NachtCast

1 2 3 4 5
kraamvisite

oei oei oei, maar de bonte bizon weet daar vast wel een truukje op.
Inmiddels op marktplaats te koop: laptop met openstaande livechat, teab

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Na wederom een nacht doorhalen, peinzend om wel of niet het koffiehuys te bemannen, toch weer groen licht voor de witte chat. Pow!

Verder is iedereen welkom op het nachtcastje, we gaan er vanuit dat deelnemers hun klassiekers al kennen.

kraamvisite

Morgenochtend, na de nacht en vóór opening van de witte chat, wordt een eerste tussenklassement gepubliceerd. Onverwachte resultaten, en zelfs een unieke binnenkomer. Nog snel meedoen? Kom op het nachtcastje!

Robertje

Heel benieuwd wat er te vinden is in de tussenstand! Toch niet een van jouw 7 lijstjes?!

Sies

Zouden het niet inmiddels 8 lijstjes zijn?

Oude Indianentruc

nu ben ik ook benieuwd

kraamvisite

Goedemorgen. Er zijn wat problemen met de CAI module, we werken er met man en macht aan. Alles handmatig. Ondertussen wil ik graag verwijzen naar het koffiehuys.

Marik

Toch maar even hier, zijn er nog zaken waartegen ik Sies moet verdedigen? Ik hoop van niet, want niet zoveel tijd vandaag.

Sies

De ASO is druk zat met de tour lijkt me

kraamvisite

Er is wat ontevredenheid en ongeduld ontstaan over het uitblijven van het eerste TK vandaag. Begrijpelijk, maar we lopen tegen onze max aan, er moeten nog veel bonuspunten vanuit het forum overgezet worden. Ik hou jullie op de hoogte, en ik kan alvast verklappen dat er inmiddels een paar binnenkomers bij zijn gekomen.

Robertje

Ik heb bier op en ben daarom morgen extra scherp om de koers te volgen, Twijfelachtig of ik ook in de chat ben. Jammer dat de chat nu niet open is, want dan had ik hele leuke bijdrages geleverd.

Oude Indianentruc

Bedankt voor de leuke nacht Roberta.

kraamvisite

Een herinnering: truc's koffiehuys is geopend!

Raul Alcala

De wat? Volgens mij eea gemist

kraamvisite

Even terugscrollen Raul!

Oude Indianentruc

check pb, Raul.

Raul Alcala

Allen bedankt

kraamvisite

Het koffiehuys is wederom geopend, op deze zondagmorgen.

kraamvisite

Het koffiehuys is wederom geopend, op deze maandagmorgen. Kan Wout beter naar huis? Bespreek het daar!

kraamvisite

Daar is ie dan, de eerste POLL vanop het nachtcastje:

Gaan we het eerste uncut-jubileum (250 rakkers) vóór, -na, -of tijdens Quatorze juillet beleven? Stem hier! Niemand is uitgesloten van deelname, zelfs de betroffenen niet.

kraamvisite

Daar is ie dan, de uitslag van de eerste POLL. Zoals verwacht heeft de meerderheid in grote getale besloten dat de interventie op Quatorze juillet gaat plaatsvinden. Exacte plaats en tijdstip? Bespreek het in het koffiehuys!

kraamvisite

Goedemorgen, op deze kanaalratdag. Stay safe iedereen, en bespreek de rat in het koffiehuys!

kraamvisite

De dag waarvan velen dachten dat ie niet zou komen. De zwanenzang van po op de malet? Wederom een poging tot de grote wo-show? En gaat kellie weer een plekkie stijgen?
Bespreek het in het koffiehuys, met schuss!

kraamvisite

Ook zo'n zin in een sprint vandaag? Bekomen van de wonderlijke opstanding één der Gianetti adepten? Bespreek het in het koffiehuys, we hebben zuivere koffie, turkse koffie, of een bordeauxtje!

Marik

Hey waar is het bericht met de link naar de zwarte chat gebleven?

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.