lekker zeg!!! Pidcock en Turner aan boord gehouden nog 0 wissels gebruikt en toch op 93%
Hopelijk gaat het wachten lonen en is Pidcock in orde in DDV want daar had ik nog wel een captain nodig.
Met Cosnefroy al in het team hoop ik in de heuvels overal ijzersterke extra wissels in te kunnen passen.
Hopelijk gaan Kristoff en Girmay nu ook wat laten zien in de komende klassiekers!!!
Zonder poga, mohoric, benoot, van baarle en wellens en met simmons matthews turner en nizzolo toch nog altijd de neiging te wisselen weerstaan. De weg naar boven is ingezet (70%) en nu gaan mijn kleppers het doen. De drie wissels houd ik voor een verrassingsaanval achter de hand.
Morgen 1 van der poel 2 van aert en 3.... laporte of kung?
Ik ga morgen ook maar voor
1. WvA
2. MvdP
3. Pedersen
Heb ook getwijfeld om Stuyven of Laporte of SKA 3e kopman te maken, maar bij Jumbo hebben ze 4 kanshebbers, dus voor hetzelfde geld gaan ze voor Dylan of Benoot en Pedersen is wel lekker in vorm.
In totaal 14 man aan de start, dus ben benieuwd.
Oh sorry ik heb Pedersen ook nog ja. Maar die viel me in deze koers vorig jaar erg tegen. Voelt wat teveel als alles of niets ofzo. Maar goed, ik verwacht morgen sowieso een rare uitslag met dat weer. Kan een grote grabbelton worden. Wie nog wat wil stijgen kan overwegen matje of wout eruit te laten.
Ik denk voorlopig dat het kung wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.