'@Valvuillerdemoz
Zeker, ik baal enorm want verder heb ik redelijk goede namen(al helpt het uitvallen van Cavendish en Jakobsen niet mee). Als die klote Alaphillipe nou een normale Dauphine had gereden dan was die nooit in de buurt van een selectie gekomen. Maar de etappewinst en tweede plek deed mij veranderen van koers. En ik blijf erbij als WVA in het openingsweekend een etappe wint dan gaat die dingen als vandaag echt niet doen(en ook niet zich zoveel in sprints mengen).
Het is bijzonder ergerlijk al die toeschouwers die bijna midden op de weg staan. Op punten waar iemand normaal zou kunnen demarreren is dat nu onmogelijk door de beperkte ruimte los van al de valpartijen die mede door de toeschouwers veroorzaakt worden.
Voetbalsupporters krijgen levenslange stadionverboden, maar hier is het alsof er tientallen toeschouwers over het veld rennen en zelfs in de weg staan als je op doel wilt schieten.
Het is lastig al die idioten in het gareel te krijgen maar hopelijk kan er wat aan gedaan worden bijv.als renners massaal gaan protesteren
Geconsolideerd op 99.4%. Eens met @Nijmos: A. Yates en Rodriguez banken was, zoals de Belgen zeggen, niet evident.
Dinsdag ga ik voor:
Vingegaard (C)
Pogacar
Hindley
Rodriguez
A. Yates
S. Yates
Skjelmose
Flip
O’Connor
De laatste drie namen gaan denk ik absoluut geen punten pakken, maar heb geen andere keuzes. Pakt Philipsen ook nog truipunten in een tijdrit? Ik twijfel even, anders uiteraard Philipsen erin.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.