Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 185 ... 200 201
De Tourminator

Door die valpartij kunnen mijn bankpunten wel eens aanzienlijk worden vandaag. Peloton laat het nu lopen en dus kans dat ze het voorin vandaag kunnen gaan halen uit de vlucht. Had UAE verwacht die het kort zou houden voor de bonis op de streep.

danusz1986

Skjelmose, Alaphilippe en WVA allemaal op de bank. Worden een hoop bankpunten.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Weet je nu al dat zij in de punten rijden dan?

yoeri

'@NOAD; van mij 4 gebankte renners. Baas boven baas :)

yoeri

5 gebankte renners*

HZ57

Peloton komt eigenlijk niets dichterbij. Hoop nog steeds dat ze veel renners gaan oprapen , op de laatste klim.

ditisdavid

Flinke bankpunten met Teuns en Aranburu, maar met Van Aert, Martin, Skjelmose en Ciccone die ook voorop blijven is het een hele goede dag. Eindelijk de 90% in.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik had twee concept teams. Één met WVA en één met flip en mvdp. Ik had niet voor dat eerste team moeten gaan.

Valvuillerdemoz

Maar dat tweede is ook niet best

Milanjacks

'@Valvuillerdemoz

Zeker, ik baal enorm want verder heb ik redelijk goede namen(al helpt het uitvallen van Cavendish en Jakobsen niet mee). Als die klote Alaphillipe nou een normale Dauphine had gereden dan was die nooit in de buurt van een selectie gekomen. Maar de etappewinst en tweede plek deed mij veranderen van koers. En ik blijf erbij als WVA in het openingsweekend een etappe wint dan gaat die dingen als vandaag echt niet doen(en ook niet zich zoveel in sprints mengen).

Laatst gewijzigd
rbc1912

Alaphilippe heeft wel flink wat zand gestrooid ja, in de Dauphiné. Ik was er zelf ook bijna ingetuind. Maar ik ben weer in Mathieu getuind.
Teampje houdt het nog behoorlijk goed zonder Wout, die toch weer een goede keuze blijkt. Op 98,7% nu

kevinraar

ben blij met de overwinning van wout poels niet blij met me punten maar 80 punten helaas te veel vluchters

Nijmos

Ik heb hier een keer lacherig gedaan over wout en het bergklassement. Hij staat nu korter dan ik had verwacht, dus in zoverre wil ik mijn ongelijk wel toegeven dat het minder bizar was dan ik vooraf dacht.

R. D.

Gisteren vol op de aanval gegaan, dramatische score. 11.5% gezakt

Vandaag kon het haast niet beter. 14e dagscore en 9% omhoog.

Het kan verkeren.

dadeliva

Het is bijzonder ergerlijk al die toeschouwers die bijna midden op de weg staan. Op punten waar iemand normaal zou kunnen demarreren is dat nu onmogelijk door de beperkte ruimte los van al de valpartijen die mede door de toeschouwers veroorzaakt worden.
Voetbalsupporters krijgen levenslange stadionverboden, maar hier is het alsof er tientallen toeschouwers over het veld rennen en zelfs in de weg staan als je op doel wilt schieten.
Het is lastig al die idioten in het gareel te krijgen maar hopelijk kan er wat aan gedaan worden bijv.als renners massaal gaan protesteren

Nijmos

'@rd misschien moet je ook iets verstandiger/rationeler spelen. Rodriguez en A Yates banken in een zware bergrit over de joux plane is op geen enkele manier verstandig. No offence.

vevie

Geconsolideerd op 99.4%. Eens met @Nijmos: A. Yates en Rodriguez banken was, zoals de Belgen zeggen, niet evident.

Dinsdag ga ik voor:

Vingegaard (C)
Pogacar
Hindley
Rodriguez
A. Yates
S. Yates
Skjelmose
Flip
O’Connor

De laatste drie namen gaan denk ik absoluut geen punten pakken, maar heb geen andere keuzes. Pakt Philipsen ook nog truipunten in een tijdrit? Ik twijfel even, anders uiteraard Philipsen erin.

Bozenik

'@Nijmos: In 2021 en 2022 deed Wout toch hetzelfde? Gezien de doelstellingen van Jumbo is de bollentrui voor hem niet realistisch, maar qua capaciteiten vind ik het echt geen gekke gedachte.

Nijmos

Ja. Alle truipunten en teampunten tellen in een tijdrit. Het enige dat er niet is, zijn teampunten voor etappewinst.

kevinraar

mij team voor dinsdag ga voor klassement renners en trui punten
viningaard
rodriquez
hindley
a. yates
bilbao
s. yates
phlipssen
van der poel
kelderman

bank
gaudu
gall
skjelmose
pederesen
girmay
groenewegen
sagan
van poppel

Laatst gewijzigd
pirazzi

Skjelmose is wel een goede tijdrijder, tweede op het Deens NK dit jaar na Asgreen en voor Bjerg.

Laatst gewijzigd
Jv1997

Skjelmose op de bank? 😅

Werd inderdaad bijna deens kampioen tijdrijden.. had nog materiaalpech zelfs.

En kijk anders ook maar even naar zijn recente tijdrit in de ronde van Zwitserland 😉

kevinraar

oh ja helemaal vergeten skjelmes erin voor phlipssen

pirazzi

Verwacht je Mathieu van der Poel in de top 20 dan Kevin, of Hindley. Philipsen is 8 punten.

Meijers

En als Vingegaard niet de bergpunten haalt (die 5 punten voor de snelste klimmer) levert Pedersen zelfs 12 punten op

1 2 ... 185 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.