Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 56 ... 156 157
KV

'@Punct

Ik hoop het voor jou ;-)
Geen beelden gezien van Gran Camino. Maar in rit 2 finisht hij na renners als Langelotti en Nerurkar, dus weet niet of dit zo representatief is voor de Strade...

Boasson en Hagen

Geen sterrenteam aan de start van de Strade voor mij. Van Aert en Van der Poel heeft iedereen, maar ik heb geen Pidcock. Verder alleen Madouas, Mohoric en Bettiol aan de start, dus ik hoop op een uitschieter van Bettiol, aangezien die niet zo vaak is gekozen.

Jv1997

Sheffield zijn programma is bekend.

Strade
E3
DDV
RVV
BP
LBL

KissMyAce2.0

Had je dat niet wat eerder kunnen melden @jv1997

arjenzvob

'@KV Het was sarcastisch bedoeld :)

@Jv1997 Dat was al duidelijk op www.magnussheffield.com een tijdje terug

dadeliva

Gisteren 744 punten met 8 man in de top 12 en nu op 89,4%. Gelukkig werd de kopgroep met mijn Wellens en Mohoric nu niet ingehaald.

Voor Strade 8 man:
- WVA (1)
- VDP (2)
- Pidcock (3)
- Mohoric
- Wellens
- Benoot
- Kwiat
- Simmons

encanto

Kijk met gemengde gevoelens terug op het eerste weekend. Dagt komt vooral door mijn kopmankeuze...gisteren 7 man in top 10 maar dan enkel nummer 7 en 9 als captian. Maar goed..had slechter gekund.

Nu al blij om altijd voor Tiesj te zijn gegaan. Dylan nooit overwogen, want ook al WVA en Laporte.

Smetje is Turner, maar die blijft er voorlopig toch wel instaan. De enige in de 2m categorie die goed begonnen is heb ik al (Wellens). De rest is lood om oudijzer en voor de komende 3 koersen rekende ik toch al niet op turner. Die blijft er gewoon in en dan heb ik mooi nog mijn drie wissels.

Voor de strade:
WVA
MVP
Pidcock

Verder Benoot, simmons, wellens en honore.

Vooral benieuwd of honore en simmons het vertrouwen kunnen terugbetalen, want anders volgt er een Patlevje!;)

MarvinG

Prima begin van het Klassiekerspel (93,7%). Uitvallen van Turner is jammer, maar nog geen reden om nu in paniek te gaan wisselen. Voor Strade heb ik momenteel de volgende mannen staan;

WvA
MvdP
Flip
Pidcock
Benoot
Wellens
Kwiatkowski
Honore

Pom titcock

Geen wout in strade, tenaouis

R. D.

Ik gaf al eerder aan blij te zijn 14 renners hetzelfde te hebben als Koning Marvin en zie daar; hij op 93.7% en ik op 93.8% :D

Bonorrie

WVA geen Strade !!!!

Fiepke

Dan ga ik Flip cappen :)

DrSeuss4

WVA rijdt geen Strade. Moet nu misschien toch maar gaan kijken of ik Turner niet moet gaan vervangen voor Wellens. Al verwacht ik van Wellens niet dat hij dit niveau vast kan gaan houden tot in de heuvels waar ik toch eigenlijk mijn wissels voor wilde bewaren. Lastig.

Capra

Geen WVA, die heeft toch 99% dus daar zal je niet heel veel nadeel van hebben.
Zat wel te twijfelen tussen Pidcock en Wellens als 3e kopman, maar dat hoeft nu niet meer.
Wel nog maar 5 man aan het vertrek met ook Simmons en Kwiatkowski. Na het openingsweekend met 62,7 % geen heel lekker vooruitzicht....

Baskeee

Spijtig idd! Dan MVP 1, Pidcock 2 en Benoot 3e kopman. Daarnaast nog Sheffield, Honore & Madouas.

Ragnar Lolbroek

Ok geen Wout aan de start van Strade blijkbaar.
Dan schuift de rest gewoon door.
Cap 1: VDP
Cap 2: Flip
Cap 3: Pidcock

Rad

Ik ken dus iemand die geen WVA heeft, maar wel zn Jumbo collega's. Die heeft dus én afgelopen weekend geprofiteerd en doet dat aankomend weekend weer hehe

Ludi

Fijn :)

Sloddies

Goed, paniek in de tent. Geen WvA in de Strade!

Yuri2222

Zeer jaloers op de mensen die nu Flipje hebben. Zelf wel blij met Bilbao, denk dat hij en Pidcock 2e en 3e captain gaan worden. Ik lees veel mensen over Benoot, maar die heeft Strade de afgelopen 2 keer niet uitgereden. Weet iemand daar de reden van en denken jullie dat hij wel hoog kan eindigen in deze koers?

Sloddies

Benoot vorig jaar gevallen volgens mij. Mijn 3e kopman nu Wellens of Madouas

Jasperdewaal11

Nou dan trekt WvA toch gewoon nog gezellig naar de Amstel-Gold-Race ;)

ivo001

Denk dat het niet starten alleen maar voordelig effect gaat hebben voor me. Benoot als 2e of 3e kopman dan maar.

@Yuri2222 Als je even wat verder kijkt dan de scorito statistiekjes kom je dit bij Benoot tegen in de Strade:

2019: 5e
2018: 1e
2017: 8e
2016: 8e

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

6,5 mil voor de 4 koersen van Wout. Had achteraf toch zonder gekund lijkt me. Zeker omdat bij de koersen die hij rijdt genoeg grote namen meedoen die ook te cappen zijn.

KV

Hij zal (normaal gezien toch) nog 5 koersen rijden

1 2 ... 56 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.