Wat hebben jullie erop?

1 2 3 4 5
Marik

Oei oei, je had gehoopt dat het nachtje slapen wat rust had gebracht, maar nee, vol zoekend naar de confrontatie. Dat wordt wat zo vlak voor de Tour.

Jean Dumas

Rustig aan jongens, het is maar een topic over eten.

Raul Alcala

T ventje leest bewust dubbel en dwars over mn gebaar hier heen (hoezo confrontatie?) zo zit het je zelf blijkbaar nog dwars? En draaft op zn kenmerkende arrogante wijze door. Je bent bijkans een karikatuur van jezelf Marik. Veel succes met je communicatie werkzaamheden vandaag.

Laatst gewijzigd
kraamvisite

kom gezellig in het koffiehuys jongens, geen reden tot paniek!

Raul Alcala

Met kraam zou ik best een beschuitje willen eten

Marik

Oh joh, dat over broodje koek en ei heb ik helemaal niet gezien. Moest nu net even terug scrollen. Wat is het toch allemaal snel beledigd tegenwoordig. Maar goed, het gaat helemaal niet over mij beste lieden, het is allemaal projectie.

Raul Alcala

Je lult maar raak. Geloofwaardig ben je allang niet meer. Het gaat enkel en alleen over jou, na je akelige gedrag gister op de chat. Communicatie expert, proest

Laatst gewijzigd
Marik

En hoe reflecteer je op je eigen gedrag en taalgebruik?

Raul Alcala

Eerst vond je het nodig iemand met naam en toenaam te namen en shamen, daar zei Romans terecht iets van, vervolgens ging je met hem in gevecht. Daarna beledig je een vaste chatter...daar zeik ik vervolgens iets van. maar dat boeide je allemaal niet. En als iemand als bv Maillot a Pois langskomt op de chat heb je ook altijd mot met hem. Maar iedereen is gek, behalve Marik.

En als je mn koek en ei bijdrage hier echt niet had gelezen dan had je dat wel gedaan na mn bijdrage van 849 uur. Jouw gedrag analyseren is éénvoudig.

Laatst gewijzigd
Marik

Dank voor je bijdrage, de vraag blijft echter staan. Hoe reflecteer je op je eigen gedrag en welk effect heeft dat op de sfeer?

Raul Alcala

Ik ben geen onderwerp van discussie, hoe hard je het ook probeert.

Marik

Hoeveel mensen heb je minimaal nodig voor een discussie en wie zijn dan automatisch onderwerp?

Robertje

Ik ga over een halfuur / driekwartier naar de supermarkt om lunch te halen, heeft er iemand advies?

Karperdrol

Volkoren cracker met huttekasse, kipfilet en wat komkommer.

Maillot à Pois

Wat is het toch allemaal snel beledigd. ... het gaat helemaal niet over mij beste lieden, het is allemaal projectie.... Dank voor je bijdrage...

Geen idee waar jullie discussie over gaat, hoef het niet te weten ook.
Maar voor iemand die anderen verwijt 'aanmatigend' en 'uit de hoogte' te doen ('je lijkt wel RV'), ben je in elk geval weer heel lekker bezig. Reflecteer misschien ook maar even.

Raul Alcala

Ik ben zelf weken niet aanwezig geweest op de chat en gister weer voor het eerst echt aanwezig geweest na gezondheidsproblemen. Lijkt me niet dat mn afwezigheid sfeerbepalend is. Ik doe gewoon een feitelijke constatering nav wat ik meemaakte. Toen ik je gisteren erop wees had ik ook helemaal niet de intentie met jou te bekvechten. Alleen heb je geen zelfreflectie. Probeer de aandacht niet telkens te verleggen naar een ander Marik. Ik ben verder dus geen onderwerp van discussie of gesprek die je oa had met Romans, Dynamo en Maillot.

Slaapt Pamela Anderson op haar rug? Schijten beren in het bos? Is de paus katholiek?

Marik

Laten we samen nog eens een boom opzetten wat "feitelijke constatering" is. Voor nu wil ik het forum verder niet beïnvloeden met deze nare sfeer. Het is al te ver gegaan. Ik wens je oprecht de mogelijkheid om ook naar je eigen bepalende gedrag te kijken.

Raul Alcala

Wat fijn dat je me dat oprecht toewenst. Je empathische vermogen voelt zo oprecht en betrokken aan dat ik er bijna emotioneel van word en een traantje wegpink.

Tevens wens ik je een broodje hansworst toe. Goed voor je gevoeg.

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Wat een ontwikkelingen op het forum. Zo komt het tussenklassement nooit klaar natuurlijk, en we weten hoe dat voelt.

Raul Alcala

Ik ga een broodje gehakt eten. Heb er van over nu ik net van iemand gehakt heb gemaakt. Beetje zout, peper en paprikapoeder. Heerlijk!

Laatst gewijzigd
Marik

Belofte maakt schuld en dus: 2 pistoletjes, eentje bruin en eentje wit. Van de kaasboer: huisgemaakte eiersalade en brie, walnoten en honing. De hansworst was helaas uitverkocht.

Sies

Broodje hete kip, beetje vroeg misschien maar wel lekker

Oude Indianentruc

Dit forum dient verschoond te blijven van gekibbel.
Kaas, komkommer en tomaat

Raul Alcala

Liever een dribbel van onze maat Evenepoel, Nooit te laat, fiets op kracht en gevoel. Wel 6,5 uur lang, valt niet op zn smoel, Voor niemand bang. Plakt iedereen achter losjes achter het behang, Uitgeput maar voldaan, zo gezegd zo gediggidaan. Laat lekker de boel de boel met zn uitgetreken smoel. Nee, Luc Nilis, die is pas echt koel. Scoort met zn ogen dicht in de Kuip en de Koel. Remco slokt nog een koel glaasje melk. Vifi, uit de kelk. Sandwich Dubbeldammer, tegen het klamme weer, adje voor de sfeer. Poetst nog even zn smoel met Prodent. Voelt zich weer een echte vent. Al Bundy stijl hangend op de bank, zappend tussen Dr Pimple Popper en Shark Tank.

kraamvisite

2 x voorgebakken volkoren pistoletjes met gesmolten belegen kaas, 3 nespresso, banaan

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.