'@elpiedro, ik heb het nu wel zo gedaan. Zelf vervelende ervaring gehad met (meerdere) hersenschuddingen. Zou het knap vinden als Pidcock er over een maand weer staat in volle focus en scherpte. Al gun ik hem dat van harte natuurlijk
Voelt vroeg om nu al te wisselen, maar wel een goed excuus omdat ik Pogi toch al in wilde wisselen.
Nadeel van die evt wissel Pogacar Pidcock is dat je een 2de wissel gelijk moet doen aangezien je 500 k tekort komt en dat Pidcock ook een kanshebber is in de heuvel klassiekers misschien dat die door een maand rust misschien wel toegevoegd wordt aan de Brabantse Pijl .
Plus als van Aert en vd Poel de heuvelklassiekers niet rijden je genoeg geldt hebt voor wissels
Ik wil pogi er nog steeds in doen later in plaats van mathieu of wout 1 vs 1..
Maar ik begin wel te twijfelen om pedersen erin te doen voor pidcock..
Komende weken verwacht ik toch wel pedersen altijd vooraan.. ik zag hier paseren dat pedersen en klassiekers nog niet dat is.. klopt maar anderzijds als ik mij niet vergis, vorig jaar toen pogi fenomenaal aanging in de ronde van vlaanderen.. was mads op een haar na nog in zijn wiel, kraakte net ..pidcock zal wel paar weken rusten of toch nog niet 100% zijn en in ardennen weet ik niet of hij de echte kopman zal zijn met martinez en co.. naja nog ff tijd..
Hier ook mijn team
Van aert
Laporte
Benoot
Vd poel
Philipsen
Pogacar
Pidcock
Turner
Wellens
Kristoff
Kragh and
De lie
Martinez
Cosnefrey
Honore
Meeus
Welsford
Theuns
Stewart
500.000 over
Twijfel om of turner of pidcock te wisselen maar dan wel na sanremo want verwacht in de panne iets te kort te komen .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.