Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 58 ... 156 157
R. D.

Ik denk dat ruim in je sprinters zitten niet verkeerd is, dat zie je afgelopen weekend al. Als er 1 of 2 tegenvallen zijn die overige 5 of 6 echt geen overbodige luxe. Daarnaast kunnen blessures of veranderingen in het schema ook nog zorgen dat er 1 of 2 wegvallen. En dan heb je nog E-F ...

R. D.

Ik zie net bij de odds van unibet voor Strade dat Hermans er ook bij staat. Zou het kunnen dat hij nog wordt toegevoegd ? Zou leuk zijn.

niek-vdv

Een update wat betreft Kron: Hij mist wegens ziekte nog de Trofeo Laigueglia van morgen, maar op Twitter geeft Lotto aan dat hij herstellende is en van plan is om wel de Strade Bianche te rijden. https://twitter.com/lotto_dstny/status/1630527190973513731?s=20

Blaagstra

'@phoenix
[Wat ik eventueel kan overwegen is Philipsen uit mijn team te halen en nu al Alaphilipe of Benoot in te brengen. Heb een lichte voorkeur voor de eerste omdat ik die vaker kopman ga maken in en om de Ardennen. Ik mis Philipsen dan in Brugge de Panne en Scheldeprijs, maar heb ook Jakobsen, Kristoff, Meeus, Nizzolo en Welsford die daar starten. Daarnaast ook Laporte en de Lie en Matthes. Voor GW dus genoeg opties.]

Ik zit met hetzelfde. Mijn overweging is echter niet Flip(no go, eerst bij Konijntjespack maar weer eens wat van een Wolf terug zien) of Benoot, maar -icm Turnerwissel- Pogi alvast inbrengen en bijv. een Simmons.

Dan wel twee wissels foetsie, maar wellicht ook al wel de punten die je daarmee wilde scoren en twee heuvelmannen erbij.

R. D.

Ik denk dat vrijwel iedereen die wissels nog heel hard nodig gaat hebben - dus bij twijfel, niet doen.

jort101

Ik zou niet nu niet teveel gaan wisselen. Best een kans dat er nog een belangrijke man uit je team wegvalt. En dan ben je de sjaak.

jan derksen

Durf ik bilbao kopman te maken voor zaterdag eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in aangezien ze laatste prestaties op strade. Zou op dit moment ook eerder Benoot kopman maken dan pidcock

jort101

En veel mensen zijn zo positief over Alaphilippe na zijn winst afgelopen zaterdag. Maar hebben jullie zondag ook gekeken? Daar was hij niet zo best.

Zit met een dilemma. Ik wil graag nu al gouden wissels inzetten;
Kragh Andersen + Philipsen doe ik weg en daarvoor neem ik Mohoric + Jakobsen.

Het idee is dat Mohoric veel betere punten gaat halen dan Kragh en direct mijn heuvelteam versterkt.
Voor de heuvels heb ik overigens al veel mannen (Pogi, Pidcock, Wellens, Benoot, Hermans, Honore, Kwiat) en dan komt Mohoric dan bij. Dus opzich verwacht ik daar niet perse nog een wissel nodig te gaan hebben.

Hoeveel gaat het mij kosten dat ik Philipsen in ruil voor Jakobsen? Ik verwacht dat Jakobsen het in Schelde en Panne niet perse slechter gaat doen dan Philipsen. Wel verwacht ik dat Philipsen nog wat teampunten pakt en dat de kans aannemelijk is dat hij in Eschborn start en Jakobsen niet.
Tot slot; Ik hou maar 1 wissel over. Wat met het oog op Waalse Pijl en Eschborn natuurlijk een nadeel kan zijn omdat ik daar nog niet definitief een goed team heb staan. Dit wilde ik tegen die tijd met wissels gaan aanvullen.

Wel doen of niet doen?

arjenzvob

Jakobsen hard gevallen in Le Samyn. Hopelijk valt het mee! Zat wel weer op de fiets.

Risje89

Niet doen, grote kans dat die mannen van Alpecin er nog wel doorheen komen, Roubaix is nog ver.

kevinraar

heb maar 4 renners aan de start in strade zijn
van der poel
kwaiatkovski
sheffield
kron

kopman 1 van der poel
kopman 2 kwaiatkovski
kopman 3 sheffield of kron

zitvlees

'@klaasd
Mijn punt was meer dat er naast MVDP en WvA niemand is die met de zelfde "waarschijnlijkheid" een goed resultaat kan rijden in al die koersen.

Nu moet ik wel zeggen, na wat peinzen, dat ik wel scenarios kan bedenken waarin je in een groot aantal van die koersen met 2 subtoppers als Küng ongeveer even veel kan scoren als 1 elite topper als Wout. Maar.. ik zie niet dat je meer kan scoren over Alle koersen. Zoals jij nu met PR in de knel zit, dan kom je net 1 koers te kort en die ene koers zal dan ontzettend doorslaggevend kunnen zijn. Ook kan Woutje pech tegenkomen of weer een zijn programma aanpassen. Dan heb je voordeel aan het feit dat jij je budget gespreid hebt. Daar valt, zoals nu met Strade, zeker ook wat voor te zeggen.

