Pro Cycling Manager 2015

1 2 ... 10 ... 13 14
Jaizkibel2008

'@Javier Ik ga als het even kan, niet mee met vroege aanvallen. Ik rijd altijd een tempo waarvan ik weet dat ik ongeveer in de laatste km leeg zit. Laatste vijf/vier km op 70. Daarvoor op ongeveer 65. Als ik merk dat ik met een renner als Quintana echt veel overschot heb, dan wil ik hem ook nog weleens doortrekken tot in de 80. Dan rijd je nog zo twee minuten dicht op de concurrentie.

NQuintana

Ik had 83 klimmen, 79 heuvels en 80 tijdrijden volgens mij. Ik had alleen de grote rondes gereden +1 voorbereidingskoers, dan is het qua vermoeidheid goed te doen. Gewoon aanvallen op niet logische momenten, zeker in de eerste week, geven je een mooie voorsprong.
@Javier. Ik doe altijd op bolletje rond 85 op de laatste klim en zorg dat ik als eerste begin aan de klim. Dan win je weleens een bergrit.

Mark

'@NQuintana
Niet overdreven goede stats, ik heb nog geen renner gehad met die stats, maar ik ga het eens proberen. Klinkt wel als een leuke challenge.
@Javier
Ik blijf mijn kopmannen zo lang mogelijk beschermen en als de favorieten aanzetten met bolletje 75-85 terug rijden. Laatste 2 km het wiel pakken van een favoriet, als die stil valt dan doortrekken tot de finish. Of gewoon zelf een aanval plaatsen DH met bolletje 85 naar finish rijden.

richardm

Ik heb mijn stats aangepast met die pcm fast editor, opgeslagen onder een naam, alleen als ik het spel nu open zijn mijn stats niet veranderd. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

EDIT: Het is al gelukt..

Laatst gewijzigd
jerteg

Kun je 'terug' in de tijd in de carrière. Het doel was het puntenklassement in de Giro met Matthews, toen simuleerde ik de 20ste etappe, en was Matthews uitgevallen. Kan ik nog terug?

NQuintana

'@jerteg

Pak je laatst opgeslagen weekly save en speel vanaf daar weer verder. 1 dag terug kan volgens mij ook via editor maar is een stuk ingewikkelder.

jerteg

Moet ik er dan een verwijderen? (Weekly saves)

NQuintana

Nee, je moet je laatste Weekly save in de map plaatsen waar je eigen carriere ook is opgeslagen. Weet zo uit mijn hoofd niet welke map dat is. Volgens mij iets van Mijn Documenten/Cloud/Mod.. iets in die geest. Je zou ook kunnen proberen om in een editor Matthews blessure te verwijderen en hem op Inrace in de Giro te zetten, maar dat werkt denk ik niet omdat hij uitgevallen is. (Dan kloppen de gegevens van stage 20 niet)

jerteg

Thanks! Het is gelukt.

Mark

Speelt iemand nog PCM multiplayer. Mijn account is Mark1987 daar, als je durft uiteraard :)

Klootje Kriekeljon

Dat is eigenlijk wel een heel erg leuk idee. Waarom organiseren we niet een multiplayer wedstrijdje met de PCM-spelers op WF.

123poetertjes

Even ophalen.
Tof idee, ik ben in! Heb nog nooit in Multiplayermode gespeeld, maar wil het wel een keer proberen eigenlijk.

En mijn database is dan ook eindelijk af! Kostte veel tijd, maar dan heb je ook wat. De kalender is flink op de schop gegaan, met alle koersen die ik online kon vinden, plus nog een zelfgemaakte versie van de Ronde van Kroatië (a.d.h.v. het echte parcours). Daarnaast nog ruim zestig CT-ploegen toegevoegd zodat nu ook bijna de gehele Continental Tour vertegenwoordigd is, en nog vijf U23-teams om het af te maken. Verder nog wat andere belofterenners en een paar sterke junioren toegevoegd, zodat er later in je carrière nog wat echte namen overblijven tussen al die fake talentjes.

Heb mijn eerste Be-a-projaar er bijna opzitten, binnenkort meer details.:)

kartje

Ik heb nog maar pcm 2013, maar wil wel daar een multiplayer ronde voor maken (als jullie ook 2013 hebben)

jerteg

Ik zou best mee willen doen op PCM 15 multiplayer. Doen we dan een ronde met echte teams of eigen teams?

Don Hamstre

Ik heb pcm 3, met de legendarische Neilstrung, Puntani, Beogerd en Zobel. Iemand daar een multiplayer op? ;)

heuvelcolombia

Op pcm15 wil ik wel eens een ronde starten. Voorgaande versie heb ik niet (meer). Geïntereseerden?

Klootje Kriekeljon

Pcm 15 lijkt me (helaas voor degenen die het niet hebben) wel het slimst ja.

Ik heb nog nooit multiplayer gespeeld trouwens, wie heeft genoeg ervaring om een Ronde te starten? En hoe lang duurt zoiets dan?

Jaizkibel2008

Ik wil ook wel meedoen met PCM 15, al speel ik ook nooit multiplayer.

ValverdeBassoNibali

Ik wil ook meedoen met PCM2015

Klootje Kriekeljon

Dat zijn al 7 man, gaat rap richting met een vol peloton een grote ronde doen ;)

Timocycling

Ik doe ook mee, weet wel niet hoe het werkt, nooit gedaan :). Speel normaal carriere.

Klootje Kriekeljon

Ik start om 9 uur een multiplayer test etappe, iedereen die zin heeft join!

Mijn naam is mastertaga en het wachtwoord van de etappe is wielerflits.
Ik heb gekozen voor de officiële ploegen en de originele database van het spel.

Klootje Kriekeljon

Nog niemand? Ik wacht nog wel ff.

123poetertjes

Anders even een datumprikkertje maken? ;)

slice

En? Is het gelukt?

1 2 ... 10 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.