CQ-Snake Draft

1 2 3 4 ... 15 16
BlingSagan

Als Arry1338 zijn eerste renner om 18:00 uur doorgeeft, zal mijn renner ruim voor 20:00 uur volgen.

Arry1338

Ik zal druk zijn tot morgenmiddag, dus post ik bij deze alvast mijn keuze. Als ik straks nog even tijd heb zal ik ingaan op de vragen. Vooralsnog vakken invallers pas in als een speler 48 uur eerder aan de beurt was en niks heeft gekozen. Ik update de teams op de 1e pagina zodat iedereen ook snel kan zijn of zijn renner nog beschikbaar is.

1. Juan Ayuso - 1023

ezequiel

Het lijkt me toch wel heel belangrijk om 100% duidelijkheid te krijgen over het aantal renners en het exacte budget voor we kunnen gaan kiezen...

BlingSagan

Los van budget en aantal renners kies ik als
Nummer 2 voor
1. Carlos Rodriguez Cano - 1082

Maillot à Pois

Definitieve beslissing over budget en aantal renners is wel heel belangrijk inderdaad....
(en lap, de twee keuzes die ik in gedachten had zijn al weg)

BlingSagan

Op blz 1 staat 5.000 en 8 renners.
Daar is het antwoord !

Arry1338

Even voor de duidelijkheid antwoorden op alle vragen.

@Sies
We spelen door te laten weten in deze thread wat we kiezen. Ik houd op pagina 1 bij wie in welk team zit en hoeveel budget er nog over is per speler.
Daarnaast kan een leuke aankondiging of verhaaltje bij je keuze een leuke toevoeging zijn aan het proces. Maar voel je vooral niet verplicht!

@VincentK
Ik haal het budget iets omlaag omdat ik wil voorkomen dat de toppers slecht verspreid komen te zitten of dat er niet naar de goedkopere renners gekeken hoeft te worden. Bij 8 renners en 16 spelers zitten we op 120 individuele renners voor een budget van 80.000 punten. Voor mijn gevoel is dit budget uitdagend en hopelijk zorgt het voor een spannende competitie.

@Maillot a Pois
Ik snap je voorstel maar ik hou het toch bij 48 uur is spel gemist. Ook als spelers in de loop van het proces stoppen dan ga ik deze niet vervangen. De renners zullen ook niet meer beschikbaar komen.

@Ajvenema
Mocht een speler zijn deadline met 48 uur missen dan zet ik jou onderaan het lijstje, mits het nog om de eerste keuze gaat. Heeft iedereen op tijd zijn 1e keuze gemaakt dan is er helaas geen plek meer.

@Ezequiel
8 Renners - 5000 punten budget

VincentK

Alles duidelijk @Arry1338. Leuk dat we begonnen zijn.

@MaP, dank voor het handige overzicht in Excel!

Limal

We zijn vertrokken!

Met Ayuso en Carlos Rodriguez zijn er meteen twee toptalenten weg waarvan je weet dat ze in een pechvrij jaar beter scoren dan wat ze de afgelopen twee seizoenen gedaan hebben: 500 à 1000 cq-punten winst zou geen verrassing zijn. Zo zijn er niet veel renners te vinden (Vlasov bvb een slecht jaar gehad in 2023, maar vanwege 2022 ga je daar nooit veel winst op maken). Het risico op een significant verlies is ook kleiner dan bij kopmannen van 2000+. Eind volgend jaar zullen we zien wat het geworden is, maar op dit moment denk ik dus dat bij de eersten kiezen een groot voordeel is.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Goede keuzes.
Wedden dat er nu een Jumbo renner volgt ? 😂😂

BlingSagan

Rahim en Junbo ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien in de toekomst:

1. Cian Uijtdebroeks 574

Laatst gewijzigd
VincentK

Zullen we afspreken dat we keuzes plaatsen als

1. Renner X (waarde)

Op een lege regel? Dan kunnen we ook lekker over de keuzes bakkeleien en hoef je niet in tekst te zoeken of je inmiddels aan de beurt bent.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Moeilijk hoor, gaan we direct voor een grote vis of voor een talent waar evt nog wat groeiruimte zit? Ik hoop dat

1. Olav Kooij (1412)

een beetje van allebei is

Laatst gewijzigd
VincentK

1. Florian Vermeersch (922)

Twijfelde tussen twee renners en bij mijn volgende pick is die andere renner zeker weg. Arry (eerste) en BRC (laatste) hebben het maar gemakkelijk. Bij twijfel kunnen ze altijd allebei de renners oppakken :).
Mijn uiteindelijke keuze voor Florian Vermeersch heeft ook wel te maken met het QC spel. Daar kaapte mijn voorganger hier hem net voor mijn neus weg. Nu hij genereus voor Kooij heeft gekozen, kan ik niet om Vermeersch heen…

@Vernis, jij mag (moest toch even kijken na wie ik de volgende keer aan de beurt ben)

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

De eerste 5 zijn al weg, hopelijk als ik vanavond thuis kom van werken is het mijn beurt.

vernis

1. Tadej Pogacar (3602)

Ik ga het er toch op wagen om de duurste (en ook mijn favoriete) renner te nemen.

ezequiel

Ik kies voor een sympathieke en ontwapenende jonge renner die ik al dingen heb zien doen die ik nog maar heel weinig gezien heb de laatste jaren.

1. Arnaud De Lie (1715)

Maillot à Pois

Ik kies als eerste voor het tijdritbeest dat dit jaar als een komeet bij de profs binnenkwam, ongetwijfeld nog beter gaat worden en dit jaar op de Olympische Spelen nog een extra kans krijgt om uit te halen.

1. Joshua Tarling (530)

SvenVDB

Dit forum is toch niet gemaakt voor zo'n draft games.. je kan je zelfs niet meer abonneren op de topics. Dus 100x refreshen als je bijna aan de beurt bent :D
We zullen het ermee moeten doen!

Limal

Ten laatste vanaf 10:03 is het sowieso aan jou @SvenVDB ;-)
(maar hopelijk wekt @Jappe666 de slang vroeger al)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Even in de gaten houden hoe het gaat met de tijd. Heeft weinig zin voor mij om al voor te bereiden als voorlaatste. Er zijn een paar renners waarvan je weet dat als het normaal gaat, ze wel echt fors meer gaan scoren. Ayuso stond ook bij mij bovenaan.
Zo heb ik er nog wel een paar, die zullen allemaal weg zijn als ik aan de beurt ben. Ik wacht dus wel even tot ik aan de beurt ben. Hopen dat dit niet vanavond al is want dan ben ik de pineut.

SvenVDB

Dan zal ik verder gaan met:

1. Matteo Jorgenson - 936 CQ punten

Talentvolle renner die al bewezen heeft op meerdere terreinen uit de voeten te kunnen. Nu met zijn overgang naar Jumbo Visma hoop ik op nog wat extra groeimarge.

BlingSagan

Benieuwd of de slang na 12 uur stil stand nu echt weer wat sneller gaat.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Misschien is het niet gek om een whatapp aan te maken waarop we even een melding kunnen plaatsen wie er aan de beurt is als je je keuze hebt gemaakt. Diegene die erin willen kunnen even een mailtje naar [email protected] sturen met je 06.

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.