Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 35 ... 156 157
Qtjelegend10

Waar is team Zadelpen?

Pom titcock

Ik ben groot fan van Dries Roelvink, maar wat denken mijn forumvrienden van zijn naamgenoot?

Guido Benzo

'@jort101 Ik overweeg hem zeker! Lijkt me eigenlijk wel een mogelijke puntenpakker. Heel sterke renner met eindschot. Enkel de voorbije jaren wat weggedeemsterd. Is dit seizoen goed begonnen en kan wel eens verrassen.

Eerlijk is eerlijk, momenteel staat ie er bij mij niet in al kan dat nog veranderen. Ik heb 2 plaatsjes voor 500k op dit ogenblik en van de bende: Stewart, Watson, Honore, Steimle, Allegaert, Rex,... kies ik momenteel voor 2 anderen.

Wat denken jullie overigens van Garcia Cortina? Krijgt veel vinkjes, is snel en redelijk sterk. Ik heb hem er elk jaar in, maar tegen dat de deadline komt wissel ik hem steeds in. Misschien dit jaar eens niet.

Niballie

Geen Narváez in de omloop. Krijgen we meer eenheidsworst qua teams.

Fietseties

Tja winter en Unox het blijft toch een Dingetje...

joern00

Om nog even iets toe te voegen aan de Pogacar discussie. Hij lijkt er echt op uit om de RvV te willen winnen. Lijkt mij, meer dan de heuvelkoersen, zijn grootste doel dit voorjaar.

Hoe hoog schatten jullie de kans dat die daarvoor de E3 nog zou kunnen toevoegen aan zijn programma als extra voorbereiding? En zouden jullie hem daar als kopman overwegen?

Lijkt het me niet geheel ondenkbaar en zou hem er zelf wel als kopman zetten. Wel niet als 1ste kopman dan 😄
Dit is puur speculatie trouwens hoor. Heb niets in een interview gezien of gelezen dat dit enigszins zou kunnen ondersteunen.

floda

Gaat toch altijd hetzelfde bij mij. Eerst lijst van 40 man dan langzaam steeds zeker wordende mening met tunnelvisie naar mijn eigen keuzes en dan in de laatste paar dagen ontzettende FOMO voor de mensen die ik niet heb gekozen. Met name het feit dat ik zonder QS mannen rijdt blijft me twijfel bezorgen.

encanto

Poga is voorlopig out bij mij...geeft veel mogelijkheden, maar daardoor ook verschrikkelijk veel keuzestress...hahaha

Merk wel dat ik in het goedkopere segment toch wel al een plekje voor 1 a 2 heuvelrenners ga bewaren. De dure kan ik dan wisselen.

Mijn sprintteam staat en de pareltjes ook....maar die juiste kasseikleppers...
Enfin, vooral nu de tactiek van wegstrepen...wie wil ik niet (o.a. van Baerle) en wat houd ik dan per koers over.

Nog minder dan 48 uur te gaan!

GoldenWallie

To Flip or not to Flip.

puntenjager

'@GoldenWallie Flip a coin

Symen De boer

Laatste 1,5 mil te spenderen we raden jullie mei aan zoek nog een juiste kasseien man met veel wedstrijden

WilliamS23

'@Symen, wat een prachtige Nederlandse volzin!

Aan wie zit je zelf te denken? Want ik zie wel wat opties. Enige wat je hoeft te doen is op de 1,5M klikken en je ziet de renners al staan.

Risje89

Greg zal de meeste rijden in die prijscategorie denk ik.

Nick P

Net een uur geleden Ewan er in gefietst, nu fiets ik hem er maar gelijk weer uit. Het is altijd hetzelfde met hem.

MarvinG

Waarom heb je hem er weer uit gefietst?

