NachtCast

1 2 3 4 5
kraamvisite

zin in de ronde? Bespreek het in het koffiehuys!

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Nu we het bijna 48 uur zonder een nieuwe uncut moeten doen, graag verzamelen in truc's koffiehuys!

kraamvisite

Ook zo zat dat Nederlanders voor Belgen moeten knechten, en Belgen voor Denen? Kom gezellig naar het koffiehuys, nu het onweder nog op zee ligt!

kraamvisite

Geen zin in de vierde rustdag op rij? Weten of alle flitsers veilig zijn na het noodweer van gister? Kom naar truc's koffiehuys en zet een beentje voor!

kraamvisite

Ook zo'n zin in matjesdag vandaag, maar geen zin in censuur? Kom effe een bakkie doen in het huys!

kraamvisite

De nacht na vladgate, iedereen op het castje? Kom campagne voeren, campagne voor een betere wereld, met wolven, waarachtige journalisten en andere superhelden!

kraamvisite

Gevonden! 11.05 uur de eerste estafettestokjes, lekker hoor!

Voor het programma: https://teamnl.org/toernooien/wk-atletiek-2023

Voor streams: http://livetv.sx/enx/eventinfo/149017550_world_championships_budapest/

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Programma opgeschort met een uur, vanwege noodweer:
https://worldathletics.org/competitions/world-athletics-championships/budapest23/live/7138987

kraamvisite

Ook zo blij met een website waarin alles bold is? Bespreek het hier, in het NachtCastje!

kraamvisite

Dat wat mist: normale lettertypen, popoutchat, dark mode, tijden bij de comments en artikelen, direkt aanklikbare eigen comments in het eigen profiel, extra RET-menubutton. Het koffiehuys is na de verbouwing wat smal geworden, iemand ideeën?
Dat wat overbodig is: duimpjes.

michel van der staak

Hebben meer mensen dat de android app niet wil laden?

kraamvisite

Antwoorden op comments lukt niet!

kraamvisite

Nee, nee, nee, ik zie geen enkele verbetering, maar dan ook echt geen enkele!

kraamvisite

Daar is ie dan, het allerlaatste NachtCastje.

Het was me een waar genoegen, deel te hebben mogen uitmaken van deze community. De sfeer is inmiddels verpest, de trollen hebben vrij spel.
Dank aan de vrienden van het koffiehuys, waaronder de waard, Raul, Rob, Sies, Leo, Marik, Hout, een aantal anderen, it was a pleasure! Dank ook aan de vrienden in de retchat, de fransen, hansen, zachtjes, kissen, planken, dikken, de man uit mosselland, de kwismaster, en alle onbekende meelezers. Ook ik was eens een meelezer, ik mis de tijd van Dolfy, die ons de koersinfo gaf in het volgtopic, ik mis de eenvoud, de gezelligheid.
Dank aan alle multiaccounters, de appels, wattjes, zwammers, romannetjes, minners, cali's en volgers, jullie krijgen precies dat wat komen gaat.
En een speciale dank aan Remco Evenepoel, begenadigd wielrenner, een mens in ontwikkeling, geboren in een land die geen raad weet met talent, of met stoplichten.

Kraam has left the building

Marik

Volgens mij is Kraam nog springlevend.

Oude Indianentruc

De waard wil dat je terugkomt, want je hebt nog een rekening openstaan. EN RAP!

Oude Indianentruc

Kom maar gauw terug lieve Kraam. Robèrt is op vakantie, dus die kan toch niet vervelend doen.

Sies

Volgens mij hebben we ook nog recht op lijstjes

SprintMaster

Zijn er geen liefhebbers meer voor de zwarte chat?

Oude Indianentruc

Die was gewoon open, al zij het wat rustiger zonder Kraamvisite en RObertje (op vakantie)

Robertje

Goedemorgen allen, hierbij het dringende verzoek aan de initiator van de nachtcast om zich te melden in een chat ofwel in de mailbox van Robertje. Einde bericht. Groet, Robertje.

Oude Indianentruc

DE LEGENDE IS TERUG! IK HERHAAL DE LEGENDE IS TERUG!!!

kraamvisite

Op verzoek van de blackchatgang is het nachtcastje- na een kleine bezinningsperiode- weer even terug, je laat je familie niet in de steek, punt!
Bleek dat je het trollenleger niet kan bestrijden met zinvolle bijdragen, maar met de actualiteit: d'n ret die zoals verwacht zijn maniertjes tentoonspreidde in de eerste Vuelta-weken, iedereen de schuld gevende behalve d'n ret zelf, er zoals verwacht snel doorheen zakte, en de dominantie van ons Jumbo de gehele Vuelta daar was, herstel: het hele wielerjaar daar was en is.
Wat een prachtige weken waren het, zo vanonder het nachtcastje!

Raul Alcala

Yay!

Wouter Van hout

Fijn dat je terug bent met de NachtCast, en eindelijk weer de nodige zin en onzin uitKRAAMt.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.