Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 21 ... 156 157
arjenzvob

'@ Fu-Yong-hai Leuk om te lezen inderdaad.

Stuyven rijdt dus 8 klassiekers die interessant zijn voor het spel. Ik had hem al vanaf het begin erin staan, en dat blijft zo.

KV

'@Nijmos

Wat zou Stuyven uitrichten in De Panne of Scheldeprijs misschien?

Nijmos

Een verre ereplaats als het droog en zonnig is. Een potentiele winnaar in waaiergeweld. Gemiddeld genomen wordt een van die twee een sprint en een van die twee een veldslag de laatste jaren. Je moet je dus op beide voorbereiden en niet over pech praten als er inderdaad een waaierkoers van komt (zoals in 2022 de schelde en 2020 de panne bijvoorbeeld).

Bonorrie

'@KV: teampunten voor Pedersen :)

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@bonorrie: als die pedersen nou voor de omloop ook nog eens zijn programma bekend zou maken... rijdt die de panne of schelde is hij ook gelijk veel interessanter. 4 koersen is wel erg weinig voor 2.5m.

floda

Kun je voor zelfde geld ook matthews kopen die in msr en gent wevelgem ongeveer zelfde uitslagen rijdt, krijg je agr erbij en misschien nog BP en LBL. En voor agr en bp heb je minder alternatieven

Nijmos

Mee eens @floda. Pedersen is wel wat meer een winnaar dan Matthews natuurlijk. Die rijdt wel wat eerder top 2 in die koersen die jij noemt dan Matthews. Maar ik heb niet heel veel twijfels over matthews. Zou ze ook best allebei willen nemen (waarbij pedersen me in de ronde en roubaix wat beter lijkt).

Nijmos

Zit er hier trouwens geen amsterdammer op het forum sie bij een rondje 'achter de scooter' aan Dylan kan vragen of hij gewoon panne en schelde doet?

Laatst gewijzigd
Henk

En als iemand Olaf Kooij tegenkomt kan hij hem dezelfde vraag stellen.

floda

Komt trentin dan ook wel eens in amsterdam?

encanto

Dank voor de nieuwe inzichten m.b.t. pidcock. Echter blijf ik het lastig vinden...mocht ik hem nemen dan heb ik de vier duurste spelers, dan kan je eigenlijk al in het segment 3.5-2.5 steeds maar eentje meenemen. Althans zo kom ik tot nu toe uit. Dan zit je al snel met veel renners van 1.5/1 miljoen, daar zit wel potentieel (mike, bettiol, meeus, nizzolo) maar weinig "zekerheden". Dan mis je ook vrij snel de helpers van Wout in jouw team en ik denk echt dat je er daar ten minste twee van moet hebben (en Nathan scoort zelf gewoon niet).

Ik probeer eigenlijk per koers vier man met goed fatsoen captain te kunnen maken (dan vang je nog wat op met blessures etc).

Ergens voelt het voor mij dat als ik pidcock neem, dat ik wout of mvp thuis moet laten en of hij dat verdient.....

Verder deze week weer wat wijzer geworden. Fabio mag met de tour mee, ga voorlopig voor Jasper en Ewan....

R. D.

'@encanto

Ik heb de 4 duurste ook, en ook 6 tussen de 2.5M en 3.5M. Dat gaat toch makkelijk ?

Jeroen Vanroose

Waerenskjold vandaag gevallen en Vanmarcke opgegeven met maagproblemen.
Zijn er al 2 waar we hopelijk wat nieuws over krijgen voor deadline..

Bonorrie

'@Nijmos,
Pedersen rijd 6 koersen.

https://sporza.be/nl/2021/02/10/dit-is-het-programma-van-mads-pedersen-in-de-klassiekers~1613132937439/

iMmi04

Dilemma:
1) Van Gestel + Pedersen of;
2) Girmay + Soren Kragh Andersen

Jeroen Vanroose

Ik zie net dat Nizzolo Sanremo meedoet. Die zal dus zeker niet in Bredene rijden en vermoedelijk Nokere ook niet.
Is al stuk minder interessant.

Zal dus wss tussen Ackermann & Merlier gaan om daar absolute kopman te hebben.

Maurimaler

Nu dat Jakobsen de Scheldeprijs ook rijdt, wordt het toch weer moeilijk om hem thuis te laten voor mij, Kristoff staat redelijk vast in mijn team dus dan zou Stuyven/Girmay eruit moeten.
Wat denken jullie Fabio erin voor Stuyven/Girmay(en een upgrade ergens anders)? Of niet meenemen?

encanto

'@R.D.: ben echt totaa; verward blijkbaar. Ja dat lukt gewoon en alsnog een mooi team. merk wel dat de balans een beetje naar sprinters doorslaat dankzij scorito (door laport en kristoff als zodanig te bestempelen) . Enfin, even kijken wat dit nieuwe team voor keuzes biedt.

Wel jammer dat Pidcock vandaag niet zelf het probleem voor me oploste!;)

@Joeri: dit is toch geen dilemma? De kosten zijn al totaal anders. Dus zonder meer context kan niemand toch echt adviseren hier? Puur op basis van wat jij zegt, altijd 2 (maar daar betaal je ook meer voor).

Maurimaler

'@Jeroen Vanroose Bredene en Nokere koerse tellen niet mee voor Scorito, of ben ik nu helemaal de weg kwijt😅

R. D.

Dat dacht ik dus ook. :D

Dat Pedersen er 2 extra rijdt is wel top.

Jakobsen gaat hier(vooralsnog)niet mee.

Dat Stuyven BDP niet rijdt is jammer maar hij gaat gewoon mee.

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Ja klopt idd. Met meerdere spellen op zelfde ogenblik bezig zijn is niet optimaal. Knal moeten opletten. 😳

niek-vdv

Edward Theuns rijdt Brugge de Panne en de Scheldeprijs, en daarnaast ook nog 6 andere koersen (https://sporza.be/nl/2021/02/16/dit-is-het-programma-van-edward-theuns-in-de-klassiekers~1582703041484/).
Daarnaast ook best een kans dat hij E-F rijdt lijkt mij, aangezien hij daar vorig jaar 6e werd.

R. D.

Dat is een hoop verschil met wat Scorito op dit moment aangeeft. Als Theuns E-F rijdt dan zou ik hem meteen meenemen, misschien zelfs nu al. :)

Jeroen Vanroose

Theuns kan dan wel veel rijden, resultaten haalt hij toch niet?

rbc1912

Theuns rijdt altijd veel. En daar houdt het dan ook wel mee op

1 2 ... 21 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.