Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 88 ... 156 157
Vuel Gi Tour

Het drama rondom Wright opgelost.
Hem vervangen voor Ewan. Een extra mannetje voor vandaag en schelde, nooit verkeerd.
Fredje lijkt alleen maar voor de ploeg te rijden. Erg nobel, maar een debacle voor de Scorito speler.
Het was dan ook een gokje. Helaas peanutbutter.

Bumba
Laatst gewijzigd
Groetjesaandevoetjes

'@R.D. - wat de bookies zeggen betekent niet dat dat het plan van het team is. En sowieso zou ik Van Uden of Dainese niet kopman maken, maar het is meer de afweging ten opzichte van Bauhaus.

Laatst gewijzigd
Dekoereur

Hier met alleen JP, Welsford, Meeus en Milan op de bank. Zit dus krap en overweeg een wissel van Turner eruit en Kooij erin. Ik heb daarmee geen wissel optie meer voor EF (andere 2 nodig voor heuvels). Had eigenlijk alleen kristoff nog voor deze koers erop dus aan de voorkant wel ingecalculeerd wat krap te zitten vandaag.

Turner eruit doe ik liever niet, verwacht hem nog wel een aantal koersen voorin en teampunten Tom, dus qua punten uiteindelijk wellicht geen goede zet. Verwacht wel een sterke Kooij vandaag en zou hem 2e cap maken. Daarnaast wellicht ook wat teampunten nog binnenkort.

Lang verhaal kort, ik zoek iemand die mij tegenhoudt om te wisselen 😅 Of iemand die kan beloven dat Kooij EF gaat starten, ook goed!

Dank alvast!!

rbc1912

Gewoon wisselen joh ;)

KV

Ikzelf dus enkel jouw eerste 3 en geen bankzitters na wegvallen Kristoff en Nizzolo.

Maar ik wissel niet. Kooij kan inderdaad vandaag scoren, maar verre van een zekerheid. Bij een zekere massasprint zou ik misschien wel nog een wissel overwogen hebben (weet wel niet of dit dan Kooij zou zijn), maar kan vandaag gewoon alle kanten uit.

Daarnaast geen SP voor Kooij en dus ook nog geen zekerheid voor EF. Wil je daar dan een wissel aan spenderen?

Guido Maltempi

Dat strava bericht van Meeus is de druppel, ik maak Danny van Poppel 3de kopman achter Philipsen en Jakobsen. Meeus en Milan op de bank.

En ik dacht de hele tijd dat het Arjen was gelukt om Here Jezus Van Nazareth in zijn team te klikken :)

Wicked Wout

Haha, ook een mooie vertaling idd. Doordat ieman hier verwees naar een scheidsrechter en een sportcommentator, was ik op zoek naar waar Herbert Jan (van) Nijhuis reed.

Overigens mbt de sprintkansen vandaag hebben onze Deense vrienden nog een update:
De voorspelling is iets gewijzigd. Het blijft waaien, maar nu staat er een zuidzuidwesten wind. Dit betekent dat er mogelijk te veel wind in de rug op het circuit staat, en dat de verschillen al voor het circuit gemaakt moeten worden, waarna er een lange tijd is om te hergroeperen. Het vergroot de kans op een grotere sprint

Dekoereur

Zit hem voor mij meer in dat ik vandaag verwacht een kopman tekort te komen en ik verwacht eigenlijk Kooij ook wel in een zware koers voorin. Dus qua kopman zou het geen twijfel zijn vandaag voor mij.

Schelde zit ik ook krap, daar nog wel Kristoff erop, maar ik zie ook geen alternatief voor 2.250.000 (had nog wat cash liggen).

Wat is het verband geen SP en dus onzekerheid EF? Die snap ik niet? (Begrijp wel dat EF invulling per definitie onzeker is en dus moeilijk mee te nemen in overweging nu voor deze wissel)

Neig naar geen wissel overigens. Maar heb nog een uur 😃

Yskoud

Qua weer en koersverloop verwacht hetzelfde als de editie van 2020 toen Lampaert won.... en wie staat er nu last-minute aan de start.... Lampaert

KV

'@ de Koereur

Er is geen verband tussen SP en EF. Ik schrijf toch gewoon dat hij geen SP doet en dat er ook onzekerheid is of hij EF zal doen.

