Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 86 ... 156 157
Risje89

Ik wilde bovenstaande net melden. Helaas lijkt de kleine gok voor Nizzolo niet goed uit te pakken.

Dan Theuns maar als derde captain.

DrSeuss4

Ik heb nu alleen Philipsen Milan van Poppel en meeuws. Wil eigenlijk niet wisselen omdat waaiers de koers erg onvoorspelbaar maakt maar eigenlijk vind ik alleen Philipsen een goede kopman. Maar zou je zien dan wissel ik jakobsen bijv erin en dan finisht hij in de tweede waaier op plek 34

Nopper

Ik heb er ook niet veel morgen maar met het weer lijkt het ook een onvoorspelbare race te worden. Maar dat is misschien ook meer de hoop die ik heb omdat ik weinig renners aan de start heb staan. Van de wissels probeer ik af te blijven tot PR.

Chef83

Tja hier ook met philipsen en welsfort en dan als 3e de keuze tussen

Theuns
Of
Meeus

mas22

Had vorige week nog een mannetje of 8 voor BDP, nu nog maar 4, gaat lekker zo.

Caps:

Philipsen
Jakobsen
Theuns

Jv1997

Ik vind het een groot risico om nu iemand erin te wisselen i.v.m. het weer. Voor hetzelfde geld wissel je iemand erin en eindigt hij misschien wel in de tweede waaier, zoals hier al gezegd werd.

Bewaar dan liever twee wissels voor de laatste paar ritten en hoop maar op een plek 1 en 2 voor Phillipsen en Jakobsen 😄

Enige wissel die ik tot nu toe heb gedaan is Pidcock eruit voor Flip.

Masterw

16 koersen en nu pas koers 5.
Vroeg wisselen is denk wat teveel paniek voetbal.

Jv1997

Phillipsen en Welsford bedoelde ik*

De Coltrui

Nizollo er toch maar uit voor Kooij. Anders maar 2 renners morgen, en op 96,4% verwacht ik wel een klap, maar die moet niet te hard zijn. Nu moet ik wel 2 wissels overhouden voor na PR, maar goed ik hoop nu extra te kunnen juichen voor Olaf.

Jasperdewaal11

Gewoon lekker afblijven van wie wissels de Ardennen en EF zijn nog ver ;)

PieterZegen

'@Dr. Watt waar heb je gelezen dat Thijssen SP heeft toegevoegd? Ik zie hem er nog niet bij staan op PCS namelijk. Als hij inderdaad meedoet in SP (wat op zich wel logisch is) dan overweeg ik hem wel om te wisselen met Campenaerts.

Hay

'@mas22: De kopmannen lijken me nog niet verkeerd. Ik zelf heb Philipsen, Jakobsen, Welsford maar gelet op de weersomstandigheden kan Theuns mogelijk nog wel beter uitpakken dan b.v. Welsford (die ook nog eens twee andere sprinters in zijn ploeg heeft).

Zie nu dat Dainese bij DSM met nummer 111 start (en niet op basis van alfabetische volgorde) en Welsford met 117. Zou dat betekenen dat ze in principe voor Dainese gaan? Dan ga ik Theuns ook overwegen.

mas22

Ik heb op IDL gelezen dat DSM Welshford goed wil afzetten voor de sprint

Dr.Watt

'@ Pieter.

Dat heeft hij gisteren zelf gezegd in ´De Tribune´ podcast op Sporza.
Ik heb de podcast niet beluisterd maar wel het verslage ervan gelezen op Sporza.

Hij excuseerde zich ook voor zijn uitspraken na Bredene.

'@Pom titcok
@Dr. Watt
@dadeliva
@klaasd

Thx voor de feedback! Dan blijf ik van mijn wissels af en ga ik het meemaken.
Vooral de berekening van dadeliva overtuigt me. Nog 3 wissels achter de hand hebben voelt sowieso wel lekker.
In de heuvels kan ik nog flink scoren en wellicht hou je 1 wissel over om die gekke topper toe te voegen voor EF.

Ketjap Manis

Halvorsen net van de PCS startlijst afgehaald, die spelen dus Waerenskjold uit.

Laatst gewijzigd
mas22

Ben Turner is van de startlijst van de E3 gehaald. Is daar verder nog iets bekend over het herstel van zijn blessure?

niek-vdv

Overweeg sterk Nizzolo te wisselen naar Kooij, kan hem nu dan cappen ipv Meeus en 2x grote kans op teampunten en kleine kans op eigen punten. Daarnaast aanzienlijke kans op EF lijkt mij.

R. D.

Als Welsford tussen de 11.00 en de 13.00 scoort bij de bookies en slechts 3 man lager staan is het toch duidelijk wie er kopman is ?

Niels22

De bookies bepalen niet de kopman van DSM

KV

Nee, maar wel de ploegleider en die zegt dat het alle ballen op Sam is.

kevinraar

ik ga welsfort erin doen voor capiot

Capra

Lampaert ook aan de start morgen, misschien nog teampuntjes voor Jakobsen.
Verder alleen Philipsen, Welsford en Meeus.
Philipsen , Jakobsen en Welsford als caps, hopelijk een paar procentjes stijgen, tot nu toe valt het iets tegen met 74,9 %.
Maar nog 2 wissels over, dus we houden de moed erin.

Jv1997

Ik denk dat ik toch mijn tweede wissel ga gebruiken om Kooij er in te zetten ipv Simmons (500k over). Voelt niet goed om met alleen Phillipsen en Welsford te starten 🤐

arjenzvob

Ik ga morgen voor:
1: JP
2: FJ
3: HJVN
Verder Welsford, Meeus en Milan.

1 2 ... 86 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.