemen voor 500k. Die heb ik er ook in.

Iemand die Bettiol overweegt voor die 1M? Vorig jaar klote door bronchitis etc. maar reed in 2020 toch een leuk voorjaar en rijdt nu 7 klassiekers.

1 2 ... 18 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.