skippah050

Net als velen hier ook flink aan het twijfelen. Sta op het moment op 79,2%
Heb op het moment 4 man aan de start: Philipsen (1) Jakobsen (2) Welsford (3) en Meeus.
Twijfel nu heel erg om Kwiatkovski in te ruilen voor Groenewegen, hoe groot achten jullie de kans dat groenewegen Scheldeprijs en/of EF gaat rijden?

minironald

Ik ga 1 wissel doorvoeren, het budget is niet echt een issue, zouden jullie Jakobsen of Ewan toevoegen aan de selectie:

Ik heb nu:
Philipsen, welsford en meeus voor vandaag

Dekoereur

'@KV ah las hem even anders, maar snap je punt, tnx

Nog steeds geen wissel…. Hoop dat dat zo blijft

dadeliva

Ik heb vanochtend nog een tijdje nagedacht over het wisselen van Pidcock voor Jacobsen, wat dan naar schatting bij 2,5x bij BDP en SP zo'n 350 punten zal opleveren. Ik kom dan echter te krap in kopmannen te zitten bij de heuvels (Pidcock weer terug wisselen + Teuns/Pog/Gaudu).

Ik heb nu Philipsen (3x), Welsford (2,5x) en Ackermann (2x) (eerst Meeus, maar gewisseld van bericht over zijn ziekte).
Verder heb ik ook Milan nog.

Jv1997

Kunnen jullie er ook bij vermelden hoe veel wissels jullie nog over hebben?

Vuel Gi Tour

2

jm dvg

Hier zit er ook weer één te tobben. Heb philipsen, ewan, meeus, Milan en walskjold
Jakobsen is 2,5 milj dus of kristoff, stuyven of girmay. En zal zowel vandaag als bij schelde bij 1e 3 zitten.
Welsford is 0,75 dus of turgis, kwiatkofski, Sheffield, Milan of meeus. En zal zowel vandaag als schelde bij de 1e 10 zitten.

De eventuele wissels gaan allemaal nog punten pakken dus maar weer niet wisselen. Maar wie wordt 3e cap nu meeus ziek geweest blijkt te zijn...

minironald

Ik zit nu op 88% en nog geen wissels gebruikt.

Pidcock er uit voor Jakobsen/Ewan
Na Gent Wevelgem: Laporte/girmay voor Pogacar
3e wissel voor goede Heuvelman naar PR

Huidige selectie voor vandaag:
Philipsen
Welsford
Meeus

skippah050

Heb alle wissels nog over, wil eventueel nog 2 keer wisselen om mijn heuvel team nog wat te versterken met bijv. een Gaudu, Teuns, Pidcock of Cosnefroy

minironald

'@jm dvg
Met al 2 toppers aan de start zou ik je wissels bewaren.
Wie als 3e kopman neer te zetten vind ik echter wel een lastige keuze met de renners die je hebt.

Dr.Watt

'@ Skippah

Ik heb Groenewegen speciaal meegenomen omdat ik de kans heel groot achtte dat hij zowel BDP ( toen nog niet op de startlijst) SP en EF ging rijden.

Toen heb ik dat allemaal heel grondig geanalyseerd en bestudeerd.

Jv1997

Zouden jullie met alleen Phillipsen en Welsford aan de start je tweede wissel gebruiken? Heb Flip er al in gewisseld voor MSR.

dadeliva

'@minironald Pidcock kun je 3x kopman maken in de heuvels. Ik weet niet wie je nu als heuvelkopmannen hebt, maar mijn eigen inschatting is dat Pidcock voor Jakobsen minder oplevert dan je 3 wissels tot voor na PR te bewaren.
Het voordeel van Pogacar boven Laporte/Girmay is ook beperkt.Pogacar is geen superfavoriet in DDV en RVV. Laporte kan ook teampunten scoren en laat je dan vallen voor 2 wedstrijden waar hij makkelijk top 10 kan rijden.

Wicked Wout

Last minute berichtje over groenewegen:

Groenewegen niet okselfris voor Brugge-De Panne: 'Last van mijn bekken na crash Milaan-Turijn'.
Dylan Groenewegen stond woensdagochtend niet helemaal honderd procent fit bij de startinterviews voor Classic Brugge-De Panne. De Nederlandse sprinter van Team Jayco-AlUla is desondanks vol goede moed voor het waaierspektakel dat op de rol staat.

1 2 ... 88 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.