Wielermaster CQ-spel 2024

1 2 ... 5 ... 11 12
elrio

Even een kleine statistiek, renners waar het meest op geboden is:
GEOGHEGAN HART Tao 9
AYUSO PESQUERA Juan 9
DEMARE Arnaud 6
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 6
HAYTER Ethan 5
POOLE Max 5
WAERENSKJOLD Søren 4
RODRIGUEZ CANO Carlos 4
SHEFFIELD Magnus 4
DE LIE Arnaud 4

Deadline volgende ronde: maandag 21:00

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bammm dikke oogst, blij mee!

elrio

Zelf heel tevreden met deze ronde. Wel jammer dat Pier Tol net voor het einde nog even Küng van mij afpakte op 1 puntje. Maar heel tevreden met Geoghegan Hart en Hayter.

Arry1338

Ai, niet helemaal beste start. Maar alles kan nog! Mijn tweede bod staat klaar.

elrio

Voor de duidelijkheid er mag geboden worden

BlingSagan

Als ik het goed zie heeft Homme 3 renners tegen kostprijs opgehaald. Wat een start !

Gerrit Glomser

Mooie eerste ronde voor mij. Nu al 5 renners binnen dus we mogen zeer tevreden zijn. En 1 van de twee renners waarop het meest is geboden binnen geharkt. Van het weekeinde maar eens rustig nadenken over mijn volgende bod

hofsje

2de ronde bod opgestuurd

Je mag als je hebt geboden weer sturen
Hopelijk raak mijn inbox en outbox niet vol ,want verwijderen lukt mij helaas niet

Leukefans

Een echte topper zit er misschien nog niet bij, maar ik ben erg tevreden met deze basis.
Van Gestel, Rota en Bini haalden in 2022 respectievelijk 663, 915 en 1048 punten, nu betaalde ik 382, 684 en 689.
Op zich is er voor geen van de drie renners een reden waarom ze dat niveau niet weer kunnen halen, dus ik heb hier echt veel vertrouwen in.
Daarnaast Van Eetvelt die vorig jaar zijn talent al uitgebreid toonde en waarvan ik verwacht dat hij zijn ontwikkeling doorzet.

Deze kern nog goed aanvullen in de volgende rondes en ik kijk weer heel hard uit naar volgend seizoen!

Maillot à Pois

'@hofsje
Berichten aanvinken en op verwijderen klikken geeft inderdaad een foutmelding.
Wat wel werkt is een bericht openen en dan op verwijderen klikken. Dan krijg je een bevestiging dat het bericht is verwijderd. Maar het moet dus 1 voor 1.

(Bovendien blijft het verwijderde bericht dan nog een hele tijd in je inbox staan , zodat het lijkt alsof het verwijderen mislukte. Maar als je op zo’n bericht klikt krijg je een melding dat het bericht niet meer bestaat, en ik kon op deze manier ook opnieuw verzenden.)

elrio

Kan iedereen bij het bod ook de spelersnaam zetten?

Homme

Dat heb je goed gezien, Bling/Sagan.

Gall en Pedersen zijn wel tegen kostprijs maar hadden natuurlijk ook een topseizoen beiden, dus goedkoop zijn ze niet. Maar ik heb wel vertrouwen dat ze weer een goed jaar gaan rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

verstuurd

BlingSagan

Bod 2e ronde verstuurd

Flowtosti

Gematigd tevreden na ronde 1

Vlasov en Higuita voor meer dan hun 2023cq maar ruim onder hun 2022cq. Daar zit iig nog marge dus. Paar targets ruim gemist dus dat is niet erg. Vervelender zijn die kleine verschillen.

Ronde 2 verstuurd. Eens kijken met hoeveel we op dezelfde twee renners zitten😜

hofsje

Voor diegene die nog willen vergelijken mogen een berichtje sturen

Pier Tol

Redelijk tevreden met ronde 1, een uiteenzetting over mijn team volgt als deze compleet is.

Ronde 2 zojuist verstuurd.
Pb's voor vergelijken welkom.

vernis

ronde 2 verstuurd

joske47

bod ingediend

elrio

'@KimJungPoels en @hofsje jullie hebben een mail

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Bieding verstuurd!

el canibal

bod 2 is weg, redelijk op de valreep. Niet veel tijd om over na te denken, wat waarschijnlijk in het voordeel is van de rest ;)
Niettemin best tevreden met de 4 man tot dusver

Laatste man

Ik kan geen PB’s versturen en verwijderen. Baggerwebsite.

elrio

De teams staan erop, de rest komt later na het eten. Ronde 3 begint nog niet, want ik heb nog geen bod gedaan. Er zijn twee teams al compleet.

elrio

Meest geboden renners ronde 2:

RYAN Archie 7
WRIGHT Fred 5
ARENSMAN Thymen 5
HAIG Jack 5
SCHMID Mauro 5
MADOUAS Valentin 4
MOSCON Gianni 4
GREGOIRE Romain 4
ONLEY Oscar 4
STAUNE-MITTET Johannes 4

1 2 ... 5 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.