Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 75 ... 156 157
Sies

Hmmmm, 3e cap keuze gaat nu dan tussen vdP, Pedersen en wellicht nog de Lie? Neig naar Pedersen

Bzuidema

Pidcock moet minimaal 3 weken aan de kant en een hersteltraining doen en mist daardoor ook dwars door vlaanderen.

Rad

'@ZK; maar heb je wel een zekere kopman voor de heuvels, dat is bij Pidcock nog maar de vraag met deze berichtgeving.

mas22

En met pogacar weet je het voor de heuvels ook niet, want de vraag is nog maar welke klassiekers hij daar gaat rijden.

ZK

Maar Pogacar kun je voor heuvels ook nog inbrengen na PR op plek van Matthieu. Dan heb je met 1 wissel zowel Pogacar als Pidcock. Nu Pogacar op plek van Pidcock kost 2 wissels en dan bij heuvels alleen Pogacar.

Jeroen Vanroose

'@Bzuidema waar lees je dat van die 3 weken?
De ploegleider spreekt toch over het verdere voorjaar als doel.

Wicked Wout

Op IDL: Volgens de nieuwe richtlijnen van British Cycling moet een renner met een hersenschudding eerst drie weken rusten en een herstelprogramma volgen. Pidcock zou in dat geval ook Dwars door Vlaanderen missen.

Elpiedro

Je kan Pidcock + renner wisselen voor Pogacar + renner (500k downgrade) en na PR vdPoel naar Pidcock kunnen wisselen als hij weer fit is. Hou je alleen een miljoentje over

Yuri2222

'@elpiedro, ik heb het nu wel zo gedaan. Zelf vervelende ervaring gehad met (meerdere) hersenschuddingen. Zou het knap vinden als Pidcock er over een maand weer staat in volle focus en scherpte. Al gun ik hem dat van harte natuurlijk

Voelt vroeg om nu al te wisselen, maar wel een goed excuus omdat ik Pogi toch al in wilde wisselen.

Hommeles

Zijn we hier zo zeker van? Ook als er sprake is van een lichte hersenschudding? Voelt toch wat voorbarig om mn topper gelijk te wisselen.

Ketjap Manis

'@R.D. Ik zou Laporte als 3e kopman wel aandurven eigenlijk. Schat hem wel bij de top-15. Enige nadeel zou zijn als hij zich in het laatste deel wegcijfert voor wout.

Laatst gewijzigd
VincentK

Die wissels maken het spel niet gemakkelijker. Ik wacht af tot vrijdag. Misschien is er dan wat meer bekend over Pidcock, maar als dat niet zo is, is het exit Pidcock + X en Pogi + X -500 in. Plan A in duigen, maar Ferrari is vorig jaar ook tweede geworden met een plan F orzo….

arjenzvob

Tof dat Wright toegevoegd is. Kan wellicht meedoen voor een top-10 plek.

snoek1974

Nadeel van die evt wissel Pogacar Pidcock is dat je een 2de wissel gelijk moet doen aangezien je 500 k tekort komt en dat Pidcock ook een kanshebber is in de heuvel klassiekers misschien dat die door een maand rust misschien wel toegevoegd wordt aan de Brabantse Pijl .

Plus als van Aert en vd Poel de heuvelklassiekers niet rijden je genoeg geldt hebt voor wissels

KV

'@arjen

Zou ik toch niet teveel op rekenen. Wordt toch vooral als helper beschreven (samen met JM die toch ziek geweest is blijkbaar)

Nylz

Ik heb nog 500k over, die komen nu mooi van pas!

Nijmos

'@NYLZ:de tactiek met 500k over heb ik ook even overwogen. Niet gedaan maar pakt nu mooi uit. Ik vind pogi voor pidcock wel de moeite maar dat het me niet een maaar 2 wissels kost een groot probleem.

Ric

Lekker wisselen allemaal. Dikke prima!!
Ik houd mijn 3 wissels lekker achter de hand!

Dr.Watt

Met Pogacar in de ploeg voel ik me echt ´spekkoper´ zoals jullie zo mooi verwoorden.

En ook WVA, MVDP, Pidcock en Alaphilippe en 3 wissels achter de hand.

Komaan bekertje. Kom eindelijk eens mijn weg op.

jenzrscl

Ik wil pogi er nog steeds in doen later in plaats van mathieu of wout 1 vs 1..

Maar ik begin wel te twijfelen om pedersen erin te doen voor pidcock..

Komende weken verwacht ik toch wel pedersen altijd vooraan.. ik zag hier paseren dat pedersen en klassiekers nog niet dat is.. klopt maar anderzijds als ik mij niet vergis, vorig jaar toen pogi fenomenaal aanging in de ronde van vlaanderen.. was mads op een haar na nog in zijn wiel, kraakte net ..pidcock zal wel paar weken rusten of toch nog niet 100% zijn en in ardennen weet ik niet of hij de echte kopman zal zijn met martinez en co.. naja nog ff tijd..

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

'@Tompot

Van Aert
Laporte
Benoot
Van der Poel
Philipsen
Pogacar
Ackermann
Alaphilippe
Pidcock
Sheffield
De Lie
Milan
Groenewegen
Kristoff
Meeus
Madouas
Mozzato
Louvel
Zingle
Marit

arjenzvob

Aha. De 16+4 tactiek. Overal genoeg kopmannen?

Chef83

Hier ook mijn team

Van aert
Laporte
Benoot
Vd poel
Philipsen
Pogacar
Pidcock
Turner
Wellens
Kristoff
Kragh and
De lie
Martinez
Cosnefrey
Honore
Meeus
Welsford
Theuns
Stewart
500.000 over
Twijfel om of turner of pidcock te wisselen maar dan wel na sanremo want verwacht in de panne iets te kort te komen .

R. D.

Kijk, met het wegvallen van Pidcock voel ik me toch wat zekerder over mijn eventuele 3 kopmannen. Ik heb hem nl niet maar het gemiddelde team zal hierdoor toch verzwakken of een wissel moeten gebruiken. Ik ga het toch maar aankijken zaterdag zonder Pogi.

jm dvg

Tja keuzes keuzes keuzes,
Wel/niet wisselen en wie
Mijn wanna haves zijn momenteel pogi en mohoric
Eventuele wissels mvdp, stuyven, pidcock, girmay en turgis.
Toch wissel ik voorlopig nog niet...

1 2 ... 75 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.