CQ-Snake Draft

1 2 3 4 ... 15 16
SvenVDB

Of je doet de biedingen gewoon in whatsapp en je plaatst hier de teams 😀

Sies

1. JOHANNESSEN Tobias Halland 737

Het jaar van zn doorbraak!

Limal

1. HEALY Ben 1088

Dit is een meer riskante gok dan pakweg Ayuso, maar wat hij dit jaar heeft laten zien in enkele grote koersen was ronduit indrukwekkend. In zijn team zal hij ook overal als (mede-)kopman aan de start staan. Doel: 1500 cq-punten.

Wat betreft whatsapp: goed idee voor wie dat wil, maar zelf beperk ik mijn contacten daar tot enkel de dichtste familie en vrienden.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

PEDERSEN Mads 1872.
Voor mij een veilige keuze.
Mads is elk jaar stabieler geworden.
Zo goed als overal waar hij start is hij top.

Silent Hill

1. PIDCOCK Thomas 891

Eén van die supertalenten uit het peloton, het is enkel wachten tot hij genadeloos toeslaat. In 2024 ? Zou in elk geval toch vlot boven de 1000 moeten uitkomen. Dus: kopman in Team Silent Hill !

Ab Normaal

Bah, Silent Hill. Slechte keuze ;)
Die wilde ik. Nu opnieuw gaan kijken.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

1. GEOGHEGAN HART Tao 696
Klassementskopman bij Lidl-Trek. Was vorig jaar erg sterk maar viel hard in de Giro. Daarna niet meer gereden dus al zijn punten gehaald in de eerste paar maanden. Hopen dat hij zijn oude vorm weer behaald. Alleen jammer dat ze met hem naar de Tour willen i.p.v. de Giro. Daar maakt hij veel meer kans in mijn ogen.

Ik vind de app een prima idee, krijg steeds meer een hekel aan dat forum hier met dat constant moeten inloggen.
Begrijp echt het beleid van Wielerflits niet die in mijn optiek steeds meer wielerliefhebbers wegjagen met hun beleid. Ken er inmiddels veel die hier nauwelijks meer komen, daar zouden ze het toch van moeten hebben lijkt me.

Maillot à Pois

Dju, die stond bij mij hoog aangestipt voor m'n tweede pick.
Veel kans dat je er een goede zaak mee doet, @Ab

Ab Normaal

Ik heb er nog 4 op mijn lijstje staan die ik graag wil en waarvan ik niet denk dat als de slang weer bij me terug komt, die andere 3 er nog in zitten. Als BRC er 2 van pakt maakt het mijn keuze makkelijker, anders heel goed nadenken welke het wordt.

BRC slaapt nog dus verwacht zijn picks op zijn vroegst vanavond, ik moet zo uit eten, kijk dus vanavond laat weer. Mocht BRC zijn picks gedaan hebben dan doe ik 'm vanavond.

Mithrandir

Pffff had ik Tao toch eerst moeten pakken en Mads moeten bewaren voor de 2e ronde.

Ab Normaal

'@Mithrandir
Ha, dat denk ik wel. Mads stond niet op mijn lijstje.

Maillot à Pois

Ik heb net de gekozen renners even in m'n Excel toegevoegd, zo kan je daarin snel zien wie nog beschikbaar is.
Ik ga dat bestand wel niet bij elke pick onmiddellijk kunnen bijwerken, dus blijf wel opletten. Je kan ook zelf bijvullen als je wil, ik heb jullie editeer-rechten gegeven.

https://www.dropbox.com/scl/fi/9v3osdkzlmweko4hteo4x/CQ-Snake-Draft-Spel-Rennerswaarden.xlsx?rlkey=6epq5wcbg5vyxh4jbwb7psf8p&dl=0

Arry1338

Op de eerste pagina heb ik ** toegevoegd aan de spelers die in de Whatsapp groep zitten.
Deze groep zullen we alleen gebruiken om de spelers die in de app zitten op de hoogte te brengen dat het hun beurt is.
Verder zullen we hier niets onnodigs in melden, dus wil je graag helpen met het laten vlotten van het spel, stuur mij je telefoonnummer naar [email protected] en ik voeg je toe!

VincentK

'@MaP, ik denk dat @Limal nog gaat protesteren. Raad ik hem wel aan tenminste :)

Limal

Daarom vertrouw ik hem voor geen meter, die mop van een MàP ;-)

Maillot à Pois

Protest aantekenen kan via WhatsApp @Limal ! :P
(foutje is intussen aangepast, bedankt @VIncentK )

Arry1338

Ik heb er even over nagedacht, maar ik plaats Ajvenema tussen Ab Normaal en BRC in. Daarnaast haal ik Jappe666 van de deelnemerslijst.

Dit is omdat wanneer Ajvenema pas mee kan doen wanneer iedereen zijn 1e keuze heeft gemaakt, BrackenRidge er al 2 heeft gemaakt en Ajvenema dan dus nadeel heeft ten opzichte van iedereen. Ik zet hem ook voor BRC puur omdat het voor onze Aussie wel fijn is om telkens 2 keer te kunnen kiezen in zijn eigen tijdzone. Het proces zal vertragen wanneer hij moet wachten op Ajvenema om vervolgens weer zelf aan de beurt te zijn.

Ik ga Ajvenema ook even via de mail op de hoogte brengen. Hopelijk kan hij vanavond nog zijn keuze maken zodat BRC ook gekozen heeft wanneer iedereen weer wakker wordt morgenvroeg.

Verder wil ik nog even een reminder doen voor de App-Groep. momenteel is het er nog heel stil, maar ik denk dat dit het proces in zoverre zal versnellen als we er allemaal in zouden zitten. Geen must, maar als je je nog kunt laten toevoegen helpt het een hoop.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ok, nice! Ik kies Egan Bernal. Het échte jaar van z'n terugkeer!

En als ik het goed begrijp, kies ik dan na 2x brackenridge morgen weer:)

Arry1338

Zeker!

Deze keer zal ik uitzoeken hoeveel hij kost. Het zou fijn zijn mocht je de volgende keer er zelf even bij vermelden hoeveel hij van je budget snoept!

VincentK

Black Friday duurt tegenwoordig een week. 262 voor Bernal, je vraagt je af hoe het kan. Ik hoop dat hij levert @Ajvenema. Voor Bernal dan (zou prachtig zijn als hij weer in de buurt van zijn oude niveau komt), niet voor jou als concurrent ;-)

Silent Hill

Spijtige Jappe Ajvenema twist. Ik had mijn tekstje voor Bernal al klaar 😝

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

1 Kaden Groves 859

2 Ilan Van Wilder 933

@Ajvenema jij mag weer

Ab Normaal

Silent Hill, die had je nooit hoeven opschrijven. Ik had ‘m ook al klaar.
Ik ga naar bed. Mocht Ajv vanavond nog kiezen dan doe ik dat morgen.

Silent Hill

Ow kijk, dat verzacht de pijn. Een beetje. Ik geloof niet in de terugkeer van Bernal, maar zelfs een halve Bernal scoort 600-800 ptn, en zit je met een zo goed als gratis up van 500. Mooi dus. Dat wordt straks eens rustig (sorry jongens) zoeken naar een goed alternatief.

Laatst gewijzigd
Limal

Benieuwd om welk uur zo'n @Ajvenema wakker wordt op een zondag.

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.