Ik vind het een groot risico om nu iemand erin te wisselen i.v.m. het weer. Voor hetzelfde geld wissel je iemand erin en eindigt hij misschien wel in de tweede waaier, zoals hier al gezegd werd.
Bewaar dan liever twee wissels voor de laatste paar ritten en hoop maar op een plek 1 en 2 voor Phillipsen en Jakobsen 😄
Enige wissel die ik tot nu toe heb gedaan is Pidcock eruit voor Flip.
'@mas22: De kopmannen lijken me nog niet verkeerd. Ik zelf heb Philipsen, Jakobsen, Welsford maar gelet op de weersomstandigheden kan Theuns mogelijk nog wel beter uitpakken dan b.v. Welsford (die ook nog eens twee andere sprinters in zijn ploeg heeft).
Zie nu dat Dainese bij DSM met nummer 111 start (en niet op basis van alfabetische volgorde) en Welsford met 117. Zou dat betekenen dat ze in principe voor Dainese gaan? Dan ga ik Theuns ook overwegen.
'@Pom titcok
@Dr. Watt
@dadeliva
@klaasd
Thx voor de feedback! Dan blijf ik van mijn wissels af en ga ik het meemaken.
Vooral de berekening van dadeliva overtuigt me. Nog 3 wissels achter de hand hebben voelt sowieso wel lekker.
In de heuvels kan ik nog flink scoren en wellicht hou je 1 wissel over om die gekke topper toe te voegen voor EF.
Lampaert ook aan de start morgen, misschien nog teampuntjes voor Jakobsen.
Verder alleen Philipsen, Welsford en Meeus.
Philipsen , Jakobsen en Welsford als caps, hopelijk een paar procentjes stijgen, tot nu toe valt het iets tegen met 74,9 %.
Maar nog 2 wissels over, dus we houden de moed erin.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.