Kijk met gemengde gevoelens terug op het eerste weekend. Dagt komt vooral door mijn kopmankeuze...gisteren 7 man in top 10 maar dan enkel nummer 7 en 9 als captian. Maar goed..had slechter gekund.
Nu al blij om altijd voor Tiesj te zijn gegaan. Dylan nooit overwogen, want ook al WVA en Laporte.
Smetje is Turner, maar die blijft er voorlopig toch wel instaan. De enige in de 2m categorie die goed begonnen is heb ik al (Wellens). De rest is lood om oudijzer en voor de komende 3 koersen rekende ik toch al niet op turner. Die blijft er gewoon in en dan heb ik mooi nog mijn drie wissels.
Voor de strade:
WVA
MVP
Pidcock
Verder Benoot, simmons, wellens en honore.
Vooral benieuwd of honore en simmons het vertrouwen kunnen terugbetalen, want anders volgt er een Patlevje!;)
Geen WVA, die heeft toch 99% dus daar zal je niet heel veel nadeel van hebben.
Zat wel te twijfelen tussen Pidcock en Wellens als 3e kopman, maar dat hoeft nu niet meer.
Wel nog maar 5 man aan het vertrek met ook Simmons en Kwiatkowski. Na het openingsweekend met 62,7 % geen heel lekker vooruitzicht....
Zeer jaloers op de mensen die nu Flipje hebben. Zelf wel blij met Bilbao, denk dat hij en Pidcock 2e en 3e captain gaan worden. Ik lees veel mensen over Benoot, maar die heeft Strade de afgelopen 2 keer niet uitgereden. Weet iemand daar de reden van en denken jullie dat hij wel hoog kan eindigen in deze koers?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.