Wat hebben jullie erop?

1 2 3 4 5
DonQuijote

Zelfgebakken brood met honing en dadels

Raul Alcala

Hier ook Jean. In de bonus

kraamvisite

Banaan, 3 Nespresso, 2 grofvolkoren met 100% pindakaas, vitaminepilletje, halve liter water (select all stairs)

Marik

Nog niets, wel aan het 2e bakkie koffie. En ik kijk enorm uit naar de Katwijkse viskar die straks bij ons om de hoek staat. Hollande Nieuwe!

Jean Dumas

Wederom broodje haringfilet Raul. Ook gaan we deze delicatesse met rucola en mosterdvinaigrette als lunch verorberen. Leve de bonus!

Sies

Ontbijt is weinig spectaculair, maar met de lunch wacht er een heerlijk broodje met het restant van de indisch gesudderde speklapjes op me!

Oude Indianentruc

Ovenstokbrood met kaas en salami, net op tijd gered van totale verbranding.

Raul Alcala

Lekker hoor Jean. Ik heb net een broodje gezond bij de bakker om de hoek veroberd en weggespoeld met 3 capu's.

En voor straks gerookte makreelfilet, melk en chocoladesoesjes toe

Wheely

Ik ga zo ook een broodje Hollandse Nieuwe scoren.

Marik

De Hollandse Nieuwe was prima te verorberen! Heerlijk met uitjes en zuur.

Raul Alcala

Vandaag zijn we aan het vasten

Wheely

Uitjes en zuur.

Marik

3 volkorencrackers, 1 met kaas en 2 met achterham. Kop koffie erbij, lekker man.

Mats17

Kaas.

Jean Dumas

Rookkaas.

Gerrit Glomser

Momenteel Marcel & Gijs, of gaat het niet over de televisie?

Raul Alcala

Ik heb deze middag een broodje beef met Marik veroberd. Het was geen pistooletje hoor. Ik maak morgen een extra broodje koek en ei voor je, Marik.

Make guns, not war!

Los cachorros son adorables, no soy un cachorro

Laatst gewijzigd
Robertje

Ik ga zometeen een patatje mayo halen met een mexicano en misschien wel een frikandel erbij, dat wordt weer smullen!

Raul Alcala

Wat leuk, hoe heet ze? Rosa, Gabriela?

Oude Indianentruc

pizza, magere yoghurt met bosvruchten

Marik

Wederom crackertje kaas. Echter verheug ik mij nu al op de lunch. Vandaag werk ik op locatie en daar heb ik de keuze tussen een visboer, kaasboer, slager en bakker. Die verkopen allemaal lunchbroodjes. Wat een feest!

kraamvisite

2 nespresso, 1 banaan, zo direct 2 grofvolkoren met 100% pindakaas, in het koffiehuys.

Marik

Grofvolkoren, zit je dan de hele ochtend met je tong al die pitjes tussen je tanden en kiezen weg te halen?

kraamvisite

Nee, dat is meergranen Marieke, die fout maak ik niet meer!

Raul Alcala

Ik trek mn broodje koek en ei in. Zoveel clementie verdient Marik de communicatie expert, die schijt heeft aan wat hij zelf allemaal zegt op de chat, bij nader inzien niet.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.