CQ-Snake Draft

1 2 ... 7 ... 15 16
BrackenRidgeCycling

Ajvenema nog een uur te gaan en dan is het tijd.
Morgen om 6 uur weer op

SvenVDB

3. Kasper Asgreen (565)

Mijn derde pick is er eentje voor het klassieke werk. 2 mindere jaren gehad, maar ik geloof nog altijd dat hij het in huis heeft om opnieuw richting die 1000 punten te gaan. Hij blijft bij Quickstep toch zowat de enige renner voor de voorjaarsklassiekers die echt zou mee kunnen met de toppers. Tenzij Julian ter de kasseiklassiekers zou aandoen.

Sies

Om vaart te maken voor BRC volgt die van mij ook snel.

3. Archie Ryan 166.

groot talent dat bij EF denk ik veel vrijheid krijgt en zo dit punten aantal wel moet gaan verdubbelen of verveelvoudigen!

SvenVDB

'@BRC: je mag je keuze ook aan mij doorsturen, dan kan ik het wel even posten als het jouw beurt is. Ik ben toch al aan de beurt geweest.

Ajvenema

DAn moet ie wel een lijstje doen, want hij moet er 2, en er komen er nog een paar:)

Maillot à Pois

Zou @Limal ondanks zijn mix van stimulerende middelen dan toch in slaap gevallen zijn, net op het langverwachte moment dat hij aan de beurt was?

Ab Normaal

Hij heeft tot 22:58, dus nog even.

Limal

De mix van pepmiddelen werkt perfect, maar het was even heel druk op't werk. Met enige vertraging dus:

3. PENHOËT Paul 591

Mithrandir

3. MIHKELS Madis 175

Nog maar eens een sprinter.
Viel vorig seizoen nog wat tegen maar is ook pas 20.
Veel groeimarge nog dus.

Silent Hill

3. MEEUS Jordi 659

Iemand die wint op de Champs-Élysées wil je toch in je team ? En al zeker als die andere sprinter (Bennett) je team heeft verlaten. Nog even afgewogen tegenover die andere sprinter bij Bora (Welsford), maar de [URL=https://www.procyclingstats.com/rider-vs-rider/jordi-meeus/sam-welsford]statistieken[/URL] waren duidelijk. Meeus !

Ab Normaal

3. Enric Mas 1171

Puntengarantienin de Vuelta. Nu een keer de Tour uitrijden. Daarnaast vind hij het steeds leuker om eendagskoersen te rijden omdat hij dat ook bleek te kunnen.
Geen puntenkanon maar wel een stabiele basis die nodig was na mijn Alaphilippe gokje.

@ajvenema
Jij kunt er rustig op broeden. BRC ligt toch al te pitten.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Alles is weer bijgewerkt, het is inderdaad aan Ajvenema. Waarschijnlijk vanavond redelijk rustig aangezien BRC voorlopig nog niets zal plaatsen.

Silent Hill

Nu het even stilvalt: een tussendoortje.
Aan 46 renners zitten we. En als we kijken uit welk team het meest gekozen wordt, komen we aan dit:

7: INEOS (Hayter E. - Tarling - Rodriguez C. - Pidcock - Bernal - Sheffield - Turner)
6: Quickstep (Evenepoel - Moscon - Alaphilippe - Van Wilder - Merlier - Asgreen)
5: UAE (Pogacar - Ayuso - Almeida - Vine - Sivakov)
4: FDJ (Martinez - Gaudu - Gregoire - Penhoet)
4: Visma (Jorgenson - Kooij - Hagenes - Staune-Mittet )
3: Trek (Pedersen - Milan - Hart)
3: EF (Healy - Carapaz - Ryan)
2: Lotto (De Lie - Vermeersch)
2: BORA (Uijtdebroeks - Meeus)
2: Team dsm (van Uden - Poole)
2: UNO-X (Johannessen TH - Waerenskjold)
1: Bahrein (Buitrago)
1: Israel (Strong)
1: Alpecin (Groves)
1: Jayco (Ewan)
1: Intermarché (Mihkels)
1: Movistar (Mas)

Cofidis - Astana - Arkea - AG2R renners lijken niet goed in de markt te liggen. Tijd om daar verandering in te brengen !

VincentK

Weer wat mooie keuzes weg. Vooral Penhoet van Limal wordt volgend jaar interessant. Benieuwd wat die allemaal gaat rijden.
In het teamsoverzicht staat trouwens een verkeerd bedrag bij Meeus. Silent Hill heeft wel de juiste waarde in zijn post staan.

Limal

Ik verwacht/hoop dat Penhoët de rol van eerste sprinter overneemt van de vertrokken Démare. Naar de Tour moet hij van mij zeker niet (als hij al zou mogen van Gaudu), laat hem vooral maar punten vergaren in ééndagswedstrijden en eventueel de Vuelta. Doel: minstens 850 punten.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Daar is goed over nagedacht, Limal. I like.

BrackenRidgeCycling

Ajvenema ik Ben er klaar voor

Arry1338

Zo, jij bent op tijd wakker :o

Ajvenema

QUINTANA ROJAS Nairo Alexander voor 665!

BrackenRidgeCycling

Arry de zon is op om 5 uur

Arry1338

Je mag de bal terugkaatsen BRC :)

BrackenRidgeCycling

jaja even kijken wie er weg zijn gekaapt

BrackenRidgeCycling

3 Fabio Jakobsen 879
4 Andrea Bagioli 765

Ajvenema

Tiberi voor 347!

Ab Normaal

Het talent is daar, dat ie het kan heeft ie al bewezen. Na een fabelachtig debuutjaar is het ook gebruikelijk dat het seizoen er op tegen valt.
Echte toppers slaan het jaar er op vernietigend toe.
En een echte topper is hij.

4. GIRMAY Biniam 1048

1 2 ... 7 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.