Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 87 ... 156 157
Dr.Watt

Arjen gaat morgen veel punten pakken!

1 Philipsen
2 Groenewegen
3 Ackermann

En Meeus, Mozzato en Milan.

Kleine Drekst

1 philipsen 2 welsford 3 milan gelukkig maar 3 renners verwacht veel valpartijen morgen

GoldenWallie

1. Phil
2. Jakob
3. Welshford

Verder alleen Meeus en Milan

Na MSR 6% gezakt naar 90.1%.Te veel vraagtekens: Girmay, Matthews, Pidcock, Turner..

Spoeling is dun de komende klassiekers.

Handen jeuken om wat wissels toe te passen, maar Pidcock voor de heuvels zou toch maar al te leuk zijn.

dadeliva

'@jv1977 Simmons gaat best nog wel wat punten scoren dus waarschijnlijk is er niet veel verschil met wat je Kooij scoort.
Kijk naar de berekening in mijn eerdere post vandaag en met heuvelmannen na PR kun je hoogstwaarschijnlijk meer winst halen.

Jv1997

'@dadeliva ik verwacht dus helemaal niks meer van Simmons. Misschien in Parijs Roubaix, maar dan heeft hij Stuyven en Pedersen voor zich.

rbc1912

Mijn team is vrij 'dun' voor morgen. Maar ik geloof er wel in.

Philipsen (1)
Welsford (2)
Wærenskjold (3)
Meeus

Risje89

HJVN, wie mag dat zijn Arjen? Ik kom er niet uit..

Jv1997

Meer mensen die het met twee renners gaan doen? Ben er nog steeds niet uit of ik mijn tweede wissel moet toepassen of dat ik de schade moet proberen te beperken morgen..

arjenzvob

Het Jachtluipaard Van Numansdorp natuurlijk! Olav Kooij 😇

Mas Nada

'@JV1997 ja, ik ga denk ik toch maar een wissel toepassen. Turner uit, Thijssen / Welsford in. Geld even op ‘t plankje.

rbc1912

Hmmzzz... dat HJVN-mysterie ook opgelost. Heb daar echt dagenlang mijn hoofd over gebroken haha
En als je het dan eindelijk leest, lijkt het weer zo enorm logisch

Groetjesaandevoetjes

Waar op IDL staat dat Welsford de kopman is voor BDP? Ik heb Welsford en Bauhaus in mn team en twijfel wie ik 3e kopman maakt (heb ook Philipsen en Groenewegen) die ik 1 en 2 maak. Welsford rijdt betere uitslagen, maar heeft nog andere teamgenoten (Dainese en Van Uden) die kunnen winnen. Bahrain heeft al aangegeven dat Bauhaus de kopman is.

Edit: Op IDL staat inderdaad: De Nederlandse formatie rekent in spurterswedstrijd Brugge-De Panne op rappe man Sam Welsford,

Laatst gewijzigd
Risje89

'@Arjen ah ja, had ik kunnen weten..

siets

Sterke twijfel tussen Meeus en Milan als 3e kopman… Meeus lijkt me 3e in de sprinttrein (DvP laatste man voor Bennet?), Milan laatste man voor Bauhaus.. dus voor Milan gaan?

Jv1997

Kan goed dat Bennett en Meeus allebei sprinten.

KissMyAce2.0

Of ze dat vooruit of achteruit doen, moet je nog even afwachten

Jv1997

Twijfel tussen de wissel Honore naar Thijssen of Simmons naar Kooij.

500k over..

R. D.

Welsford staat 4e bij de bookies rond de 12.00. Dainese staat rond de 100 en van Uden rond de 200. Die mensen daar zijn toch niet gek? Tuurlijk kan het koersverloop anders zijn maar het plan is duidelijk.

Laatst gewijzigd
KV

Jongens, er zullen helemaal geen treintjes zijn hoor. Het wordt een slagveld. Als je meer dan 3 keuzes hebt, kies je voor wie je denkt dat de sterkste beer zal zijn.

Laatst gewijzigd
R. D.

Hou op hoor, ik was er eindelijk uit, nou ga ik weer twijfelen over Theuns.

zjoop

Eerste wissel is een feit. Simmons er uit Welsford er in. Heb na het wegvallen van Kristoff en Nizzolo net te weinig breedte in het sprintersgilde voor met name BDP maar ook SP. Hoop stiekem dat Welsford ook EF gaat rijden, maar is nergens op gebaseerd.

Vandaag
1) Philipsen
2) Welsford
3) Meeus

Theuns op de bank

Pom titcock

Meeus zet gister een ritje op strava met de tekst: 'First ride after 5 days of illness.'

Om het allemaal nog maar wat makkelijker te maken..

KV

Djeezes, dan wordt het helemaal een fiasco... nuja, hopelijk kunnen we de val dan terug goedmaken de komende week.

Dr.Watt

Thank, Pom. Net wat ik nodig had.

Er wordt duidelijk een zware koers voorspeld.
En dat laat me weer twijfelen tussen Meeus en Ackermann. Nu staat Meeus 3e.

Ackermann is ontzettend goed in waaiers. Maar na zijn 2e plek in BKC zei hij dat het volgende keer voor Molano zou zijn. Die leek toen ook sterker. Nu kan dat natuurlijk een uitspraak zijn op basis van emotie en adrenaline. Uiteindelijk bepaalt de ploeg wie er kopman gaat zijn. Molano is minder in waaiers.

Meeus is ook redelijk in waaiers en Bennett dan weer niet. Dus die kan dan ineens de sprinter van dienst worden. Ook kunnen ze allebei sprinten want ik zie niet in welke rol Meeus voor Bennett zou vervullen.

Is Meeus ziek geweest dan wordt het gwn Ackie.

Dr.Watt

Aan degenen die twijfelen over Theuns en bvb Meeus.

Ik zou altijd voor Theuns gaan. Die is absolute kopman, rijdt een goed seizoen met goede sprints in weliswaar een minder deelnemersveld.
Die kan ook nog eens overleven in een waaierkoers. Of zelfs mee waaiers vormen.
Ik heb spijt dat ik hem niet heb geselecteerd.

Theuns zijn bovengrens is wss de 5e plek maar zijn ondergrens zonder ongelukken is mss 10e plek.
Terwijl een Milan of een Meeus zomaar buiten de top 20 kunnen vallen als ze moeten werken.

1 2 ... 87 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.