NachtCast

« 1 2 3 4 5
kraamvisite

Spel der spellen, wijze der wijzen. Even stoom afblazen na een verhitte dag in de chat? Even pauzeren tussen de uncut verhalen door? Meld je hier aan, op het nachtcastje.
Geen chat? Niet kunnen ontnuchteren? In de war? Meld je aan.
Zit het dagelijkse leven in de weg? Te weinig schermtijd? Plak een stickertje over 'dit is niet oké', en meld je hier aan!
Spel der spellen, wijze der wijzen, kom op het nachtcastje.
(select all crosswalks)

kraamvisite

Het nieuws van gister: kogelstootster doet horden, Wagner doet fake Moskou, Maarten van der Weijden neemt een pauze, Vollering in tranen, er zijn 148 alcoholvrije wijnen.
(select all cars)

kraamvisite

24/7

Marik

Jean heeft al zijn eigen nachtcast toch?

kraamvisite

Vaak ruimte voor twee nachtcastjes

Jean Dumas

Ik laat jullie hier verder met rust :)

kraamvisite

Geen registratiewall, spel der spellen, kom op het nachtcastje!

Sies

Ik heb je even een PB gestuurd Kraam!

Oude Indianentruc

hey nachtbrakers

kraamvisite

Back at yah Sies!

kraamvisite

De headlines:

Na een plaknacht en plakdag (vdberg) is Alexia dan toch echt 18 geworden (sorry robertje).

Tour de Femmes start volgend jaar in Rotterdam, met een ultieme loei en loei zware etappe daarna tussen Rotterdam en Den Haag. Zou het fenomenale wereldberoemde winkelcentrum in Rijswijk nog worden aangedaan? En wat te denken van Monster? Bergpunten op de skipiste van De Uithof.

D'n ret gaat voor de lapjestrui dit jaar!

Verandering van de regels op het ek landenteams atletiek volgend jaar: het kogelstoten en de horden voor dames worden in hetzelfde tijdslot gehouden.

Sies

Je weet dat dat fenomenale wereldberoemde winkelcentrum voor de helft afgebroken is/wordt?

Of doel je op die nieuwe in Leidschendam?

kraamvisite

Toen ik in Den Haag woonde en in Delft studeerde, kwam lijn 129 er altijd langs. Al een tijdje terug. Gaat ie echt plat?

Sies

Je zal winkelcentrum In de Boogaard bedoelen. Daar gaat vrij veel veranderen ja!

https://bogaardstadscentrum.nl/

kraamvisite

Verdikkeme ja, was de naam vergeten. Of weggefilterd, omdat het ook herinnert aan een misselijk oud-wielrenner.

Wheely

Headline:

Tekenaar Sieske en Wheelke geeft tekenpen aan assistent Wout!

kraamvisite

Ik had 'm direkt als breaking geplaatst, als ik had gekund. Hoe doet WF dat toch, oude artikelen weer bovenaan?

Oude Indianentruc

Jongens er is een crowdfund opgezet voor Mo die een aantal pakketjes is kwijtgeraakt in de Rotterdamse haven. PostNL laat hem er voor op draaien. Iets met 'in eigen tijd', maar zoals jullie weten is hij altijd met de bus aan het werk dus weer typisch een gigantisch bedrijf dat geen verantwoordelijkheid wil nemen. Steunen kan via mosbananenhandel.org

Robertje

Wederom een dag zonder live chat, Robertje is meer en meer de kluts kwijt. Hij begint langzaam te vergeten hoe het was toen er nog een chat was. In zijn gedachten was het er vredig, maar soms schieten er moment door zijn hoofd wanneer er beledigingen werden gemaakt over zijn caravan. Was dit echt? Of was dit een droom? Hij weet het niet meer. Elke keer dat hij tijdens zijn werk naar PCS gaat, ziet hij de volgende mededeling: "No UCI races tomorrow", dus weer geen chat? Van de gedachten alleen al schieten de tranen in zijn ogen. Groet, Robertje.

kraamvisite

Truc kent een geheime website, binnenkort 24/7 chat, kwaliteit geen garantie

Robertje

Ik heb op alle .nl sites waar je accounts kan aanmaken al een account oude indianentruc, dus de chat kan niet snel genoeg komen wat mij betreft!

kraamvisite

Je bent accountant of je bent het niet!

Robertje

Ik heb zojuist mijn eerste renner gekozen bij Toerdepoele, als deze grootse renner door meer dan 5% gekozen is dan neem ik een hap uit de vloer van het commentaarhok van de NOS.

PS: Eerste Tour zonder Maarten, hij zal die 3 weken nog meer gemist worden.

kraamvisite

In ieder geval het mierennestje voor leukste spelnaam, Toerdepoele. Al is het momenteel volstrekt onduidelijk waar Mo zich begeeft.
Op welke pagina in de biografie begint het stuk over Neo? Vooral die vakantie in Renesse samen met Laurentien en Klaartje is de moeite van het lezen waard.

kraamvisite

Even een vpn recap test
(helaas, gezakt)

« 1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.