CQ-Vuelta biedspel 2023

1 2 ... 6 ... 10 11
Onbekende gebruiker

Bon, dan wachten we tot morgenochtend

ivo001

Battistella 447 alstublieft

Onbekende gebruiker

Doe me dan eerst Bissegger 359, dan blijf ik qua punten boven Ivo, en dan Piccolo. Maakt niets uit verder, maar goed.

Arry1338

Nu is het weer aan Ivo001, dan Ab Normaal en dan Pirazzi!

ivo001

Dan wil ik graag als laatste renner Pierre Latour

Ab Normaal

Telt de ploegentijdrit ook mee voor de etappe punten?

pirazzi

Vorig jaar wel:
[Quote]Uitslag Etappe 1: Utrecht – Utrecht
1. Bode80 – 120
2. Bastaix – 91
3. WIDMollema? – 87
4. Bonorrie – 63
5. Rabbiej – 60
6. Erveedeeee – 58
7. Sies – 58
8. King Kelly – 56
9. Mithrandir – 53
10. Pirazzi – 28
11. Sjonge Jonge – 26
12. Tempo789 – 26
13. BlingSagan – 25
14. Guido Maltempi – 19
15. Vunky – 19
16. Ab Normaal – 16
17. SvenVDB – 7
18. Arry1338 – 0
19. BrackenRidgeCycling – 0
20. Burn – 0
21. Jappe666 – 0
22. Pier Tol – 0
23. SammySosa – 0
24. Zwartebroekengeletrui – 0

Etappeoverwinningen
1x Bode80
[/Quote]

Arry1338

'@Ab

Zeker

Ab Normaal

Dan doe mij maar Dylan van Baarle. Dan pak ik in ieder geval direct 50 puntjes en elke dag 3 er bij. Is niet veel, maar verder zit er ook weinig in.

Laatst gewijzigd
ivo001

Hmm, dat had Tratnik wel interessanter gemaakt.

pirazzi

Voor mij dan Tratnik en Nelson Oliveira alstublieft.
Bedankt Arry, veel plezier iedereen!

Ab Normaal

Hahaha Pirazzi, wat zeg je dan?

pirazzi

Bedankt Ivo? Maar Tratnik had ik zelf ook al bedacht hoor! 😉

Laatst gewijzigd
VincentK

Thijssen van de lijst af. Zijn nog steeds niet helemaal klaar.

Arry1338

Guido Maltempi (1015) en Hofsje (950) mogen nu in die volgorde een renner kiezen om het laatste plaatsje mee op te vullen.

pirazzi

Simone Petilli (80 CQ) is de vervanger van Thijssen. 2x beschikbaar.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Edit: Niet belangrijk meer.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Volgens mij is Jan Tratnik nog 1x beschikbaar toch? Doe die dan maar als vervanger van Thijssen.

VincentK

Met Tratnik kun je zo maar morgen het rood in de ploeg hebben @Guido en een beetje senioriteit in jouw ploeg kan ook geen kwaad met al dat jonge gespuis :-). Zou leuk zijn als jouw eerste vier renners het goed gaan doen.

hofsje

Dan kies ik Dylan Van Baarle

jefgodfather

hoe zit de puntentelling voor de ploegentijdrit eigenlijk in elkaar ?
krijgt elke renner van de winnende ploeg dan 50 punten ? of worden die 50 punten verdeeld over de 8 renners ?

pirazzi

Ik denk dat je bij de ploegentijdrit iig geen 10 punten voor vluchters kunt krijgen. Bij de individuele tijdrit ook niet natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Arry1338

'@Jef
Ik geef etappepunten puur op de volgorde van de uitslag op pcs. Dus laat jouw renner de rest van de ploeg fietsen dan zal hij al gauw buiten de punten halen, ondanks dat de rest misschien wint.

jefgodfather

Ok stel Jumbo eindigt als eerste met 5 renners: krijgen deze 5 renners dan elks 50 punten ? of krijgen zij de punten van plaats 1 tem 5
Soudal eindigt 2de met 6 renners: krijgen deze 6 renners dan de punten van plaats 2 of de punten van plaats 6 tem 11 ?

Ergens vind ik wel dat de renners die het laten lopen ook hun aandeel hebben gehad in de zege van de ploeg: zij hebben zich kapot gereden in het begin van tijdrit. Als zij dat niet hadden gedaan, had de ploeg dat resultaat niet kunnen behalen.

Om deze discussie te vermijden; telt in mijn Megaflits spel, de ploegentijdrit van vandaag niet mee
Maar iedere organisator heeft daar zijn eigen mening over natuurlijk.

Arry1338

Het is het tweede dat je zegt. Komt Jumbo met 5 over de streep als winnaar dan zijn die 5 de eerste 5 in de daguitslag. Op basis daarvan kun je ook kiezen om een sterke tijdrijder te kopen uit een van de topploegen omdat je dan kans maakt hier punten te pakken. Maar, daarom heb ik ervoor gekozen niet meer dagelijks punten toe te kennen voor de standen in de klassementen. Want ik denk dat je dan teveel waarde kunt krijgen voor een Tratnik, van Baarle oid.

1 2 ... 6 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.