CQ-Tour biedspel 2023

1 2 3 4 ... 11 12
BrackenRidgeCycling

Bij deze bevestigd

Thomberg

Wel leuke nieuwe puntentelling. Op die manier zijn de Bais broers nog interessanter in de Giro

hofsje

Ik doe graag weer een poging

vernis

Ik doe graag mee

jefgodfather

Bij deze bevestig ik mijn deelname. bedankt voor de organisatie

ivo001

Te laat?

pirazzi

– Op onder ander procyclingstats.com of cyclingfever.com vind je de meeste up-to-date deelnemerslijsten.

Cyclingfever is er mee gestopt dus dan blijft PCS over. ;)

Eerste bod verstuurd!

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Moeten we niet wachten met opsturen tot Martijn zelf zijn bod heeft uitgebracht?
Niet dat ik je niet vertrouw Martijn 😉

Mag overigens je bod weer naar mij sturen mocht je nog niemand gevonden hebben.

bastaix

Ik bevestig mijn deelname

Arry1338

'@Sjonge Jonge
Bedankt, ik zal het naar je sturen, maar voorlopig nog niet. Ik denk dat ik twee dagen voor de deadline ongeveer zal sturen.

Jullie mogen overigens prima al een bod mailen, ik kijk voordat ik zelf mijn team heb verwerkt toch nog niet in die mailbox.

VincentK

Ik heb een paar oude versies gescand en de afgelopen Giro bijna helemaal doorgelopen. Een paar conclusies kunnen trekken, maar die zullen over een paar weken wel allemaal niets waard zijn gebleken :). Tijdens de giro wel hilarisch dat de winnaar (Thomberg) in ronde 1 overal naast greep en 0 renners scoorde. Er was nog keuze genoeg daarna en veel kunde en een beetje mazzel deed de rest. Leuk om de analyse(s) na afloop te lezen!

En oja, als jullie nu allemaal beloven van Vingegaard af te blijven, beloof ik er een schappelijke prijs voor te betalen!

Sies

De titelverdediger heeft zijn eerste bod verstuurd!

Onbekende gebruiker

Bij deze bevestig ik mijn deelname.

Ajvenema

Leuk, ik doe graag weer mee Arry!

VincentK

'@Arry1338,

Ik moet mijn enthousiasme enigszins beteugelen (ben al hard aan het puzzelen, ook met andere spellen), maar even de vraag of het is toegestaan biedingen voor een deadline te wijzigen, bijvoorbeeld onder vermelding “negeer vorige mail”.
Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, want volgens mij is dit spel organiseren al teveel werk, maar laat het even weten.
Ik zal sowieso proberen je niet helemaal dol te draaien :-)

Limal

Team Limal est arrivé - eerste bod verstuurd.

Arry1338

'@Vincent
Ja hoor dat mag, het liefst wel maar 1 keer.
Momenteel wacht ik even met het verwerken van je lijst omdat je dit aangeeft. Of moet ik die kleine aanpassing als je wijziging zien?

@de rest
Let op! Nog 13 uur tot de deadline!

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Mijn bod heb je Arry

Arry1338

Momenteel mis ik nog van Thomberg, Sammysosa, Bode80, Guido Maltempi, Pier Tol & King Kelly een ingestuurde lijst.

Ook 3 reserves moeten nog iets insturen om voor zichzelf in ieder geval een plek in de Vuelta veilig te stellen. Alvast bedankt!

1. Sies - Bod verwerkt
2. Bastaix - Bod verwerkt
3. SvenVDB - Bod verwerkt
4. Jefgodfather - Bod verwerkt
5. Thomberg
6. BrackenRidgeCycling - Bod verwerkt
7. Ab Normaal - Bod verwerkt
8. Sjonge Jonge - Bod verwerkt
9. AJvenema - Bod verwerkt
10. Vunky - Bod verwerkt
11. Bonorrie - Bod verwerkt
12. Arry1338 - Bod verwerkt
13. Zwartebroekengeletrui - Bod verwerkt
14. SammySosa
15. Limal - Bod verwerkt
16. VincentK - Bod verwerkt
17. Bode80
18. Pirazzi - Bod verwerkt
19. Guido Maltempi
20. Pier Tol
21. Erveedeeee - Bod verwerkt
22. Rabbiej - Bod verwerkt
23. Mithrandir - Bod verwerkt
24. King Kelly

R1. Waaier1
R2. Hofsje
R3. Vernis - Bod ontvangen
R4. Ivo001

Laatst gewijzigd
VincentK

'@arry1338, bedankt, ik heb je net een mail gestuurd (alleen die ene renner gewijzigd), gooi die andere maar weg.
Ik moest even de teleurstelling verwerkingen dat mijn beoogde puntenpakker Ide Schelling niet is geselecteerd. Ik ben weer onder de mensen en er klaar voor om volgende keren direct in een keer mijn juiste biedingen op te sturen :).

Benieuwd wat de eerste ronde wel / niet brengt!

Vunky

Die eerste uitslag is wel HET moment binnen dit spel. Ook al hoeft dat voor de winst nog niets te betekenen het is wel het spannendste of je de klapper(s) hebt weten binnen te halen of (net) niet. Leuk leuk

Limal

Al even interessant is het om te zien welke toppers níét gekozen werden, die je dus tegen cq-waarde had kunnen binnenhalen.

VincentK

Die eerste uitslag is wel HET moment binnen dit spel.

De laatste winnaar deed het rustig aan en scoorde geen enkele renner in ronde 1. Dikke pech als je daarna wordt opgezadeld met B garnituur zoals Milan in de Giro. Benieuwd of Thomberg nu voor dezelfde tactiek gaat en helemaal geen bod doet ;)

Maar helemaal met je een dat het wel een erg leuk moment is, het tijdstip waarop je ziet wat je wel / niet hebt binnengehaald en welke koopjes je hebt laten liggen.

Arry1338

Nog steeds 6 + 3 lijsten te gaan! We hebben nog 7,5 uur tot de eerste deadline!

Vunky

'@vincent daarom zei ik ook dat het voor de winst niet veel uitmaakt. ;)

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.