Ik zat blijkbaar ergens anders met mijn hoofd. Laten we dan maar een gokje wagen op Buchman
We zijn helemaal rond!
Tevens heb ik ook nog iets te melden. Ik ben namelijk het hele eerste weekend op een festival, en heb maandagavond ook iets gepland. Ik ga proberen op de dinsdag alles bij te werken, tot die tijd zullen jullie even geduldig moeten zijn en genoegen moeten nemen met alle andere spellen die er zijn ;)
Ik vind het echt moeilijk om favorieten aan te wijzen. Heb eerder een aantal teams waarvan ik denk dat ze minder kans maken dan een grote groep anderen. Want zeg nou zelf, wie gaat er beter doen? (Simon) Yates, Mas, Hindley, Carapaz of Bilbao? En zo zijn er nog veel meer waarvan ik het zowat onmogelijk vind om te zeggen.
Aha, we zijn allemaal compleet, mooi! Thx voor het harde werk, Arry, weeral feilloos verlopen. Dat weekendje Werchter (?) is dik verdiend! (ben je de verrassingsact zoals Foo Fighters op Glastonbury?)
Ik ben eens door de teams gegaan en vind het ook moeilijk om favorieten (of zelfs zwakkere broertjes) aan te duiden. Bij de Giro dacht ik zelf een zekere top-10 finisher te zijn, met o.a. Evenepoel, Fortunato, Tivani, en aanvallers D Bais en Petilli. Tivani moest op de valreep afzeggen, Evenepoel viel uit, Fortunato kwam geen meter vooruit... Een beetje een team dat qua samenstelling vergelijkbaar is met Ab nu? Hij en de andere Pogacar/Vingegaard teams zouden de rest van ons kunnen overklassen, want bij de andere klassementsrijders heb ik toch stuk voor stuk meer vraagtekens. Van de Vin/Pog-teams heb ik momenteel het meeste vertrouwen in Guido Maltempi. Voor de rest vallen de selecties van VincentK en Zwartebroekengeletrui mij op als zeer sterk in de breedte.
Mijn eigen team staat of valt vooral met de prestatie van Bernal. En Powless. En Woods. En Strong. En Champoussin. En Pacher. En Cavagna ;-). (Met die laatste de fout gemaakt om niet naar het profiel van de tijdrit te kijken - hij zal eerder puntjes moeten sprokkelen in de ritten door zijn thuisregio... ) Ik verwacht geen topnotering, hoop ergens toch om Zubeldia-gewijs de top-10 te halen.
Hey, jongens, zo wordt de druk wel erg groot :)
Hopelijk blijven de meeste renners op de fiets zitten en blijven ook onze ploegen lang (bijna) volledig.
Ik verheug me erg op de komende 3 weken.
@Arry, veel plezier! Hopelijk worden de 3 weken TDF ook een soort Down the rabbit hole voor wielerliefhebbers!
**** Jefgodfather
*** Ab Normaal, Guido Maltempi
** SvenVDB, AJVenema, Mithrandir
* Zwartebroekengeletrui, Bode80, King Kelly, VincentK
Joker: Sjonge Jonge
Als ik bij de bookies kon inzetten op een top 10 klassering dan ging ik inderdaad voor het team van VincentK. Voor de winst denk ik toch dat de teams met Pogacar en Vingegaard de grootste kanshebbers zijn, en dan zet ik Jefgodfather nipt boven Ab Normaal, en mijn eigen team nóg nipter boven SvenVDB. Met als schaduwfavorieten AJVenema, Bode80, Mithrandir en Zwartebroek.
Ik ben al wat eerder uit het holletje gekropen om het daglicht weer op te zoeken. Vannacht heerlijk in mijn eigen holletje geslapen dus vanochtend waarschijnlijk tijd om alle uitslagen af te maken en weer helemaal bij te zijn.
Although, vanmiddag vertrek ik naar Zandvoort om wat rondjes op het circuit te scheuren. De uitslag van de rit van vandaag zal dus wederom (ver)traag(d) zijn.
Dit bericht is eigenlijk vooral even om iets voor te stellen om in te laten gaan per volgende grote ronde:
Wat denken jullie ervan om de mogelijkheid toe te voegen dat een uitgevallen renner mag worden vervangen door een niet gekozen renner. Het bestede budget voor deze renner is dan het mogelijk te spenderen budget. De speler die het meest heeft gespendeerd mag dan als eerst kiezen.
Het lijkt me dat we dit niet meer kunnen invoeren voor deze editie, dus Ajvenema, ik, Bonorrie en Sjonge Jonge hebben dan dikke pech. (Tenzij jullie nu allemaal gaan roepen dat het een super idee is en we het voor de 4e etappe kunnen laten ingaan ;)
Hi Arry,
ik snap het idee wel, maar twijfel of ik het een goede toevoeging vind. Buiten dat het jou extra werk kost, vrees ik dat het overzicht kwijt raakt. Daarnaast vind ik de charme van dit spel ook wel het feit dat je je toppers kwijt kan raken. Ee echte ploeg mag ook niet een renner toevoegen als deze uitvalt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.