Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 55 ... 156 157
Barrygoal

Voor zaterdag
VAN AERT (C)
VD POEL (C)
BENOOT
MOHORIC
GVA
PICDCOCK (C)
BILBAO
SIMMONS
Maar nu al spijt dat ik geen Valter heb ipv GVA.
De Jumbo mannen gaan een klap punten pakken, maar om er nu al een wissel voor te gaan gebruiken.
Gelukkig wel Laporte in de gelederen.

Wicked Wout

'@RD, ik zelfs maar 6. Deze 6 moeten het gaan doen voor mij:
WVA
VDP
Pidcock
Benoot
Kwiatkowski
Guerreiro

Jasperdewaal11

Voorlopig voor de Witte Grindwegen:

- WvA
- VDP
- Pidcock
- Benoot
- Sheffield
- Bettiol
- Simmons
- Kron

speciaaltje

VDP
WVA
PIDCOCK
BENNOOT
MOHORIC
WELLENS
KWIATKOWSKI
LUTSENKO
COSTA
KRON
HEB ER 10 OP VOOR HET WITTE,MOET TOCH KUNNEN?

Heerlijk weekend 97,5%
Bij wielerflits Klassiekers op 11

Risje89

Ik heb ook 10 grindgasten:
Van Aert
Van der Poel
Pidcock

Benoot
Mohoric
Wellens
Madouas
Sheffield
Theuns
Honoré

De vraag is: moet ik Wellens/Mohoric niet cappen in deze hoogvorm?

rbc1912

Hier maar 5 man voorlopig voor de Strade. Maar met MvdP, WvA, Pidcock, Benoot en Madouas voldoende gestoffeerd. Na alle commotie hier rondom Turner toch overwogen om te wisselen. Maar ik laat het toch maar zo. Voor de heuvels kan ik nog de nodige vuurkracht gebruiken

arjenzvob

'@SRENS
Het meest grappige aan het bericht vind ik het herschrijven van zijn post op Instagram waar hij het specifiek had over de wielermanager van sporza.....

Ik schreef het ook onder het nieuwsbericht: meedoen is leuk, maar hij zal nog niet competitief zijn gok ik.

PieterZegen

Ontzettend jammer dat Turner zo snel is uitgevallen, had echt hoge verwachtingen van hem. Voor de wissel is het denk ik het verstandigst om te wachten tot na Paris-Nice en Tirreno. Ten eerste omdat we dan hopelijk een beter beeld hebben van zijn blessure: zou hij nog klassiekers gaan rijden dit voorjaar? En kan hij dan nog een goed niveau halen? Ten tweede is het goed mogelijk dat er de komende weken nog iemand geblesseerd raakt of ziek wordt, dus dan is een dubbele wissel vlak voor Milaan San Remo misschien wel een goede optie. Ook hebben we dan al een veel beter beeld van de vorm van de renners en misschien is er wel een goedkope renner die helemaal doorbreekt de komende weken. Al moet ik zeggen dat het ergens wel kriebelt om Valter nu al te pakken voor Strade, het gaat wel heel hard met al die teampunten van Jumbo. Wellens heb ik al in mijn team gelukkig, als ik die niet had zou ik hem wel wisselen voor Turner, zal in Strade ook wel weer top 10 worden.

Meer mensen met Turner die nog even wachten met wisselen tot na Paris-Nice en Tirreno?

Edit: zie nu net het bericht dat hij er in de E3 weer bij hoopt te zijn. Dan maar hopen dat hij ook een goed niveau kan halen en anders hebben we de eventuele teampunten nog. Lijkt me zonde om hier een wissel voor in te zetten.

Laatst gewijzigd
Punct

Voor de Strade heb ik vooralsnog zoals 'iedereen'

VdPoel
VanAert
Pidcock
Sheffield

maar ook

Madouas
Valter

Met name Valter lijkt mij een gedroomde podiumkandidaat, hopelijk kan ik er wat verschil mee maken.

speciaaltje

IK TWIJFEL TUSSEN COSTA EN MOHORIC

Punct

Uiteraard moet je niet meteen Turner wisselen nee. Als hij bij de E3 terug is,
en wederom af moet stappen is het vroeg genoeg.

Ragnar Lolbroek

Voor de Strade heb ik 9 renners aan de start. Dit zijn:
Mathieu Van der Poel: cap 1
Wout Van Aert: cap 2
Julian Alaphilippe: mogelijke cap 3
Pidcock: mogelijke cap 3
Wellens
Sheffield
Bettiol
Quinn Simmons
Kron

arjenzvob

Valter een gedroomde podiumkandidaat?

