Wielermaster CQ-spel 2024

1 2 ... 6 ... 11 12
Arry1338

Ik was niet zo tevreden na de 1e ronde, maar dat kwam vooral omdat ik slechts 3 renners binnenhaalde. Gelukkig heb ik daar nu 7 man aan toegevoegd die naar mijn mening allemaal voor een goede aankoopsom zijn getekend.

Laatst gewijzigd
vernis

Wow, nog nooit zo snel klaar geweest met mijn team. Zelf tevreden over mijn team. Benieuwd hoever ik er mee zal komen.

elrio

Mijn bod is de deur uit en daarmee is de derde ronde begonnen! Deadline donderdag 23:00

BlingSagan

4 leuke renners erbij in ronde 2. Nog 6 renners te gaan.

Arry1338

Mijn volgende bod is de deur uit, slechts 2 plekken nog te vullen nu. Als je me jouw bod stuurt laat ik je weten of en hoe we op dezelfde renners zitten!

Laatst gewijzigd
Laatste man

Bod 3 verstuurd. Ronde 2 paar mooie talenten binnen gehengeld.

Leukefans

Vier van de zeven renners binnengehaald, dus ik ben best tevreden. Enkel Haig, Madouas en Ryan gemist, maar het verschil was steeds behoorlijk groot, dus weinig aan te doen. Plus ik mag nog een ronde!

Met Almeida heb ik een absolute topper voor het ronde werk binnen en met Gregoire een jongen die ik dit jaar mogelijk al de aansluiting bij de absolute top zie maken.
Meintjes draaide in 2022 het beste seizoen uit zijn carrière en stond er tot zijn val in de Tour weer gewoon erg goed voor, nadat hij in de Dauphine al top tien reed. Goedkoop kunnen aanwerven en ik verwacht dat hij zich wel weer kan verbeteren.

Michael Valgren is een geval apart, maar Team Leukefans is klaar om een sprookje te schrijven. Een absolute horrorval deed de carrière van Valgren in 2022 aan een zijden draadje hangen, maar opgeven staat gelukkig niet in zijn woordenboek. In samenspraak met de ploeg werd hij naar het devo team overgeheveld in 2023 om terug renner te kunnen worden.
Stilaan werd er progressie gemaakt en zelfs tussen de grote jongens werden al enkele top tien noteringen behaald. In 2024 is het doel om zich weer helemaal op de kaart te zetten en opnieuw het niveau van weleer te halen. Wie gunt het hem niet?

hartstikkebedankt

Weer 2 serieuze renners erbij ;)

hofsje

Met Haig ,Nys en Fabio Christen 3x prima renners erbij ,nog 5 renners te gaan met een redelijk budget over

jappe666

Al 3660 punten overboden op mijn targets tot nu toe... Gaat nog niet bepaald vlot voorlopig...Nog bijna 5k budget over...

hofsje

Ik heb ronde 3 bod ook weer verstuurd

VincentK

7 keer Archie Ryan. Wat heb ik hier gemist? Benieuwd waarom hij zo populair is.

hofsje

Goedkoop kwa CQ waarde van 2023 hopend dat vele hem over het hoofd zouden zien ,potentie van 2022 in gedachten ,genoeg redenen te bedenken @VincentK

BlingSagan

Bod voor de 3e ronde verstuurd.
Als mijn bod is goedgekeurd, wil ik graag weer biedingen uitwisselen!

elrio

'@BlingSagan boden zijn weer verwerkt je kan op pagina 1 zien wie er al geboden heeft.

Arry1338

Ik sta nog steeds open voor uitwisseling. Heb slechts 2 plekken, dus laat mij je bod weten en ik laat je de mijne weten.

Laatst gewijzigd
KJP

Ik sta eventueel ook open voor uitwisseling van boden.

Pier Tol

Mijn bod voor ronde 3 verstuurd, pb’s voor vergelijken zijn welkom

Onbekende gebruiker

Bod verstuurd!

elrio

De ronde is compleet en verwerkt! Aangezien mijn team compleet is mag er direct geboden worden voor ronde 4. Deadline zondag 23:00. Dit is de laatste ronde die 3 dagen zal duren. De volgende rondes gaan 1 of 2 dagen duren (al naar gelang hoeveel spelers er nog geen compleet team hebben. Voor degenen die al een compleet team hebben, denk alvast na over je talenten.

Ronde 3 meest geboden:
MOZZATO Luca 4
KRON Andreas Lorentz 3
CRAS Steff 3
FOSS Tobias Svendsen 3
MIHKELS Madis 3
BUSATTO Francesco 2
DAINESE Alberto 2
GAUTHERAT Pierre 2
BURGAUDEAU Mathieu 2
BITTNER Pavel 2

Laatst gewijzigd
KJP

Eind 2021 zat ik met een heel erg goed gevoel na de biedrondes, en vorig jaar wist ik al vrij snel dat het een degradatiestrijd ging worden doordat ik ronde na ronde mijn belangrijkste doelen mis liep. Dit jaar heb ik wederom een positief gevoel over mijn team na de biedrondes en denk ik dat ik bovenin mee moet kunnen gaan draaien. Ik heb een erg jonge kern weten samen te stellen van renners die allemaal nog niet aan hun top zitten voor mijn gevoel, met uitzondering van Demare. De ploegenpresentatie volgt snel als ik qua werk in wat rustiger vaarwater ben beland.

Wielervolger

'@elrio Jammer genoeg zal Tijl De Decker geen punten meer voor je kunnen scoren...

hofsje

4 vd 5 binnen met G Bennett ,Lund ,Pellizzari en Nordhagen
Nordhagen alvast voor gezorgd dat hij niet meer bij de talentencup kan komen

Nog 1 renner te kiezen, wie o wie gaat het worden

Helaas geen Cras maar had ik wel verwacht

BlingSagan

Weer 3 serieus leuke renners erbij.
Nog 3 te gaan !

Overigens een aangename verrassing dat de uitkomst van de biedronde zo snel kon worden geplaatst !

Flowtosti

Team op een naam na al vol. Snelle analyse leert mij dat ik niet mee ga doen als promovendus voor de winst tenzij ik de Marc Hirschi van komend jaar in huis blijk te hebben. Degraderen lijkt me dan ook weer uitgesloten. Een voorbeschouwing volgt na alle biedrondes

1 2 ... 6 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.