Weinig gehoord van nizzolo.. ik overweeg hem, is de sprinter van israel.. kuurne zat hij er altijd dicht bij en ook san remo is iets wat hem ligt.. en dan nog sprintettapes.. en kiezen tussen benoot en laporte? Maar laporte is topfavoriet omloop denkik en kuurne ook kanshebber, help :p
Pidcock brengt mij wel weer aan het twijfelen, maar ik laat hem er nog uit. Genoeg kopmannen in de races waar hij rijdt en veel andere goede Ineos-mannen die ook kunnen winnen, wat ten koste van zijn kansen gaat. Voor dat geld kan ik ook Stuyven en Kragh Andersen hebben. Wellicht is het Pidcock een leuke wissel voor Van der Poel na Parijs-Roubaix, er vanuit gaande dat VDP daarna niets meer rijdt.
'@nijmos? Nizzolo slechte sprinter? Had wel vorig jaar dikke pech met val milaan ook.. ik denk juist dat nizzolo een goeie sprinter is in klassieker.. en laat me niet lachen nizzolo is toch wel pakje beter of einhorn.. die rijd al helemaal geen top 3 plaatsen in tegenstelling tot nizzolo.. ze hebben de punten nodig.. dus gaan ze toch wel met nizzolo voor winst gaan of ereplaatsen..
Uiteraard is nizzolo een klasse beter dan Einhorn. Maar Nizzolo rijdt vast ook de giro en dus misschien niet alle klassiekers. Nizzolo eindigt alleen regelmatig achter renners die hele slechte sprinters zijn en hij wint zelden iets aansprekends. Vorig jaar had ik hem wel, maar viel hij idd letterlijk weg. Ik zie hem in de echte sprints echter niet wedijveren met bennett ewan kooij jakobsen/merlier en philipsen.
Ik heb nogal een haat/liefde verhouding met dhr. Nizzolo. Niet alleen bij het Klassiekerspel. Hij komt wel (te) vaak iets tegen. Maar ik snap dat je hem overweegt hoor. Het is een aardige sprinter en ook nog eens 1 van de grootste rauwdouwers in dat gilde. Eigenlijk gemaakt voor de klassiekers
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.