Ik heb staan:
MvdP
WvA
Pidcock
Benoot
Wellens
Kwiatkowski
Kron

Kron mijn gedroomde podiumkandidaat ;)

speciaaltje

WAAROM HEEFT NIEMAND COSTA ?
PODCAST GEMIST AIKE VISBEEK ?

arjenzvob

Waarom hoofdletters Libra?

speciaaltje

KRON OF COSTA CAPPEN ?

speciaaltje

Ja ach ,is zo klein allemaal ,maar bij deze,
had het efkes niet zo snel in de gaten.

Thomberg

Voor de Strade:

WvA
Vdp
Pidcock
Wellens
Madouas
Benoot
Guerreiro

En voor spek en bonen Theuns

Cappie gaat tussen Wellens en Pidcock terwijl ik eigenlijk ook Guerreiro 5de plek een goede kans geef.

Het jammere van een renner als Turner is dat ik echt iets van hem verwachtte. Dat was een grote reden om hem te kiezen, zodat ik dan harder juich. Nu denkt iedereen: “je verwacht toch van iedereen die je kiest iets?” Ja dat klopt wel maar sommige kies je omdat het “moet”. Bij dit soort jonge gasten hoop je ook gewoon dat ze het goed doen.

Zie het een beetje als de 500k/750k renners in grote rondes. Veel leuker als die het goed doen dan een top 6 klimmer waar je 3 miljoen voor hebt uitgegeven. Daarbij zie je wel altijd het risico dat (volgens mij) mensen de goedkope mannen relatief vaak in hun dagopstelling zetten “zodat ze hun punten waard zijn”. Wat uiteindelijk veel zekere bankpunten kost. Zie het als bij poker. Een goede hand maar een (voor jou) slechte flop betekent dat je gewoon moet passen.

Enfin, ik dwaal af. Hopelijk gaat Turner BP lekker vol rijden en maakt hij daar alles goed. En wint hij EF uit een ontsnapping.

Sies

WvA (Cap 1)
MvdP (Cap 2)
Pidcock (cap 3?)
Alaphilippe (cap 3?)
Simmons
Honore

P. Krul

Tevreden over het openingsweekend!

Teamselectie gestart met selectie van 'de grote drie' en 4 renners van Jumbo.
Laatste wissel was pogi en kwiat eruit voor pidcock en wellens.
Jammer van Phillipsen, maar verder goede captains gekozen, 99,1%!

Nu komt Strade eraan waarbij het klassement weer helemaal omgegooid kan worden. Hier wordt een ander type renner verwacht. Ik sta zelfverzekerd aan de start met: v Aert, Poel en Pidcock. Verder Benoot, mohoric, wellens, Sheffield en Theuns.

Pidcock, Benoot, Wellens, Mohoric en Sheffield allemaal gekozen omdat ze ook heuvels rijden. Verder Jungels, Hermans voor de heuvels. Mooi dat juist de 'heuvelmannen' voor mij zorgen voor de hoge notering

KV

Haha, Valter een podiumkandidaat voor Strade?! OK, vorig jaar reed hij een goeie Strade, daarna niks meer. Nu WVA en Benoot in zijn team.

Teampuntjes zal hij inderdaad wel meepakken waarschijnlijk. Meer verwacht ik er niet van.

@arjen

Ook van Kron verwacht ik jammer genoeg niet veel (heb hem ook). Blijkbaar dit weekend terug ziek geworden. Is ook altijd iets met die jongen...

jan derksen

ik ga ook voor vdp, wout, en dan quin simmons

Punct

Niemand Valter zien knallen in de Gran Camino?

Vorig jaar vierde, nu in topvorm plus: Jumbo Visma.

JV-logica:
Afgelopen zaterdag Van Baarle en Laporte, zondag Benoot en Van Hooydonck, dus nu Van Aert en Valter.

Ik heb in elk geval een juichrenner :)

ivo001

Het is een lastige keuze voor de kopmannen bij Strade. Heb nu 1 WvA, 2 MvdP 3 Wellens. Maar daarnaast nog Benoot, Mohoric, Madouas, Kron en Theuns aan de start.

Bzuidema

Voor zaterdag heb ik niet veel renners en de ploegen zijn ook nog niet bekend gemaakt.
Captain:
VDP
Van Aert
Pidcock

Benoot,Madouas,bilbao,Theuns.

De blessure van turner lijkt mee te vallen. In de E3 is hij er misschien weer bij. Daar verwachtte ik hem ook pas. al is zijn schema nooit bekend gemaakt. Ik denk wel dat hij nog veel gaat rijden. Ik wissel hem niet. je ziet toch dat renners snel kunnen genezen en presteren. inhoudelijk weten we niet veel.

1 2 ... 55 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.