Daar is ie dan, het allerlaatste NachtCastje.
Het was me een waar genoegen, deel te hebben mogen uitmaken van deze community. De sfeer is inmiddels verpest, de trollen hebben vrij spel.
Dank aan de vrienden van het koffiehuys, waaronder de waard, Raul, Rob, Sies, Leo, Marik, Hout, een aantal anderen, it was a pleasure! Dank ook aan de vrienden in de retchat, de fransen, hansen, zachtjes, kissen, planken, dikken, de man uit mosselland, de kwismaster, en alle onbekende meelezers. Ook ik was eens een meelezer, ik mis de tijd van Dolfy, die ons de koersinfo gaf in het volgtopic, ik mis de eenvoud, de gezelligheid.
Dank aan alle multiaccounters, de appels, wattjes, zwammers, romannetjes, minners, cali's en volgers, jullie krijgen precies dat wat komen gaat.
En een speciale dank aan Remco Evenepoel, begenadigd wielrenner, een mens in ontwikkeling, geboren in een land die geen raad weet met talent, of met stoplichten.
Kraam has left the building
Op verzoek van de blackchatgang is het nachtcastje- na een kleine bezinningsperiode- weer even terug, je laat je familie niet in de steek, punt!
Bleek dat je het trollenleger niet kan bestrijden met zinvolle bijdragen, maar met de actualiteit: d'n ret die zoals verwacht zijn maniertjes tentoonspreidde in de eerste Vuelta-weken, iedereen de schuld gevende behalve d'n ret zelf, er zoals verwacht snel doorheen zakte, en de dominantie van ons Jumbo de gehele Vuelta daar was, herstel: het hele wielerjaar daar was en is.
Wat een prachtige weken waren het, zo vanonder het nachtcastje!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.