Wat hebben jullie erop?

1 2 3 4 5 »
Robertje

Dat heeft u goed truc, maandag ben ik weer in het koffiehuys. Zal proberen om flats mee te nemen.

Wheely

Geniet van je welverdiende vakantie Robertje!

danieldavid0349

Today, I embarked on a journey to enhance my digital life by investing in a cutting-edge storage device from Cube Devices. With their wide range of IT hardware solutions, Cube Devices has proven to be the ultimate destination for tech enthusiasts like me. This new addition to my setup promises to unlock boundless storage possibilities, ensuring that my data remains secure and easily accessible. Cube Devices has undoubtedly elevated my tech game, and I can't wait to explore the full potential of this storage powerhouse!

Wheely

Allemaal op 1 boterham? Toe maar!

Raul Alcala

Het zit erop voor vandaag. Morgen weer gezond op.

Oude Indianentruc

2 met ei en ontbijtspek

kraamvisite

2 puntjes met oude kaas salade

Marik

Bij het afhappen van een geroosterde boterham met pindakaas bleef er wat (warme) pindakaas op de bovenlip plakken. Het is nu zaak om deze pindakaas zo snel mogelijk van de bovenlip te verwijderen voordat ik deze lucht de hele dag blijf ruiken.

Peli

'@Marik
Maar toch prefereerde je het plaatsen van een berichtje boven het urgent verwijderen van de pindakaas ;-)

Hier vandaag 2 vlampanini's in de tas.

Oude Indianentruc

Hoe kunnen we helpen?

Marik

'@Peli, scherp. Wellicht heb ik daar een cruciale fout gemaakt.

Oude Indianentruc

3 met kip of kalkoenfilet

Raul Alcala

Volle Turksee yoghurt met druiven en 2 x boterham kabeljouwlever - baaam koffie

Wheely

Lust jij ook een broodje poep?

Raul Alcala

Haha rakker van me. Met een papje ja. T klopt dat kabeljauw lever niet scoort op Instagram. En t ruikt wat naar kattenvoer. Whiskas meen ik. In den mond is t vrij neutraal. Propvol omega 3 en Tis ook nog orgaanvlees. En goedkoop, 2 euro blikjes.

Nu bordje opgewarmde zuurkool met worst. Krijg zin in stoofpeertjes

Marik

Vanavond Chinees bestel. Lekker man. Duvel Blond erbij.

Sies

De afgelopen week geleefd op hamburgers, hotdogs en pancakes!

Marik

Lekker hoor Sies. Deze jongen doet zo even een kaiserbroodje in de oven. Belegen kaas erop. Hmmmm.

Marik

Een tosti ham kaas met ketchup. Wat een feest!

Oude Indianentruc

2 met ei, spekreepjes, ui, klein beetje madame Jeanette en beetje rode peper.

Wheely

Roggebrood met kaas, ei en tomaat.

Daarna bij de koffie een lekkere plak spekkoek, nog over van de indo gisteren.

Raul Alcala

Koude patat uit de prullenbak 

kraamverlof




  • Oude Indianentruc

    9:19:48

    kan iemand even op het forum zetten dat ik 4 met kaas, komkommer, tomaat en ei heb

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.