Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 70 ... 156 157
Kleine Drekst

Zit live te kijken girmay en vdp gelijk overboord net zoals sheffield

KV

Klim van 7% is natuurlijk wel iets anders dan 3%

Thomberg

VDP er flink af de hele dag en Flipje rijdt ineens heel goed. Strade was het andersom. Alhoewel VDP toen niet heel goed reed, maar wel stuk beter dan Flip. Moeilijk hier het juiste van te vinden richting MSR...

jenzrscl

Een goeie flip gezien vandaag!

arjenzvob

Girmay had inderdaad een mindere dag :)

Risje89

Wat te zeggen van deze dag? Zowel van der Poel, Pidcock, Sheffield als Girmay er snel af, maar gezien de top10 was het vandaag toch meer voor de echte klimmers.

Maurimaler

Wie zouden jullie derde kopman maken Matthews of Pedersen?
Ik zou ook nog Pidcock/Alaphilippe/Girmay kopman kunnen maken, maar ga toch liever voor een klein risicootje met deze 2 snelle mannen.

stef_m1

Ik twijfel om MvdP & Tuner te wisselen voor Pogacar en Pedersen/Matthews. Of MvdP nog een kans geven..

jm dvg

Mijn tip voor MSR niet wisselen teveel kanshebbers, voor strade wisselen was dan veel logischer geweest.

Ewan zit in mijn team maar is nog steeds wisselvallig dus die cap ik zeker niet.

Ondanks mindere dag verwacht ik nog steeds veel van Girmay. Vd Poel gaat er zeker één en misschien meer winnen.

Wie je ook hebt wva, vd Poel, flip, pidcock pogi, mohric, Girmay, Pedersen etc wisselen lijkt mij nog steeds te vroeg

Nijmos

Flip inderdaad een mooi teken van leven.

@mauri: ik geef pedersen grotere winstkansen, maar matthews lijkt me na wout misschien wel de zekerste top 10 klant. Als je ze allebei hebt zou ik trouwens ook serieus overwegen ze allebei te cappen. Is pogi/girmay/mvdp/pidcock zo veel geschikter?

@thomberg: gelukkig is er niets van vinden ook een (prima) optie. Gewoon noch flip noch matje cappen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik zie hier een aantal wisselopties voorbij komen waarbij ik me afvraag of deze mensen realiseren dat PR ook nog een belangrijke koers is.

Bzuidema

Van der poel is aan het trainen en laat zich lossen omdat hij niet in het rood wil gaan. lijkt mij. toen hij terug kwam bij de 1e groep reed hij weer een stuk op kop om Vermeersch goed af te zetten.Dat doe je niet als je slecht bent. hij ziet dat als training net zoals de lead out van gisteren. Allemaal in voorbereiding op de klassiekers. Dat hij nog geen super vorm heeft is wel duidelijk maar over 2 a 3 weken zit hij er gewoon weer bij. Het is wel van der poel he die als geen ander kan pieken. Zelfde geldt voor Girmay. Dit zijn ook andere koersen en vandaag meer voor de echte klimmers.in T.A .

R. D.

Zou de Lie er niet langer aan kunnen blijven hangen als Ewan, als Pogi&Co aan de boom gaan schudden ?

lordnelom

'@Stefan ben je wel helemaal lekker?? Mvdp nog een kans geven🙈 Hij heeft vooraf gezegd deze rittencours te gebruiken om wedstrijd ritme op te doen en zo sterk aan de monumenten te kunnen starten. Geef vandaag voor de etappe aan dat het lastig zal worden door die toch wel serieuze beklimming en dat 3x. Als je al ziet dat Pidcock moet lossen die Strade nog op fenomenale manier won, dat zegt wel iets over hoe moeilijk het was vandaag in een etappe van 220 km.

Franky122

Pidcock won Strade Bianche ook maar met 20 seconden verschil, gast valt wel tegen zeg

Jv1997

Kristoff Brugge de Panne van zijn programma gehaald..

Ketjap Manis

En Dainese gaat mee met Welsford. Lekker dan!

Thomberg

Ik denk dat we als wielerfans, maar mss ook als Scoritospelers, blij moeten zijn met hoe VDP rijdt nu.

In SB was hij echt niet heel slecht. Nu lijkt hij het echt als opbouw te gebruiken. De kans om te winnen gisteren was heel klein. In voorbije jaren reed hij in dit soort koersen al iedereen op een hoop en kwam hij er later niet meer helemaal lekker in voor z’n gevoel. Zelfs RVV was hij niet top (zijn woorden). Zeker met zijn rug en de toch heftige inspanningen in het veld, zie ik best wel kans dat hij hierdoor zijn kansen vergroot voor de echt mooie wedstrijden.

Daarnaast gezien de pickrate van VDP maakt het ook niet heel veel uit als hij 13de wordt in MSR. Behalve dan dat @tompot spekkoper is dan haha

jenzrscl

Nizzolo bij de panne zoals gedacht.. hij was blijkbaar ziek had ik gehoord hier voor strade.. naja beter dan of nu zou je denken.. we zullen zien.. nog niet veel soeps voorlopig helaas

R. D.

Voel de paniek toeslaan, zie de gouden wissels branden in de handen vd deelnemers.

De Haai van Milheze

Is er al nagedacht over de naamsopvolging van de Barbero Award?

TheBest

'@Ketjap Manis, dat Dainese samen met Welsford start zegt in mijn ogen niet zoveel. Als je kijkt naar de prestaties van beide heren in de laatste maanden lijkt het mij vrij duidelijk wie een grotere kanshebber voor Brugge de Panne is.

Zou toch wel jammer zijn als Kristoff daadwerkelijk Brugge zou skippen. Was niet van plan hem kopman te maken, maar een top 20 zou hier voor hem toch nog wel haalbaar moeten zijn. Waren fijne bonus punten geweest.

PieterZegen

Die update van de startlijst voor Brugge de Panne is toch wel redelijk dramatisch. Dacht vooraf met Philipsen, Welsford, Kristoff, Meeus en Milan toch wel drie goede kopmannen te hebben. Nu durf ik eigenlijk alleen Philipsen en Welsford nog aan. Kristoff rijdt niet meer, Meeus start samen met Bennett en Milan is uitgevallen in P-N (heeft iemand al iets gevonden over de blessure?) en start bovendien samen met Bauhaus die het goed doet in de Tirreno.

Gaat dit dan de eerste wissel kosten?

PieterZegen

'@De Haai van Milheze specifiek voor dit spel: de Dubbele Voornaam award?

Nijmos

De startlijst voor de panne valt ook hier wat tegen met welsford en kristoff in de ploeg. Gelukkig heb ik ook naast philipsen nog jakobsen. Dus misschien wordt dat dan wel een grotere verschilmaker, als hij weet te winnen natuurlijk.

Ook maar eens het weer afwachten. Als het zo tekeer gaat als in pn of ta vandaag dan maken we straks de lampaerts van deze wereld kopman ipv jakobsen.

1 2 ... 70 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.