Afvalkoers Giro 2023

1 2 3 4 ... 14 15
Pier Tol

Ik doe ook graag mee

Robertje

Ik wil het ook wel een keer gaan proberen!

oli4g

ik doe graag opnieuw mee als er ene plekje vrijkomt.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En we zijn hartstikke vol.
Wel moeten Sjonge Jonge en Vito20 nog bevestigen.

Dit zijn de reserves:
1. jnb01
2. Zwartebroekengeletrui
3. Pier Tol
4. Robertje
5. Oli4G

Laatst gewijzigd
mensFaber

Misschien moet ik me er niet mee bemoeien en ook niet druk om maken (het is maar een spelletje) maar ik heb eerlijk gezegd wel wat moeite dat Nick (niets ten nadele van de persoon) op deze manier mag deelnemen.
Nu ben ik geen 1ste reserve maar je zal maar op die plek staan en op die manier een plaatsje in dit zeer gewild spel aan je neus voorbij zien gaan.

ivo001

Balen, even een paar dagen het forum niet bezocht :/

6e reserve dan maar? xD

Laatst gewijzigd
Thomberg

Hier ook balen, had graag meegedaan

Sjonge Jonge

Bij deze mijn bevestiging.
Doe graag weer mee, alvast bedankt voor de organisatie Arno

callmeal

Ben ik nog op tijd? Doe graag weer mee!

Nick Vermeulen

'@mensfaber ja snap je punt wel. Ik zal me dan wel terugtrekken voor de afvalkoers Giro. Veel succes allemaal.👍

bastaix

Ik doe graag mee

mensFaber

'@Nick, dat was nu ook weer niet de bedoeling. Ab had al aangeven dat dit 1malig was toegestaan (staat los van wat ik er van vindt 🤗)
Ik denk dat het goed is dat in de spelregels expliciet wordt aangegeven dat je jezelf moet aanmelden.

VincentK

Ai, ai, ook te laat zie ik. jammer.

Limal

Poeh, dat is snel gegaan, en op een of andere manier heb ik het vanochtend gemist. Veel succes allemaal, ik pik een volgende keer wel weer (kansloos) in!

Nijmos

De gelukkigen (including me) al meteen begonnen met puzzelen?

vernis

Zet me ook maar als reserve

arjenzvob

'@Nijmos Ik ben een beetje aan het selecteren en heb nu twee teams staan. Eentje met en eentje zonder :) Startlijst maar eens afwachten verder.

Robertje

Ik wacht nog even af tot er iets meer zekerheid is qua startlijst, denk dat ik dit weekend een eerste selectie ga maken.

Sies

Mijn eerste team staat, maar volgens mij kan er al 1 naam weggestreept worden, dus er zal nog genoeg gepuzzeld gaan worden! :)

Meijers

Ik heb al wel even de CQ-ranking doorgenomen op zoek naar pareltjes, maar ik wacht inderdaad ook nog ff op de definitieve startlijsten en verwachtingen van de renners zelf. Heb er weer zin in, volgens mij wordt dit een hele leuke ronde!

vito020

Hallo allen,

Ik wil graag mijn deelname bevestigen.

HeldS

Heb ook een eerste selectie gemaakt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik hier nog iets aan moet veranderen.

JDV21

Heb ook al een team in de stijgers maar die gaat zeker nog veranderen met een uitgebreidere startlijst

arjenzvob

Team in de stijgers vind ik dan wel weer mooie verspreking. The only way is up! ;)

jappe666

427ste reserve graag :-)

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.