Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 73 ... 156 157
Nijmos

Het zou mooier zijn geweest als hij er na msr weer vanaf ging. Alle paniekwisselaars in dubbele paniek.

@rd: mijn plan was om pogi in te brengen voor de amstel, of eerder als matje of wout iets overkomt. Of niet als hij amstel én wp overslaat.

Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@jenzrscl Lastig ja, een grote roulette, en dan heb ik Pogi niet eens in mijn team. Van Aert, Van der Poel, Matthews, Mohoric en Pidcock. Allemaal kopmanmateriaal aanstaande zaterdag!

TeleToko

Hij staat er ondertussen weer op voor de E3 en Hirschi is er weer uit.

Ketjap Manis

Lol, de updater speelt denk ik zelf mee ;)

Risje89

MSR, één van de lastigere voor dit spelletje.
Kopmannen nu: WvA, Pidcock, MvdP.
Maar ik zou ook nog voor de (relatieve) 'puntzekerheid' van Matthews of de vorm van Mohoric kunnen gaan.
Of ik kan gokken op de sprint met Philipsen, De Lie of Laporte.

R. D.

Ik denk toch dat ik het wel aandurf met de Lie als 3e kopman, MvdP en van Aert als 2e en 1e.

Sies

Ik heb nu Pogi, WvA en Pidcock als captains.

denk dat vdp en Flipje nog net niet god genoeg zullen zijn om mee te doen voor winst.

Jv1997

Matthews heeft corona.

Sloddies

Zekere punten voor Matthews is zeer de vraag. Positief op corona getest

Risje89

Ai, dat is zuur. In de eerste plaats voor hemzelf, maar ook voor mijn puntjes.
De zekerheid in punten bij dit soorten koersen is toch wel de reden dat ik hem gekozen heb.

ditisdavid

Ik dacht breed te zitten in de kopmannen voor Sanremo, maar met de matige vorm van Alaphilippe en Van der Poel en de coronabesmetting van Matthews heb ik eigenlijk geen echt veilige keuze meer voor het laatste plekje na Van Aert en Pogacar. Wellicht toch wederom voor De Lie kiezen.

floda

Geen pog en wel turner en matthews. En toch wel beetje twijfel over 3e sprintcap in BdP. Kortom wisselstress. Corona voor matthews wel echt vervelend. Deed goed mee in parijs nice, en is voor msr, agr en BP meestal wel mooie zekerheid. Vrees dat corona hem 2 of 3 weken teruggooit en dan is eigenlijk het het seizoendeel waarin hij belangrijk is voorbij. Maar even afwachten tot vrijdag en dan maar eens beslissen.

KV

Pedersen zal dan ook wel het C-beestje te pakken hebben zeker… waarschijnlijk een speekseldruppel van Bling ingeademd (of vice versa) in de sprint ;-)

Jv1997

Turner de E3 weer toegevoegd.

Dr.Watt

Momenteel ga ik voor Pog, WVA en MVDP.
Lijken me zonder ongelukken zekerheden voor Top 5.

Pogacar kan ook zomaar alles en iedereen achterlaten dus kopman 1.
Hij zal hopelijk zijn lesje hebben geleerd van vorig jaar. UAE hoog tempo laten rijden en dan 1 verschroeide aanval op het stuk van 8% net voor de top. Zoals Alaphilippe en Sagan deden.

Ondank de uitleg van dr.Nasibal vind ik het onbegrijpelijk dat Pogacar geen 90% pick rate heeft enkel omdat hij SB skipte.

Phoenix0000

Dr Watt

Het was niet enkel omdat hij SB skipte. Groot probleem waren ook interviews die opdoken waarin onduidelijkheid over zijn Waalse klassiekers ontstonden en de AGR. Was dus niet onlogisch om het even af te wachten tot de AGR of de Ronde.
Want voor MSR, DDV hadden meesten al wat opties.

Moeten die alleen geen corona krijgen. Gr....

Dr.Watt

Dat van die twijfel over de Waalse klassiekers heb ik echt niet meegekregen. Volgens mij is dit verhaal een eigen leven gaan leiden.
Vorig jaar heeft hij enkel LBL geskipt wegens het plotse overlijden van zijn schoonmoeder. Amstel zou eventueel nog kunnen maar lijkt me onwaarschijnlijk gezien zijn zegedrang.

Wat gaat hij anders rijden tussen de RVV (Pasen) en de Ronde van Slovenie half juni?

Er waren er op dit forum ook een paar die al twijfelden aan MS en zelfs RVV terwijl dit zijn grote doelen van het voorjaar zijn.

ditisdavid

Matthews definitief niet in Sanremo, afknapper en betekent ook waarschijnlijk dat hij echt ziek is geworden, wat ook zijn weerslag kan gaan hebben op de rest van het voorjaar. Toch maar eens serieus na gaan denken over hem en/of Turner wisselen...

Jv1997

Geen MSR voor Matthews. Was te verwachten..

Risje89

Spijtig, twijfel om nu mijn eerste wissel in te zetten. Matthews eruit voor:
- M. Pedersen - kan zaterdag al scoren en rijdt vanaf nu aardig wat, maar nergens captain
- Jakobsen - extra sprintkopman voor BDP en SP, daar zit ik nu wat dunnetjes
- Cosnefroy - was gepland om erin te wisselen voor de Ardennen. Zou ik nu al kunnen doen, maar reed als een drol in T-A.

Laatst gewijzigd
Capra

Nou, als ik Mads Pedersen in mijn team had gehad, maakte ik hem zeker captain in MSR.

Dr.Watt

Als Pedersen ergens gaat leveren is het in MS volgens mij.
Zelf heb ik hem niet en nooit overwogen.

R. D.

Die 3e kopman zit me toch niet lekker, schrok een beetje van mezelf toen ik toch even naar de wisselmogelijkheden ging kijken. Philipsen -> Mohoric was voor mij eigenlijk de enige optie maar ik ben ook bang dat ik daar spijt van zou krijgen. Lastig hoor.

Dr.Watt

Sowieso toch Mohoric dan.
Geraakt zeker goed over Poggio en rijdt dan wel top 10.

Voor Philipsen gaat het te zwaar worden. Top 15 kan nog net volgens mij.

jm dvg

Was het misschien iets geweest wanneer renners die resultaten boeken bijv 1x top 5 hebben gereden 500 punten meer waard werden, dan zijn de kiezers vanaf t begin (deels) in t voordeel (maakt natuurlijk niks uit wanneer je straks wva en mvdp wisseld na PR).

1 2 ... 73 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.