Waar op IDL staat dat Welsford de kopman is voor BDP? Ik heb Welsford en Bauhaus in mn team en twijfel wie ik 3e kopman maakt (heb ook Philipsen en Groenewegen) die ik 1 en 2 maak. Welsford rijdt betere uitslagen, maar heeft nog andere teamgenoten (Dainese en Van Uden) die kunnen winnen. Bahrain heeft al aangegeven dat Bauhaus de kopman is.
Edit: Op IDL staat inderdaad: De Nederlandse formatie rekent in spurterswedstrijd Brugge-De Panne op rappe man Sam Welsford,
Eerste wissel is een feit. Simmons er uit Welsford er in. Heb na het wegvallen van Kristoff en Nizzolo net te weinig breedte in het sprintersgilde voor met name BDP maar ook SP. Hoop stiekem dat Welsford ook EF gaat rijden, maar is nergens op gebaseerd.
Vandaag
1) Philipsen
2) Welsford
3) Meeus
Theuns op de bank
Thank, Pom. Net wat ik nodig had.
Er wordt duidelijk een zware koers voorspeld.
En dat laat me weer twijfelen tussen Meeus en Ackermann. Nu staat Meeus 3e.
Ackermann is ontzettend goed in waaiers. Maar na zijn 2e plek in BKC zei hij dat het volgende keer voor Molano zou zijn. Die leek toen ook sterker. Nu kan dat natuurlijk een uitspraak zijn op basis van emotie en adrenaline. Uiteindelijk bepaalt de ploeg wie er kopman gaat zijn. Molano is minder in waaiers.
Meeus is ook redelijk in waaiers en Bennett dan weer niet. Dus die kan dan ineens de sprinter van dienst worden. Ook kunnen ze allebei sprinten want ik zie niet in welke rol Meeus voor Bennett zou vervullen.
Is Meeus ziek geweest dan wordt het gwn Ackie.
Aan degenen die twijfelen over Theuns en bvb Meeus.
Ik zou altijd voor Theuns gaan. Die is absolute kopman, rijdt een goed seizoen met goede sprints in weliswaar een minder deelnemersveld.
Die kan ook nog eens overleven in een waaierkoers. Of zelfs mee waaiers vormen.
Ik heb spijt dat ik hem niet heb geselecteerd.
Theuns zijn bovengrens is wss de 5e plek maar zijn ondergrens zonder ongelukken is mss 10e plek.
Terwijl een Milan of een Meeus zomaar buiten de top 20 kunnen vallen als ze moeten werken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.