Afvalkoers Giro 2023

1 2 3 4 ... 14 15
Nijmos

'@sies: ik ben wel benieuwd welke naam je denkt te kunnen wegstrepen. Er is niemand die ikke een 100% nobrainer vindt

JDV21

Hahaha dat krijg je wanneer je al jaren niet meer in Nederland woont! Maar mijn team is ook in de steigers

Robertje

'@Nijmos: Je zou Ciccone gekozen kunnen hebben obv huidige startlijst, maar door zijn recente coronabesmetting is dat nu wel een risico.

coolietje

Kak, (veel) te laat gezien...

Dan maar van de zijlijn meedoen 😐

Ab Normaal

'@mensFaber @Nick Vermeulen @jnb01

Ik heb in een split second, vanwege de snelheid van inschrijvingen, een beslissing genomen.
In principe heeft mensFaber natuurlijk gelijk. Ik heb in mijn bericht ook aangegeven aan SvenVDB dat het voor deze ene keer is en een ieder zichzelf op moet geven. En dat is vanaf nu ook zo.
Toch heb ik daar ook direct gezegd dat het voor deze keer akkoord is en ik kom niet terug op mijn beslissing door een bezwaar, ook al kan ik mij daar in vinden.
Dus Nick Vermeulen speelt mee in de Giro en als compensatie geef ik jnb01 een plekje in de Tour onder de volgende voorwaarden:
1. jnb01 levert als reserve voor deze Giro een team in en doordat alle deelnemers dit doen, kan hij niet deelnemen aan de Giro. Mocht hij wel meespelen dan vervalt daarmee automatisch zijn gegarandeerde plek in de Tour. Mocht hij geen team inleveren ook.
2. Hij bevestigt t.z.t. op tijd zijn deelname aan de Tour nadat het topic geopend is.

Ik hoop dat alle betrokkenen zich hier in kunnen vinden.

Verder zie ik dat er veel mensen inmiddels buiten de boot vallen en ik gun een ieder het plezier van dit geweldige spel.

Daarom ben ik bereid mijn bestand af te staan aan iemand anders als die ook een versie wil organiseren voor de mensen die nu buiten de boot vallen.
Door het geweldige bestand van jefgodfather is het inmiddels niet meer zoveel werk.
Als iemand dat wil doen dan hoor ik het wel.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Prachtig Ab. Mooi opgelost voor iedereen en alweer veel dank voor de organisatie!

HeldS

Lijkt me een prima oplossing! Tenzij ik afval en Nick Vermeulen 1 plekje boven me staat ;)

mensFaber

Top opgelost!!

Ab Normaal

Met nog iets minder dan 50 uur op de klok tot de deadline moet ik nog 40 van de 43 teams binnen krijgen.
Dat wordt overwerk voor sommigen.

BrackenRidgeCycling

Ik ben er mee bezig Ab, maar zoals gewoonlijk vind ik het erg moeilijk om een team samen te stellen voor de grote ronden

Sies

Mijn team is verzonden! Altijd weer een lastige puzzel, maar ik denk dat ik m heb weten te leggen!

JDV21

Mijn team is ook verzonden. Hopelijk heb ik de code voor deze Giro weten te kraken!

HeldS

Heb zojuist mijn team verzonden. Succes aan alle deelnemers!

Laatst gewijzigd
Nijmos

Ingeleverd! Dit kan goed gaan, maar ook vrij snel afgelopen zijn.

Bonorrie

[B]@Ab[/B],
Zojuist mijn team gemaild.
Hopelijk speel ik over 3 weken ook nog mee :)

Laatst gewijzigd
jefgodfather

ook mijn ploegje is onderweg

mensFaber

Het ei is gelegd. Hopen dat die ook uitkomt.
Team zojuist ingestuurd.

Succes allemaal.

BrackenRidgeCycling

Onder het genot van een bakje koffie in de stralende zon mijn team gemaakt.
Maar toen kwam ik er achter dat het wat aan de dure kant was, 2 man gewisseld en het ziet er een stuk beter uit( qua punten).
Hopelijk gaat het beter dan last years Giro.

Veel plezier allemaal en Ab bedankt aweer voor de organisatie.

Carbon ros

Team ingezonden, heb het gevoel dat deze editie echt chaos gaat worden!

Nick Vermeulen

Ploeg is ingestuurd. Benieuwd naar de andere teams. Succes

zeewolde

Gisteravond toen het donker werd heb ik het licht gezien: ploeg is ingestuurd

Poeksel

Ook verstuurd. Twaalf toppers, maar zijn het de goede?

Meijers

Yes, ook net mijn 12 renners verstuurd, ben benieuwd!

SvenVDB

Team ingestuurd!

Ik denk toch 4 renners in mijn team te hebben die 90% van alle deelnemers zal hebben.

Xander24

Team gezonden, 12 renners, ben benieuwd

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.