Een verre ereplaats als het droog en zonnig is. Een potentiele winnaar in waaiergeweld. Gemiddeld genomen wordt een van die twee een sprint en een van die twee een veldslag de laatste jaren. Je moet je dus op beide voorbereiden en niet over pech praten als er inderdaad een waaierkoers van komt (zoals in 2022 de schelde en 2020 de panne bijvoorbeeld).
Mee eens @floda. Pedersen is wel wat meer een winnaar dan Matthews natuurlijk. Die rijdt wel wat eerder top 2 in die koersen die jij noemt dan Matthews. Maar ik heb niet heel veel twijfels over matthews. Zou ze ook best allebei willen nemen (waarbij pedersen me in de ronde en roubaix wat beter lijkt).
Dank voor de nieuwe inzichten m.b.t. pidcock. Echter blijf ik het lastig vinden...mocht ik hem nemen dan heb ik de vier duurste spelers, dan kan je eigenlijk al in het segment 3.5-2.5 steeds maar eentje meenemen. Althans zo kom ik tot nu toe uit. Dan zit je al snel met veel renners van 1.5/1 miljoen, daar zit wel potentieel (mike, bettiol, meeus, nizzolo) maar weinig "zekerheden". Dan mis je ook vrij snel de helpers van Wout in jouw team en ik denk echt dat je er daar ten minste twee van moet hebben (en Nathan scoort zelf gewoon niet).
Ik probeer eigenlijk per koers vier man met goed fatsoen captain te kunnen maken (dan vang je nog wat op met blessures etc).
Ergens voelt het voor mij dat als ik pidcock neem, dat ik wout of mvp thuis moet laten en of hij dat verdient.....
Verder deze week weer wat wijzer geworden. Fabio mag met de tour mee, ga voorlopig voor Jasper en Ewan....
'@R.D.: ben echt totaa; verward blijkbaar. Ja dat lukt gewoon en alsnog een mooi team. merk wel dat de balans een beetje naar sprinters doorslaat dankzij scorito (door laport en kristoff als zodanig te bestempelen) . Enfin, even kijken wat dit nieuwe team voor keuzes biedt.
Wel jammer dat Pidcock vandaag niet zelf het probleem voor me oploste!;)
@Joeri: dit is toch geen dilemma? De kosten zijn al totaal anders. Dus zonder meer context kan niemand toch echt adviseren hier? Puur op basis van wat jij zegt, altijd 2 (maar daar betaal je ook meer voor).
Edward Theuns rijdt Brugge de Panne en de Scheldeprijs, en daarnaast ook nog 6 andere koersen (https://sporza.be/nl/2021/02/16/dit-is-het-programma-van-edward-theuns-in-de-klassiekers~1582703041484/).
Daarnaast ook best een kans dat hij E-F rijdt lijkt mij, aangezien hij daar vorig jaar 6e werd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.