ZK

Het grote nieuws van Scorito, we kunnen eindelijk geld gaan verdienen met Scorito!

"Op dit moment werkt Scorito aan de ontwikkeling van een nieuw (vierde) verdienmodel dat men in 2024 willen lanceren: Play for Money.
Momenteel zijn er geen aanbieders in Nederland met een vergunning voor online kansspelen die zich primair richt op Fantasy Sports. Daarmee zou Scorito de eerste (en vooralsnog enige) aanbieder zijn in deze nichemarkt.

Om de groei ambities te realiseren geeft Scorito voor een bedrag van maximaal € 2.000.000 aan obligaties uit via de NPEX-effectenbeurs. De obligaties zijn niet achtergesteld, hebben een looptijd van maximaal 5 jaar, met een bruto rente van 8% per jaar, maandelijks uitgekeerd.

Deelname aan de emissie is al mogelijk vanaf € 500 voor 5 obligaties á € 100 per obligatie. De obligaties zullen, zoals gebruikelijk, uitsluitend verhandelbaar en genoteerd worden aan de Nederlandsche Participatie Exchange (NPEX)."

Laatst gewijzigd
TheTank

Poeh, lastig hoor. Zit erg krap in Strade zo zonder Matje. Heb momenteel Benoot/Wellens/Pidcock als captains en daarnaast enkel Guerreiro en Mohoric. Zit er wel erg over te denken om Turner in te ruilen voor Valter. Is toch een jumboman, rijdt Strade, MSR én de 3 heuvelklassiekers. Daardoor alvast een heuvelwissel ingevoerd waar ik ze voor bedacht had. Maarrrr, speelt jumbo in die koersen wel écht iets klaar zonder WvA(uitgezonderd MSR) en kan Valter wat hij vorig jaar in Strade liet zien herhalen in de heuvels dit jaar.

snoek1974

'@ The tank

Denk dat je genoeg punten pakt met trio Benoot , Wellens en Pidcock, denk Mohoric nog bij de eerste tien

Wissel kan je alleen doen als je Turner nergens meer verwacht , maar nog is het vrij vroeg voor wissels

Thomberg

SKA zag er best ok uit vandaag dus wisselen is wat voorbarig. Kan prima paar keer tussen 7-15 eindigen nog. En natuurlijk teampunten

R. D.

Joh iedereen moet het zelf weten maar ik denk echt dat je spijt gaat krijgen als je nu wisselt terwijl je gewoon 3 prima kopmannen hebt. Ik baal ook echt wel dat die dure Philipsen(voorlopig)zo tegenvalt want die kwam eigenlijk helemaal niet door de keuring maar ik moest meer sprinters in mn team. Mohoric er ook lang in gehad maar toch net afgevallen.

Toch tel ik mijn zegeningen en ben ik blij gewoon nog MVP, Wellens en Benoot op te kunnen stellen. Wat mijn overige 3 doen is waarschijnlijk niet eens zo interessant.

groppiestan

Gelukkig was ska weer een beetje actief aan het einde. Was al een beetje bang dat hij totaal geen vorm had. Nu alleen dit doorzetten in de scorito koersen aub

rbc1912

Philpsen nu wisselen vind ik wel erg rigoreus en opportunistisch
Vind het wel leutig om bij sommige de paniek te zien toeslaan en bij anderen dan weer totaal niet. De gouden wissels zijn echt van toegevoegde waarde. Nu al.
Er werd altijd (terecht) geklaagd dat er weinig 'dynamiek' in Het Klassiekerspel zat. Nou. Hier is de dynamiek hoor :)

KV

Snap ook het geleuter op Philipsen niet echt: had je hem vooraf in Omloop echt verwacht ofzo? En in Kuurne valt ie gewoon ongelukkig. Kan toch gebeuren? Die zal heus wel nog zijn puntjes pakken in BDP, SP, EF en waarschijnlijk ook GW en misschien DDV.

KissMyAce2.0

Ik begin behoorlijk opgewonden te raken van al die wissels

Franky122

Matig grapje Kissmyace, kom maar efkes wisselen.

Phoenix0000

Het ging mij dus niet om Philipsen an sich. Merk meer dat ik het gewoon wat zwaar op de sprinters heb ingedeeld en ik er daar wel 1 kan missen ten faveure van een ardennenman die ook nu al punten kan halen. Flip of Benoot.
2 jumbo's lijkt wat karig en het is meer de combi Jumbo / Benoot die nog wel eens lang pijn kan blijven doen i.c.m zelf wat minder ijzers in het vuur bij de niet springkoersen in Vlaanderen.

Nijmos

Ik bevind me ook in het niet-wisselen kamp. Tenzij je maar 2 kopmannen hebt voor zaterdag, dan zou ik wel wisselen.

1 2 ... 58 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.