CQ-Tour biedspel 2023

1 2 3 4 ... 11 12
Guido Maltempi

Mijn bod is verstuurd!

@Arry komt de uitslag morgen, of ben je van plan om alles vanavond al te verwerken? Dit ivm wel/niet de hele avond ongeduldig F5'en ;)

Arry1338

Ik ga m'n best doen het vanavond te doen. Zal je aanraden rond half 11 / 11 uur pas te gaan refreshen ;)

Arry1338

Thomberg, Sammysosa, Pier Tol en King Kelly moeten nog een lijst sturen. Nog slechts 4 uur tot de deadline!
Mochten jullie in staat zijn om wat eerder dan om 22:00 de lijst te sturen zou dat fijn zijn, dan kan ik eerder de uitslag posten en kunnen jullie zelfs vanavond al kijken voor het 2e bod.

Omdat er nog 4 plekken zijn, raad ik de reserves (of zelfs als je nog niet op de reservelijst staat) aan om vooral een lijst op te sturen want je weet het nooit!

King Kelly

Ingezonden, en wat een prachtig spel weer. Dank voor de organisatie!

Thomberg

Ben nu aan mn selectie begonnen. Mijn inzending komt dus sowieso.

Arry1338

Als Thomberg zijn lijst heeft opgestuurd mis ik enkel van Sammy nog een lijst en we zijn compleet. Helaas kan Vernis dan niet meedoen, maar hij heeft wél als enige reserve een plaatsje voor de Vuelta. De overige 3 reserves hebben namelijk (nog) niks opgestuurd.

Thomberg

Ingezonden!

Onbekende gebruiker

Bieding is eruit, spannend weer!

Ab Normaal

Nou, kom maar op dan!

Arry1338

Oke, ik heb alles binnen. Ik ga proberen het iets na 22:00 te posten!

Vunky

Pogacar maar 1x op geboden, gok ik. Verder blijft Pinot 2x beschikbaar

VincentK

Het leven is oneerlijk. Zitten ruim 20 man onderuitgezakt te doen waar ze zin in hebben, terwijl @Arry1338 op een zaterdagavond als een bezetene alle cijfers op een rijtje aan het zetten is…….

Laatst gewijzigd
Vunky

Onderuitgezakt, ik sta zonder enige statafel in de buurt pils te zuipen. Morgen lacht Arry en lig ik te zweten van de drank..

Limal

F5 👀 F5 👀 F5 👀 F5 👀

Thomberg

F5-en is ook een zware taak

Sies

Vergis je niet, telkens je biertje wegzetten om te refreshen kost ook veel moeite!

Vunky

Batterij min 15%

ivo001

Ik had nog wel een bod gestuurd om 21:32, maar zag dat er maar 1 plekje gevuld hoefde te worden en er al een reserve boven mij had ingestuurd. Zie nu ook pas dat ik al de 22e had moeten sturen om een plekje voor de Vuelta te krijgen :/

Sies

Geef mij ook zo'n batterij die in de min kan!

Vunky

Haha lol

Arry1338

Het staat erop!

Limal kan lekker gaan verhuizen want hij is de enige die volledig is.

Zie de 3e post op de 1e pagina voor de resultaten.

Vernis & Ivo001 hebben zich verzekerd van een plek in de Vuelta, naast mij en Rabbiej. Bedankt voor het opsturen van een bod!

Ab Normaal

Niemand op Jonas???

Thomberg

Pfoeh niemand die op van Aert, Ving en VdP heeft geboden

ivo001

Wow, ik had gewoon in 1 klap volledig kunnen zijn. In de Giro had ik er slechts 1 in ronde 1.

Ik zou Corbin Strong net voor Jefgodfather weg gekaapt hebben met 505.
Coquard had ik ook binnen gehad met 651.
Felix Gall zou ik dik op overboden hebben met 725.
Danny van Poppel zou ik de enige bieder op zijn met 707.
Torstein Traeen zou ik weggekaapt hebben van Mithrandir met 334.
Skjelmose zou ik ook gehad hebben met 1252.
Ben O'Connor zou ik van Mithrandir weggekaapt hebben met 826.

VincentK

Geweldig wat er nog openstaat. Ik denk dat iedereen Vingegaard wel zonder bonus had willen hebben, maar niemand dat aantal punten voor niets weg wilde zetten. Het is echt een briljant spel, want wat moet je nu een volgende keer.

Zo, nu aan het rekenen!

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.