Afvalkoers Giro 2023

1 2 ... 5 ... 14 15
Arry1338

Ahh ik wil de teams zien! Nog 2 uurtjes en dan kunnen we erover beginnen discussiëren met naam en toenaam ^^

Guido Maltempi

Meteen een praktische vraag daarover aan de jury: mochten er morgen nou toch weer last minute covid-uitvallers zijn, is het dan gewoon pech? Of krijgen we dan nog de kans om die renners te wisselen? In dat laatste geval is het niet handig om meteen na de deadline al uitgebreid over onze teams te gaan discussiëren, daar kunnen we dan beter mee wachten tot de Giro echt van start is gegaan.

Arry1338

Daar kan ik me wel in vinden. Ik zal wachten ;)

mensFaber

Op de valreep toch nog 1 wissel doorgegeven. Hoop dat die goed uitpakt want vaak is het zo dat je 1ste ingeving de beste is.
We gaan het meemaken.

JapieJapo

Eindelijk ingediend, wat een afwegingen voor 12 renners. Het is weer een mooie puzzel.

Bode80

Interessante puzzel weer! Team zojuist ingediend.
Ben benieuwd naar de variatie, vooral bij de sprinters...

Ab Normaal

Discussieer dan nog maar even niet.
Ik kom nu net thuis en ga morgen alle teams invoeren.
Heb daar morgen de hele dag voor nodig.

Laten we dus afspreken dat niet starters, en dus enkel niet starters, tot vrijdag 20.00 uur vervangen mogen worden.

Arry1338

Oké dan. Als er bij mij een renner niet start dan zal ik het niet doorhebben. Hopelijk kunnen ze gewoon allemaal starten

Ab Normaal

Dan stuur ik je wel een berichtje

Nijmos

Ik lees net dat de klimtijdrit mogelijk geannuleerd of eem vlakke tijdrit wordt. Is het als dat gebeurt een aanleiding om de deadline op te schuiven of is het wat het is?

Bonorrie

[B]@Nijmos[/B],
Dat lijkt me niet nodig, dit is namelijk voor iedereen dezelfde handicap.
Eens moet er een deadline zijn en inderdaad zoals je zegt is het wat het is.

Je kunt altijd nog hopen op een beresterke klimtijdrijder die je hebt geselecteerd en die voor 20:00 uur aangeeft dat hij niet mee gaat doen. Kun je je ploegje nog mooi aanpassen :)

ralfinho77

Hoi even mijn voorlopige lijst evenepoel, roglic, hart, kammna, carthy, vine, fortunato, pinot, kuss, konrad, gaburro, ganna, pedersen, gaviria, albanese, milan, fiorelli, buitrago, cort, healy

Nog een paar twijfels misschien toch nog wat twijfels Carruso/Mollema beide 1,5 almeida/Thomas? En dan carthy en hart eruit!!!

ivo001

'@Ralfinho77 Je bent hier aan het verkeerde adres.
Maar ik zou gewoon lekker zelf de beslissing maken, anders kunnen we net zo goed met het forum 1 gezamelijk team spelen.

Ab Normaal

Stand van zaken:

1. Ludi Team goedgekeurd
2. Rabbiej Team goedgekeurd
3. Vito20 GEEN TEAM ONTVANGEN
4. Sjonge Jonge Team goedgekeurd
5. Wielervolger Team goedgekeurd
6. Ab Normaal Team goedgekeurd
7. Jefgodfather Team goedgekeurd
8. Sammysosa Team goedgekeurd
9. Platje Team goedgekeurd
10. Arry1338 Team goedgekeurd
11. Jori Team goedgekeurd
12. hartstikkebedankt Team goedgekeurd
13. Guido Maltempi Team goedgekeurd
14. JDV21 Team goedgekeurd
15. LuukGoverde Team goedgekeurd
16. Xander24 Team goedgekeurd
17. BrackenRidgeCycling Team goedgekeurd
18. arjenzvob Team goedgekeurd
19. Bonorrie Team goedgekeurd
20. Poeksel Team goedgekeurd
21. Treenert TEAM AFGEKEURD, zie bericht
22. Ceramiche Ariostea Team goedgekeurd
23. kaboutertje GEEN TEAM ONTVANGEN
24. zeewolde Team goedgekeurd
25. Rawolf Team goedgekeurd
26. danusz1986 Team goedgekeurd
27. Nijmos Team goedgekeurd
28. HeldS Team goedgekeurd
29. Mithrandir Team goedgekeurd
30. Bode80 Team goedgekeurd
31. Meijers Team goedgekeurd
32. Maillot à Pois Team goedgekeurd
33. Malathion GEEN TEAM ONTVANGEN
34. erveedeeee Team goedgekeurd
35. Bazing Team goedgekeurd
36. mensFaber Team goedgekeurd
37. Chris85 TEAM AFGEKEURD, zie bericht
38. JapieJapo Team goedgekeurd
39. Dekenner01 Team goedgekeurd
40. SvenvdB Team goedgekeurd
41. Carbon ros TEAM AFGEKEURD, zie bericht
42. Nick Vermeulen Team goedgekeurd
43. Sies Team goedgekeurd

