keuze is reuze:
MvdP, Wellens, Pidcock, Benoot, Bilbao - komen allen in aamerking voor een kopmanfactor en als aanvulling heb ik nog voor de aller mooiste rit van het jaar: Sheffield en Honore.
Had graag Simmons hier nog bij willen hebben, maar de keuze was toch gevallen op Meeus.
1) MvdP
2) Pidcock
en 3) Wellens
maar ben er nog niet helemaal uit.
We gaan morgen met de kopmannen 1 MvdP 2 Pidcock en 3 Wellens. Aangevuld met Benoot , Sheffield, Kwiat, Kron en Honore. Op voorhand vertrouwen in deze 8. Zijn wel een paar mannen bij waar ik ook veel van verwacht en die ik in sommige teams voorbij zie komen : Ala, Bilbao, Simmons of juist niet of nauwelijks zie in de teams , zoals Vlasov en Rodriquez (ineos). Zin in morgen!
Dank dat jullie scherp opletten op mijn tegeltjes. Hier in huize Sloddies liepen wat taakjes naast elkaar.
Rust nu weergekeerd en bezin mij nu of ik Turner toch maar zal wisselen voor Valter. Die kan morgen zomaar
al eens flink scoren en in MSR teampunten voor WVA bemachtigen. Heb ik bovendien een extra man in de heuvels. Nog even een nachtje over slapen.
Wordt een onrustige nacht, want zit ook nog te dubben of ik het risico durf te lopen dat Tadic een pingel tegen de lat schiet voor 3x minus 64......
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.