NachtCast

1 2 3 4 5 »
Raul Alcala

De behoefte dokter watt via een 1 tweetje nog ff af te zeiken...

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Raul Alcala
#101
De behoefte dokter watt via een 1 tweetje nog ff af te zeiken...

Omdat er maar één is die de chat heeft gerapporteerd Raul, dat weet je best. Ik zou nog wat verder willen gaan dan die waarheid benoemen, maar goed, we leven (nog) in een democratie.

Oude Indianentruc

he, wat zijn dit van fratsen

kraamvisite
Oude Indianentruc
#103
he, wat zijn dit van fratsen

Je hebt het Huys lang draaiende gehouden Truc, dank! 

Robertje

Koren op de molen van Dick

kraamvisite

Als op het zolderkamertje van de dokter de endorfine niet meer uit de oren spuit, en de rust wederkeert, dan wordt het stil. Geen hond die naar hem omkijkt, geen moeder die roept dat het eten klaar is. Dan is het stil. Heel stil.

Dr.Watt

Ok. Ik heb het begrepen.

We zullen de oorlog herbeginnen.

Dr.Watt

Als je denkt dat ik het hierbij ga laten, dan heb je het goed mis. Wees daar maar zeker van.

 

Overal heel de tijd over mij praten, nazi-referenties en weet ik wat.

Zielig mannetje zonder persoonlijkheid.

Dr.Watt

Hond en moeder.

Marik

Om dan op een donkere dinsdagochtend Wielerflits op te starten en deze reacties te lezen. Mijn dag is weer goed! Hup docterke! Hup Kraam!

kraamvisite
Marik
#110
Om dan op een donkere dinsdagochtend Wielerflits op te starten en deze reacties te lezen. Mijn dag i...

Hier schijnt het zonnetje Marik. Maar ik was wel geshockeerd toen ik de berichten van de doktoren las, vooral die in het verbeterpunten.

En de oorlog herbeginnen???

Dr.Watt

Waarom steken jullie elkaars piemel niet even in jullie mond? Samen genieten.

Oude Indianentruc

Ik ben verhuysd

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Tijd dat het wielerseizoen weer begint... 

Raul Alcala
Marik

Deze is ook helemaal naar de achtergrond verschoven. En wat goed om te lezen dat de dokter nog op de laatste pagina staat met een duidelijke verwensing. Toch weer even genieten!

Oude Indianentruc

Robertje

Het zou wel een goede indianentruc zijn als Mark Rutte achteraf een bizon blijkt te zijn!

kraamverlof

Vaak verdwijnen er topics en flitsers in de diepste spelonken van WF, om nooit meer te verschijnen. Il Pastore, de dokter, een appel, een flats op een raam. Een mop, wat heeft Ú erop, een ode aan een kleine prins. 

En soms, heel soms, wordt het gekerm harder, vanuit één der spelonken, en blijkt er toch nog wat leven te zijn. Met dank aan de jongens van het huys om dit topic te kleuren, en natuurlijk de topicstarter: de ouwe kraam en mijn zielsverwant.

Tot snel!

Oude Indianentruc

Speciaal voor Kraam

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.