Reserves:
1. jnb01 GEEN TEAM ONTVANGEN
2. Zwartebroekengeletrui Team goedgekeurd
3. Pier Tol GEEN TEAM ONTVANGEN
4. Robertje GEEN TEAM ONTVANGEN
5. Oli4G Team goedgekeurd

Als 6e reserve is Ivo001 toegevoegd, zo zie je maar, insturen als reserve loont.
Er is één team van de afgekeurde teams die per se moet reageren, daar kan ik niks van maken. Doet die dat niet dan hebben we zelfs nog een zevende reserve die ingestuurd heeft, Vernis. Die neemt dan automatisch die plaats in.

Nijmos

Hard bezig, Ab! Dank!

Ludi

Ah, het winnende team is dus goedgekeurd. Mooi ;) :p

Rawolf

Benieuwd naar de teams.

Kan aan mij liggen maar buiten de Big 2.... vrij zwak deelnemersveld deze giro

JapieJapo

Thnx voor het vertrouwen in mijn team Ludi ;)

Carbon ros

Domme fout van mij kant, correctie is nu doorgestuurd!

ivo001

Wow, betekend dit dat ik toch mee kan doen?

Ab Normaal

Ja Ivo, dat betekent dat je mee kunt doen.
Carbon Ros heeft gecorrigeerd, ik heb kort contact gehad met Treenert, die is met klanten onderweg en kan niets meer aanpassen. Daar kan ik oprecht niets meer van maken en daarom neemt Vernis zijn plaats in.

Blijft over Chris85. van hem heb ik geen antwoord gehad (was ook één van de allerlaatste teams die ik opende en daarom pas begin van de avond een bericht naar hem gestuurd). Zijn team is 19 punten te duur. Daardoor haal ik de goedkoopste renner uit zijn team waarmee hij onder de 8.000 punten komt. Zijn goedkoopste renner is Mayrhofer, daarmee lukt het niet dus verwijder ik zijn op een na hoogste renner uit zijn team en dat is Jonathan Milan. Daarmee valt zijn team binnen het budget.

Ik ga zo de teams posten. Eerst de tiebreak stand.

Ab Normaal

Wat ik al wel kan zeggen is dat de teams allemaal veel op elkaar lijken, maar dat zal niet veel mensen verbazen.
Grofweg zit het in drie kampen.
Het kamp Roglic/Pedersen, het kamp Roglic/Evenepoel en de groep Rolic/Evenepoel/Pedersen.

DeKenner01 en Zeewolde hebben ballen van staal. DeKenner is de enige speler zonder TGH in zijn team, Zeewolde hoopt vanaf nu vurig dat Roglic besmet raakt met Covid.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Ai, heb veruit het duurste team.
Dan maar hopen dat er geen tiebreak voor mij zal komen.
Anders best lullig mocht ik die gaan verliezen tegen uitgerekend Chris85 :)

Ab nogmaals bedankt voor het vele werk.
We hopen er maar het beste van.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

De teams staan er op.
Graag je eigen team controleren op fouten. Na zoveel teams gaat het soms duizelen. Heb ik een foutje gemaakt? Laat het me dan weten.

Soms is het vervelende dat je tijdens het invoeren beseft dat je zelf niet gaat winnen.
Ludi blijkt op 1 naam na exact hetzelfde team bij elkaar te hebben gepuzzeld. Het zijne is echter goedkoper dan het mijne.

Heel veel dezelfde renners. THG, Roglic op één na door iedereen gekozen.
Groves heb ik niet eens geteld maar ook die is enorm vaak gekozen, net als Gaviria.

Morgen begin ik meteen vervelend. We hebben eters op bezoek dus de uitslag laat wat langer op zich wachten.

arjenzvob

Goh, ik dacht rekening te houden met de tie-break maar ik blijk toch één van de duurste teams te hebben! Nou, dan maar hopen dat mijn dure klasbakken me lang in de race houden.

Het is in balans, maar ik vrees nu voor etappes voor vluchters met veel 0-punters en ik vlieg er dan uit op cq-waarde. We zullen zien!

1 2 ... 5 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.