Hoi allemaal,
Ik scoor bij het klassiekerspel altijd veel minder goed dan bij de grote ronden. Bij de grote ronden maak ik natuurlijk ook weleens een mislukte keuze, maar dat zijn uitzonderingen. Bij de klassiekers scoor ik nooit lekker, dus ik denk dat er iets mis is met de verdeling van renners in mijn selectie. Zouden jullie mee kunnen kijken en tips kunnen geven?
Huidige selectie:
Van der Poel
Pogacar
Pidcock - na strade gewisseld voor Mohoric
Van Baarle
Philipsen
Küng
Laporte
Girmay
Kristoff
Pedersen
Turner - na Strade gewisseld voor Merlier
De Lie
Demare
Sheffield
Meeus
Simmons
Bettiol
De Bondt
Daniel Felipe Martinez
Pacher
'@kirsipuu Je hebt van Aert niet en wat meer kasseiensubtoppers zoals van Baarle, Kung, Girmay. Deze komen in 5 van de volgende 6 ritten in actie, dus misschien valt het wel mee, maar misschien ook tegen als van Aert het goed doet.
van Aert was heel duur, maar kan je wel elke keer 1e of 2e kopman maken en dan levert hij zijn geld waarschijnlijk wel op.
Je had dan beter een paar goedkopere sprinters kunnen kiezen zoals Welsford en Milan, dan bijv. een Demare want je kunt toch niet alle sprinters kopman maken, en wat overblijft investeren in van Aert.
Je had in eerste instantie niet de mannen die de eerste ritten in vorm waren (Benoot, Wellens, Mohoric) gekozen. Ik had deze juist wel alledrie en de 3 van jou niet. Ik heb deze gekozen omdat ze veel reden en in het verleden en in het voorseizoen goede resultaten hebben behaald.
Verder waarschijnlijk Turner te snel gewisseld, en kun je er meer winst mee halen door pas na PR te wisselen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.