Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 62 ... 156 157
Nijmos

Aanklampen, dat zie ik ook niet direct hoor. Maar dat geldt eigenlijk voor het hele veld. In mijn beleving heeft dat meer te maken met de kwaliteiten van bilbao (komt net tekort, is subtop) dan met zijn profiel. Maar we gaan het zien:)

snoek1974

Prima team voor morgen

Vd Poel , Alaphalippe en Pidcock als kopmannen en nog van Aevermaet, Wellens , Bettiol, Honore , Mohoric en Pasquallon aan de start .

Nijmos

'@snoek: dat ziet er mooi uit! Zou overigens niet voor het eerst zijn dat je denkt een slag te slaan met op papier een mooi team en dat je dan het deksel op de neus krijgt omdat juist jouw mooie extra kopman iets tegenkomt.

Hier alleen vd poel pidcock en simmons (en c pedersen)

Wielertje12

Hier met 9(!) man aan de start voor zaterdag zoals het nu staat. Van de Poel, Alaphilippe en Wellens kopmannen en daarnaast nog Mohoric, Stybar, Kwiatkowski, Honore, benoot en theuns. Hopelijk wat punten in kunnen halen

mas22

Ook met 9 man aan de start voor Strade. MVDP, Pidcock en Alaphilippe kopmannen en verder Wellens, Kwiat, Pasqualon, Pederson, Benoot en Theuns.

Twijfel nog wel over mijn nummer 3 kopman tussen Flip, Wellens en Benoot.

Nick P

Ik hoop morgen toch wel een mooie slag te slaan aangezien ik 11 man aan de start heb.

Mvdp, Flip en Pidcock als kopmannen, en voorderest nog Mohoric, Wellens, Benoot, Sheffield, Kwiatkowski, Zingle, Honore en C. Pedersen.

jenzrscl

Honore was me dark horse voor ritten als deze. Laat ons hopen op goed resultaat :p

oborobo

Twijfel Philipsen wisselen voor Alaphillipe.

Bonorrie

Hopelijk de 95 % nog even vasthouden als dat kan, met de volgende 9 renners.
Kopmannen MVDP, Pidcock, Benoot en verder de kleppers;
Wellens, Kwiat, Madouas, Sheffield, Simmons en jawel ......................... Lutsenko, mijn dark horse :)

Aanklampen

'@oborobo.. wat voor @mauri is gezegd is wellicht voor jou ook relevant.. Ligt ook aan hoeveel snelle mannen je na een verkoop van Philipsen nog overhoudt.

Ketjap Manis

Hier 4 man met VDP, Pidcock, Wellens en Kron. Schade beperken als de selecties hier zo zie!

Kleine Drekst

hier met vdp pidcock simmons stybar en kwiatkowski de schade proberen te beperken

Jasperdewaal11

Hier rustig 7 man:

MvdP, Pidcock en Benoot als captains.

Simmons, Bettiol, Sheffield en Kron als aanvulling.

mas22

Heb Bettiol er op het laatste moment uitgegooid, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij was mijn grootste FOMO.

Karperdrol

keuze is reuze:
MvdP, Wellens, Pidcock, Benoot, Bilbao - komen allen in aamerking voor een kopmanfactor en als aanvulling heb ik nog voor de aller mooiste rit van het jaar: Sheffield en Honore.

Had graag Simmons hier nog bij willen hebben, maar de keuze was toch gevallen op Meeus.

1) MvdP
2) Pidcock
en 3) Wellens

maar ben er nog niet helemaal uit.

Laatst gewijzigd
jan derksen

Video van Mathieu: Het grind op de wegen lijkt mee te vallen door de vele regen van de afgelopen dagen. Het lijkt eerder slecht asfalt. Hopen op een mooie race !

Nijmos

Als Mathieu over de net omgeploegde akkers van een boer ploegt, zal hij nog steeds het gevoel hebben dat het wegdek er wel prima bijligt.

Quelbois

We gaan morgen met de kopmannen 1 MvdP 2 Pidcock en 3 Wellens. Aangevuld met Benoot , Sheffield, Kwiat, Kron en Honore. Op voorhand vertrouwen in deze 8. Zijn wel een paar mannen bij waar ik ook veel van verwacht en die ik in sommige teams voorbij zie komen : Ala, Bilbao, Simmons of juist niet of nauwelijks zie in de teams , zoals Vlasov en Rodriquez (ineos). Zin in morgen!

Sloddies

Bibberen ook voor de Sloddies morgen. Maar vier coureurs aan de start.
1) MvdP
2) Pidcock
3) Wellens

Edit: Madouas;)

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Jij hebt gewoon 2x wellens lucky bastard!

Capra

'@Sloddies

Wat een luxe als je Wellens 2x kan opstellen :-)

Ik heb buiten De 3 kopmannen MVP, Pidcock en Wellens ook alleen Simmons en Kwiatkowski aan de start.
Overleven deze koers, maar wel veel zin in om te gaan bekijken.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Morgen ga ik er wel even voor zitten. Met mvdp Benoot Pidcock madouas bilbao pasqualon en theuns. Echt het verschil kan je niet maken maar we zullen het zien.

Sloddies

Dank dat jullie scherp opletten op mijn tegeltjes. Hier in huize Sloddies liepen wat taakjes naast elkaar.

Rust nu weergekeerd en bezin mij nu of ik Turner toch maar zal wisselen voor Valter. Die kan morgen zomaar
al eens flink scoren en in MSR teampunten voor WVA bemachtigen. Heb ik bovendien een extra man in de heuvels. Nog even een nachtje over slapen.

Wordt een onrustige nacht, want zit ook nog te dubben of ik het risico durf te lopen dat Tadic een pingel tegen de lat schiet voor 3x minus 64......

Laatst gewijzigd
Nijmos

Het zou wel wat voor wellens zijn om nu men er tóch weer serieus wat van verwacht totaal niet in de punten te rijden... Hij moet toch een manier vinden om zijn zwarte lijst plekje weer te rechtvaardigen.

Maurimaler

Voor de mensen die het zouden willen weten, ik heb Philipsen er uiteindelijk uitgezet voor Alaphilippe.😃

1 2 ... 62 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.