Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 20 ... 156 157
KV

UAE doet geen scheldeprijs. Maakt Ackermann toch wat minder interessant…

Aberastuuurrriii

Ik twijfel ook steeds meer over Teunissen. Leek een leuke pick met zoveel klassiekers in een nieuw team voor 1.5M.

Alleen rijdt toch 5 van de 8 klassiekers met Girmay. Verwacht dan toch wat minder eigen kansen.

R. D.

Ik neem ze gewoon lekker allebei.

niek-vdv

Lutsenko rijdt de UAE Tour en skipt dus het openingsweekend. Trap er nou niet in..

Kleine Drekst

sterke pidcock in de algarve hij wint de rit vandaag

rbc1912

Maakt de puzzel alleen maar complexer.
Ik zie ineens ook weer Turgis in uitslagen opduiken. Hoe denken we daar over? Vorig jaar buiten die 2e plek in MSR waardeloos, maar het jaar ervoor echt goud waard

R. D.

Ik stel de vraag nog maar een keer;

Pidcock en Meeus

of

Laporte en de Lie

Wellens Nietens

Ik heb ze allevier...

Maurimaler

'@R. D.
Ik heb ze alle 4 in mijn team dus hoef die keuze niet te maken.
Als je Alaphilippe hebt zou ik voor optie 2 gaan anders voor optie 1

jenzrscl

Weinig gehoord van nizzolo.. ik overweeg hem, is de sprinter van israel.. kuurne zat hij er altijd dicht bij en ook san remo is iets wat hem ligt.. en dan nog sprintettapes.. en kiezen tussen benoot en laporte? Maar laporte is topfavoriet omloop denkik en kuurne ook kanshebber, help :p

Laatst gewijzigd
Simcha

Pidcock brengt mij wel weer aan het twijfelen, maar ik laat hem er nog uit. Genoeg kopmannen in de races waar hij rijdt en veel andere goede Ineos-mannen die ook kunnen winnen, wat ten koste van zijn kansen gaat. Voor dat geld kan ik ook Stuyven en Kragh Andersen hebben. Wellicht is het Pidcock een leuke wissel voor Van der Poel na Parijs-Roubaix, er vanuit gaande dat VDP daarna niets meer rijdt.

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen Madouas of Sheffield en de combinatie Benoot, Stuyven en pidcock, senechal. Naar mijn mening is voor alle combi’s iets zeggen en kom er voorlopig nog niet uit.

Jeroen Vanroose

Nizzolo had ik eigenlijk over hoofd gezien, ploeg start bijna overal en geen echt 2e sprinter.
Zou idd wel eens heel interessant kunnen zijn.

Nijmos

Nizzolo heeft als nadeel dat hij een slechte sprinter is met een slechte leadout. Wint zelden. Maar dat hoeft voor scorito geen ramp te zijn. Vraag me wel af of zijn ploeg overal (de panne, schelde, ef) rijdt en ook of niet een keer de kaart einhorn getrokken zal worden.

jenzrscl

'@nijmos? Nizzolo slechte sprinter? Had wel vorig jaar dikke pech met val milaan ook.. ik denk juist dat nizzolo een goeie sprinter is in klassieker.. en laat me niet lachen nizzolo is toch wel pakje beter of einhorn.. die rijd al helemaal geen top 3 plaatsen in tegenstelling tot nizzolo.. ze hebben de punten nodig.. dus gaan ze toch wel met nizzolo voor winst gaan of ereplaatsen..

Nijmos

Uiteraard is nizzolo een klasse beter dan Einhorn. Maar Nizzolo rijdt vast ook de giro en dus misschien niet alle klassiekers. Nizzolo eindigt alleen regelmatig achter renners die hele slechte sprinters zijn en hij wint zelden iets aansprekends. Vorig jaar had ik hem wel, maar viel hij idd letterlijk weg. Ik zie hem in de echte sprints echter niet wedijveren met bennett ewan kooij jakobsen/merlier en philipsen.

ZK

Als nizzolo gewoon de sprints rond plek 5-8 eindigt is hij zijn geld toch meer dan waard?

Nijmos

Als hij kbk, de panne, scheldeprijs en e-f alle vier rijdt uiteraard wel. Maar heb jij info dat hij dat gaat doen?

Maurimaler

Er bestaat een grote kans dat hij deze wedstrijden gaat rijden en als hij zo rijdt als in 2021 +Kuurne dan zal hij zijn punten wel waard zijn voor 1,5M

rbc1912

Ik heb nogal een haat/liefde verhouding met dhr. Nizzolo. Niet alleen bij het Klassiekerspel. Hij komt wel (te) vaak iets tegen. Maar ik snap dat je hem overweegt hoor. Het is een aardige sprinter en ook nog eens 1 van de grootste rauwdouwers in dat gilde. Eigenlijk gemaakt voor de klassiekers

Nijmos

Heeft iemand een overzicht welke ploegen aan de start staan in de niet-verplichte wedstrijden? Is het overzicht op pcs betrouwbaar?

Maurimaler

'@Nijmos de ploegen die er bij procyclingstats op staan rijden zeker mee, maar ik denk dat er bij sommige wedstrijden nog teams bijgevoegd gaan worden

Hoekie13

Ik schrijf weer een blogje over mijn Klassiekerspeloverwegingen. Niet veel nieuws voor de fanatiekelingen onder jullie, maar misschien vinden jullie het leuk om te lezen!

https://wielerorakel.nl/2023/02/13/het-klassiekerspel-dagboek-van-nostrahoekstra/

Kleine Drekst

stuyven heeft zijn programma op twitter bekend gemaakt rijdt 9 klassiekers

Nijmos

8 die ertoe doen. En helaas geen panne, schelde, bp of amstel.

1 2 ... 20 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.