NachtCast

1 2 3 4 5
kraamvisite

Ik overweeg een nieuw spel, 'mem-erger-je-niet'. Iemand ideeën hoe deze te gestalten?

Raul Alcala

Ik zal Dolly Parton es vragen.

kraamvisite

Heeft het NachtCastje plek op het nieuwe forum? Deel het hier, in de NachtCast. En hoe zit het met al die duizenden spellen? Deel het hier!

Binnenkort een lijst met de do's en don'ts van het forum, de artikelen, en de reacties daarop. 

Oude Indianentruc

Lijstjes? Deel het hier!

Oude Indianentruc

Lijstjes? Deel het hier!

kraamvisite

Daar is ie weer, het nachtCastje, bij gebrek aan succes weer terug van weggeweest. Een andere kijk op de nieuwe site? Ook zo klaar met verbeterpunten om de keuken schoon te krijgen? Deel het hier, op het Castje!

(inloggen overbodig)

Raul Alcala

Het is zoals het is, denk ik dan maar. Wielerflits doet me wel soms denken aan Theo 'hij verstaat je niet hoor'. Alsof we op andere golflengtes zitten.

'Daar kun je zn hele poepert mee uitmeuren', ook zo eentje. 

Hij verstaat je niet

kraamvisite

Precies dat, die eerste zin! Op het nachtCastje staat een radio, talkradio, reis door de tijd, Theo, de slapelozen, nog even de politiezender op het eind van de golflengte, de ochtenden bestaan niet. 

kraamvisite

De grote dag, waarvan je wist dat ie ging komen. Het grote gemis. Met dank aan de dokter!

Sies
kraamvisite
#84
De grote dag, waarvan je wist dat ie ging komen. Het grote gemis. Met dank aan de dokter!

Sterkte!

kraamvisite
Sies
#85
Sterkte!

Insgelijks Sies! En aan allen van de gang: it was a delight!

Dr.Watt
kraamvisite
#84
De grote dag, waarvan je wist dat ie ging komen. Het grote gemis. Met dank aan de dokter!

D'n grote dagske, waarvan je wist dat ie ging komenskes. D'n grote gemiskes. Met dankskes aan d'n dokterske.

Raul Alcala

Sugarhill Gang - Black chat Delight 

kraamvisite
Dr.Watt
#87
D'n grote dagske, waarvan je wist dat ie ging komenskes. D'n grote gemiskes. Met dankskes aan d'n do...

Was er nog een percentje twijfel, wie de kleurhemd was, die is nu wel aardig weggenomen.

Marik

Truc heeft altijd nog wat in reserve, geen paniek.

kraamvisite

Paniek is groot Marik. Maar we weten, kleurhemden zijn van alle tijden, het heeft nog lang geduurd. Ik mis die bak zwarte koffie!

Marik

Er komt altijd weer een oplossing. Uitdaging is even de (on)zichtbaarheid van het nieuwe Huys.

kraamvisite
Marik
#92
Er komt altijd weer een oplossing. Uitdaging is even de (on)zichtbaarheid van het nieuwe Huys.

Dank voor deze positiviteit. De dokter zal altijd op het vinkentouw blijven zitten. Heb jij daar een oplossing voor?

Marik
kraamvisite
#93
Dank voor deze positiviteit. De dokter zal altijd op het vinkentouw blijven zitten. Heb jij daar een...

PB's aan een groep geselecteerden.

kraamvisite
Marik
#94
PB's aan een groep geselecteerden.

Die was me wel duidelijk natuurlijk. Maar zou er geen definitieve oplossing zijn voor de dokter?

Marik

Dat denk ik niet helaas.

kraamvisite

Ik mis de tijden van d'n deef. Die sloeg ook ietwat door, maar het bleef altijd onschuldig, zelfs grappig, bij tijd en wijle.

Raul Alcala

Don't count me in again

Robertje

Marco B. - Afscheid nemen bestaat niet

kraamvisite
Robertje
#99
Marco B. - Afscheid nemen bestaat niet

Klopt, Robèrt Jézus, niemand komt echt weg. Ach, de werkgevers zullen er blij mee zijn.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.