Geen pog en wel turner en matthews. En toch wel beetje twijfel over 3e sprintcap in BdP. Kortom wisselstress. Corona voor matthews wel echt vervelend. Deed goed mee in parijs nice, en is voor msr, agr en BP meestal wel mooie zekerheid. Vrees dat corona hem 2 of 3 weken teruggooit en dan is eigenlijk het het seizoendeel waarin hij belangrijk is voorbij. Maar even afwachten tot vrijdag en dan maar eens beslissen.
Momenteel ga ik voor Pog, WVA en MVDP.
Lijken me zonder ongelukken zekerheden voor Top 5.
Pogacar kan ook zomaar alles en iedereen achterlaten dus kopman 1.
Hij zal hopelijk zijn lesje hebben geleerd van vorig jaar. UAE hoog tempo laten rijden en dan 1 verschroeide aanval op het stuk van 8% net voor de top. Zoals Alaphilippe en Sagan deden.
Ondank de uitleg van dr.Nasibal vind ik het onbegrijpelijk dat Pogacar geen 90% pick rate heeft enkel omdat hij SB skipte.
Dr Watt
Het was niet enkel omdat hij SB skipte. Groot probleem waren ook interviews die opdoken waarin onduidelijkheid over zijn Waalse klassiekers ontstonden en de AGR. Was dus niet onlogisch om het even af te wachten tot de AGR of de Ronde.
Want voor MSR, DDV hadden meesten al wat opties.
Moeten die alleen geen corona krijgen. Gr....
Dat van die twijfel over de Waalse klassiekers heb ik echt niet meegekregen. Volgens mij is dit verhaal een eigen leven gaan leiden.
Vorig jaar heeft hij enkel LBL geskipt wegens het plotse overlijden van zijn schoonmoeder. Amstel zou eventueel nog kunnen maar lijkt me onwaarschijnlijk gezien zijn zegedrang.
Wat gaat hij anders rijden tussen de RVV (Pasen) en de Ronde van Slovenie half juni?
Er waren er op dit forum ook een paar die al twijfelden aan MS en zelfs RVV terwijl dit zijn grote doelen van het voorjaar zijn.
Spijtig, twijfel om nu mijn eerste wissel in te zetten. Matthews eruit voor:
- M. Pedersen - kan zaterdag al scoren en rijdt vanaf nu aardig wat, maar nergens captain
- Jakobsen - extra sprintkopman voor BDP en SP, daar zit ik nu wat dunnetjes
- Cosnefroy - was gepland om erin te wisselen voor de Ardennen. Zou ik nu al kunnen doen, maar reed als een drol in T-A.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.