Nog even over Pidcock: ik ben zo bang dat Turner of Sheffield plotseling de pannen van het dak rijden namens Ineos en Pidcock dan tweede viool speelt. Voor 4 miljoen een heel dure tweede viool. Dan kies ik liever die ervaren teamgenoot van 1.5 miljoen die alles rijdt, en die mogelijk zelf ook van voren eindigt in MSR of Strade. Of anders zeker in de Ardennenkoersen mee kan doen. Houd ik 2.5 miljoen over, onder meer om Van Uden te upgraden naar Ewan. Of Jakobsen. Of Bennett. (Ben ik nog niet helemaal uit)
'@Arne Riis
Gelukkig hebben we vorig jaar al gezien dat Pidcock graag voor zijn eigen kansen gaat, ook al rijdt hij daarmee potentieel een karretje van een teamgenoot in de poep. En bovendien: als Turner en/of Sheffield inderdaad pannen van daken of stenen uit straten gaan rijden kan onze vriend Pidcock lekker teampuntjes harken.
Weet iemand waarom Turgis gister DNF had in Tour du Var? Vond hem een interessante optie en zat te wikken en wegen tussen hem en Wright. Zure is wel dat er maar bar weinig bekend is over Turgis z'n programma. Maar als die nou gister wat opgelopen heeft is de beslissing sowieso al gemaakt natuurlijk.
'@libra: dat is wel makkelijk gezegd. Kost je namelijk direct twee wissels. En wanneer ga je pidcock dan wisselen? Na strade? Na msr? Durf je dat aan als hij nog een maand heeft om goed te worden voor de ardennen? Ik denk dat als je begint met pidcock je hem ook gaat laten staan (tenzij hij echt geblesseerd raakt misschien)
'@Nijmos Wat betreft Teunissen en Girmay en Brabantse Pijl: Sporza meldt dat Teunissen als luitenant van Girmay gaat rijden. Dat kunnen ze in principe gewoon gokken natuurlijk, maar bij Hugo Page staat expliciet dat hij als beschermde rijder mag beginnen. En Sporza is over het algemeen gewoon zeer betrouwbaar, zeker als het om Belgische ploegen gaat.
Het maakt wat mij betreft Girmay en Page interessanter, en Teunissen niet per se.
8 wow, dat is nog eens besparen. Ik heb er 0 kunnen vinden die ik de moeite waard vind. Wel 4x750k en 3x 1M.
Ik heb Pidcock dan toch gewipt, komt eigenlijk door het nieuws van Teunissen. Die 2 vervangen door Kung en Kragh. Voelt wel beter zo. Al blijven de sprinterskoersen een verschrikkelijke loterij.
Ik kom bij Strade nu ook maar aan 5 renners, maarja de grote 3 doen mee dus hoeveel wil je uitgeven voor plek 4 tm 10 ?
Leuk om weer bij te lezen en fijn dat de wielerspellen weer gaan beginnen.
Team staat al aardig in de steigers, maar zolang niet alle programma's rond zijn, blijf ik maar wijzigen. Inmiddels heb ik 4 renners van Alpecin in mijn team staan. De gebruikelijke namen. De vraag is of dat niet wat teveel van het goede is. Verder geen Soudal - Quick Step, al vanaf begin niet, en dat bevalt me uitstekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.