Thomberg

Omdat het een enorme Ewan is :-) Hij liet zich weer lekker makkelijk wegzetten in UAE. Dit herinnert iedereen er weer aan dat je niks aan Ewan hebt

jenzrscl

Ik ben wel geneigd honore erin te zetten.. vrijheid in zijn team en is ambitieus.. wat kan hij op strade en andere klassiekers..

De Haai van Milheze

Narvaez was voor mij een differential pick die ik er al een tijd in had staan. De Omloop is echter al weer van zijn schema verdwenen en om eerlijk te zijn zie ik dat nog wel eens vaker gebeuren met die enorme selectie van INEOS. Toch maar weer opnieuw puzzelen.

Kip

^^ exact dat en durf het ook niet aan met Narvaez en zijn programma, zonde. Ineos nieuwe wolfpack

Frits

Poh en de allerlaaste keuze voor 2 miljoen. Wordt het dan SKA, rijdt vooralsnog 9 koersen waarvan 3 met Van de Poel. Of wordt het dan Turner, FOMO maar rijdt momenteel nog maar twee koersen. Of wordt het dan toch weer Timmie Wellens met 11 koersen. M'n gevoel zegt Turner maar die andere rijden zoveel koersen meer..

Boasson en Hagen

Al 24 uur zonder wijzigingen in mijn selectie, dat begint op een definitieve ploeg te lijken! We beginnen met 4 heuvelmannen die ook nog kunnen schrapen in het Vlaamse werk + nog 2 kasseienrenners die ook de Ardennen erbij pakken. Daarnaast is het plan om alle wissels in te zetten voor de heuvelkoersen. Ik zie tzt wel wie er in vorm is. Had graag Teuns er al vanaf het begin in gehad, vooral met het oog op de Ronde. Maar qua prijs was dat niet echt te verantwoorden. Met die prijs krijg ik hem helaas ook niet voor Parijs-Roubaix ingewisseld. Wat dat betreft is een geblesseerde of tegenvallende dure man wel goed op te vangen, je zou er bijna op gaan hopen.

Punct

En dan komt Van Poppel weer eerder binnen dan Bennett … klik!

encanto

'@Frits, Ik zou vooral uitgaan bij Turner van vorig jaar. Toen reed hij al een pak koersen. Staat niet op de rol voor de giro (en ook niet de Tour) dus het voorjaar kan de focus liggen. Heeft vorig jaar in de vuelta bodyopgebouwd. Ik verwacht dus dat hij veel gaat rijden (juist nu Narvaez al wisselt). denk dat ze in turner meer een toekomstig kopman zien dat Narvaez....Al besef ik dat ik heel erg mijn eigen keuze zit te rationaliseren.

Naast Turner heb ik overigens ook SKA (vanwege de hoeveelheid koersen) en geloof wel in de kracht van het rijden in een nieuwe ploeg. Ewan blijft er hier gewoon in. Jakobsen is ook niet in vorm en bennet komt Van Poppel niet eens voorbij.

Helaas gaat dit de pickrate van Philipsen helemaal hoog laten zijn (al zou ie dat sowieso wel zijn).

Mijn heuvelmannen zijn allemaal meer renners voor AGR en BP. Heb nog niet echt voor de waalse/luik maar dat kan altijd nog met Poga of teuns later

arjenzvob

'Dit seizoen ben ik omringd door een klassieke kern met veel ervaring. De parcoursverkenningen en voorziene trainingen in de Vlaamse Ardennen hebben als doel om me de komende maanden een nieuwe stap te laten zetten. Ons team borrelt van kwaliteit en bovenal kun je bij iedereen een bijzondere motivatie en vechtlust voelen', klinkt het gemotiveerd bij Girmay.

De Ardennen staan nog niet op zijn programma, maar hee.... als je ze gaat verkennen ga je ze misschien ook wel rijden. CLICK!

ZK

'@arjenzvob Welke koersen verwacht je er voor Girmay na PR naast AGR dan nog bij? Brabantse pijl? Veel meer smaken zijn er niet voor een renner van zijn profiel...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 35 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.