Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 187 ... 200 201
KV

Wat zijn de alternatieven natuurlijk? Een degelijke kans op 6 teampunten, terwijl ik anders mannen iemand als Landa, Martin of Ben O’Konhetmaarkanhetnietmeer zou moeten opstellen.

Nijmos

'@Guido: hoe ondubbelzinnig was hij. Was er enige twijfel in zijn verhaal?

rbc1912

Alsof al dat geblaat in al die interviews altijd uitkomt...
Bij lange na niet zelfs
Sterker nog: als je alles voor waarheid neemt wat er gezegd wordt in al die interviews en persconferenties zul je zeker nooit hoog scoren

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

'@Nijmos geen idee, die uitzending duurt een half uur en ik spreek geen woord Deens 😂 ik kwam via Google uit bij een chat waar de wielerkenners van TV2 antwoord geven op kijkersvragen, daar vond ik dit:

Mattias Skjelmose is also a good bet for the single start tomorrow. He is actually among the bookmakers' favourites. However, it goes without saying that he himself mentioned in 'AftenTour' yesterday that he does not immediately want to go for a big result. Maybe he changes his mind during the day :-).

rbc1912

Wat een fantastische bijnaam overigens: O'Konhetwelmaarkanhetnietmeer :)

rbc1912

'@Guido: dat 'maybe' zou best eens 'probably' kunnen zijn. Ik zie hier geen enkele reden in om hem niet te selecteren

Guido Maltempi

Over teampunten gesproken: ik vermoed dat zowel Ciccone als Powless rustig aan doen in de beginfase en dan na een fietswissel volle bak omhoog gaan knallen op dat gecategoriseerde deel van de klim. Of dat genoeg is om punten te sprokkelen ten koste van de AK toppers valt natuurlijk te bezien, lukt het niet en klokt Vingegaard de snelste tijd dan pakt die de bergtrui.

@Brabander ik hoop vooral dat hij er morgen voor de start nog iets over zegt. Zou natuurlijk prima kunnen dat hij van gedachten verandert, wellicht ook ivm de weersvoorspellingen. Mijn alternatief is Philipsen en dat zijn toch wel 8 aanlokkelijke vaste puntjes.

Valvuillerdemoz

' Mattias Skjelmose zou de topkandidaat moeten zijn, maar hij heeft duidelijk aangegeven dat dit een rustdag is' .
Maar waarom neemt hij een rustdag op een van zijn mogelijk beste etappes, terwijl hij ook net een rustdag heeft gehad?

Rob aan de top

'@Guido zelfde vermoeden hier. De 3e (of miss zelfs de 4e) tijd op de klim is genoeg voor Ciccone om de bollen te houden gezien er 5-3-2-1 punten liggen.

sproost

Hier ook Skjelmose twijfels. Skjelmose beseft misschien dat hij de tijdrit toch niet gaat winnen, en gezien z'n goeie benen spaart hij zich volledig voor de vluchtkansen later deze week. Ik vind dat geen onlogische gedachtegang, maar aangezien hij wellicht in droog weer rijdt en kan opstaan met wonderbenen twijfel ik toch nog of ik hem er in moet zetten.

Pidcock geeft aan voluit te gaan knechten voor Rodriguez dus die lijkt niet alles op alles te gaan zetten voor een top 10. Ook is hij gevallen en volgens mij niet helemaal fit (maar ik kan de bron niet meer terugvinden). Dus waarom zou hij zich hier naar de vaantjes rijden voor een top 15 plek?

Met VDP weet je het nooit. De klim is er teveel aan maar als hij er een harde training van maakt zit een top 20 er wel in.

Listige keuzes weer!

Jv1997

'@Valvuillerdemoz hoe kom je daarbij?

Valvuillerdemoz

'@Jv1997: Waarbij?

Jv1997

'@Valvuillerdemoz dat van Skjelmose, maar ik zie de tweet al....

Valvuillerdemoz

De tekst is van de voorbeschouwing op Feltet.dk.

Rikaya

Is het morgen een mooie etappe voor onze grote vriend Waerenskjold? Of toch iets te zwaar voor hem?

Aberastuuurrriii

Pogacar (C)
Vingegaard
A. Yates
Hindley
Bilbao
O'Connor
Skjelmose
Jorgensen
Powless

Flip zetten we op het bankje..
Selectie voor de tijdrit is armoe troef zonder o.a. Rodriguez, S. Yates, WVA.
Dat wordt naar verwachting behoorlijk inleveren.

snoek1974

Vandaag mogen de volgende het doen

Vinnegaard (c)
Pogacar
Rodriquez
Hindley
Jorgenson ( inmiddels door opgave vervangen door Pidcock)
Lutsenko
Skjelmose
Van Aert
Bilbao

Genoeg kandidaten met nog Alaphalippe , Pinot en Powless op het bankje

Laatst gewijzigd
Pinot Grigio

Ancara Messi

zomaareens

Ja, Skeljmemose rustdag of niet? ik heb voor hem Lutsenko of Uran op de bank zitten. Aan wie ik ook beide twijfel over die inzet:)

Guido Maltempi

Skjelter heeft gisteren in een Deense wielerpodcast nogmaals gezegd dat hij het rustig aan gaat doen.

Skjelmose has again today - this time to the brilliant @veloropa - mentioned that he’s ‘taking it easy’ on the TT tomorrow

Skjelmose also said that Ciccone is all in on the KOM points tomorrow. Will take it easy and then full gas on the climb in the hopes of taking maximum points.

NOAD1912

Bij Eurosport flits kwam juist een interview voorbij dat Skjelmose er vandaag vol voor wil gaan, volgens mij strooien ze zand bij Trek

Boasson en Hagen

Skjelmose heeft ook aangegeven dat Van Aert na rit 10 zou afstappen...

Meijers

Nou ja linksom of rechtsom, ik stel Skjelmose gewoon op bij gebrek aan betere keuzes en hopelijk toch wat teampunten van berggeit Ciccone.
Iemand die O'Connor nog opstelt? Ik word toch een beetje onrustig van die 5e plek in de Dauphine maar ik heb eigenlijk 0,0 vertrouwen in een positief resultaat...

de Brabantse Wal

Zit nu met 7 vrij zekere renners lijkt me.
Vingegaard (C)
Pogacar
van Aert
S. Yates
A. Yates
Bilbao
C. Rodriguez

door de uitlatingen van Skjelmose heb ik hem er maar uitgehaald voor Ciccone in de hoop op de bolletjestrui punten.

Verder zit ik met laatste plekje.. Gaudu? geen erkend tijdrijder maar doet nog mee voor top10 klassement
O'connor zou het moeten kunnen maar die fietst achteruit
G. Martin misschien? Hij is aardig in vorm de laatste dagen en toch voor top10 klassement?

zomaareens

Heb je een linkje NOAD?

1 2 ... 187 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.