CQ-Snake Draft

1 2 ... 8 ... 15 16
Silent Hill

4. DUNBAR Eddie 413

Nee, ik ben geen fan van Dunbar. En nee, ik geloof niet in Dunbar als kopman. Waarom dan ? Puur rationeel. Alles wat ook maar een beetje GC probeert te rijden (genre Meintjes, O'Connor, Caruso, Martin), eindigt rond de 800. Dat zou een up van 400 ptn zijn en daar kan je geen Nee tegen zeggen. Dus toch Dunbar.

Al van bij de start had ik een kleurrijker renner in gedachten maar toch geraakt die maar niet in m'n team. Crazy. 24 keuzes overleven zal niet meer lukken. Stel me niet teleur, Eddie.

Mithrandir

4. Rafferty Daren 103
Talentje dat dit jaar de worldtour gaat ontdekken bij EF.
Net als Ryan zal hij daar regelmatig voor eigen kans mogen gaan.
Hij heeft een goeie punch en kan ook een klassement rijden.
Hopen dat het er dit jaar al uit komt dan is 103pnt een koopje.

Limal

Verrassend dat hij nog niet werd gekozen:

4. Lennert Van Eetvelt 437

Sies

4. ARENSMAN Thymen 955

Vorig seizoen erg ongelukkig, maar met het wegvallen van een aantal ronde renners bij INEOS verwacht ik dat hij komend seizoen regelmatig als kopman uitgespeld zal gaan worden!

SvenVDB

4. Tobias Foss (455)
Een jongen met genoeg talent, misschien dat het bij Ineos wel gaat lukken? Hij heeft de olympische spelen alvast als doel aangestipt

Maillot à Pois

4. Lewis Askey (291)
Nog een FdJ talent met een snel eindschot, dat dit jaar echt helemaal zal doorbreken

Arry1338

Overigens zijn alleen VincentK, Vernis, Limal, Silent Hill en BrackenRidgeCycling niet in de appgroep. Weten jullie zeker dat je niet wilt joinen?

ezequiel

4. Oscar Onley (302)

Heel groot talent in mijn ogen. Eerste seizoen bij de profs was nog wisselvallig maar ik verwacht zeker progressie van Onley in 2024.

Silent Hill

Mooie keuze, Ezequiel. Onley stond ook erg hoog op mijn lijstje. Moest hij nog 72 keuzes overleven. Niet dus. Wordt een goeie up.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@maillot
Mag ie sprinten?

Maillot à Pois

'@Ab
Van mij alvast wel, @Limal zal liever hebben dat ze de kaart Penhoët trekken ;-)
Maar ik zie Askey (itt Penhoët) niet als pure sprinter, maar eerder als klassiek renner in de dop die kan overleven in een zwaardere wedstrijd en een uitslag kan rijden. We gaan het zien.

ezequiel

Test

Arry1338

Ik heb Pelayo Sanchez toegevoegd aan het team van Vernis, en vervolgens op 'aanpassen' geklikt. Nu staat het er zo bij..

Zal straks even kijken of ik het weer overzichtelijk kan krijgen.

Het is ondertussen aan VincentK

VincentK

Een 9 tot 5 baan in combinatie met dit spel is maar nauwelijks mogelijk, merk ik. En dan kom je thuis en probeer je voor het eten nog even echt belangrijke zaken af te handelen (het kiezen van een renner), is het het forum aangepast en  moet ik op een paar vierkante cm mijn hele verhaal kwijt.....

 

maar ter zake: 

4. Felix Gall (967)

hij kan echt nog beter (afdalen, hoop ik).

Nog 950 over voor 4 renners.... 

BlingSagan

Neilson Powless 1.060 punten 

erveedeeee

Ik ga voor Neilson Po...  O nee toch maar voor

4. Ben O'Connor (816)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Einer Rubio 754

Silent Hill

Ummm ... hier ging iets fout in de volgorde ? Arry is het nu ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja was een foutje van @erveedee @BlingSagan.... Arry is op dit moment aan het broeden op een meesterzet.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Van BlingSagan, dacht ik, die te enthousiast voor Powless ging. Maakt niet uit.

Verras ons Arry !

BrackenRidgeCycling

kom op Arry

Arry1338

Nou nou, niet teveel druk aub >.<'

Na lang wikken en wegen (maar vooral gekloot met de baby) ga ik voor de volgende 2 mannen. Beiden gaan ze naar een nieuwe ploeg waar ze hopelijk kunnen doorgroeien en voor eigen kansen mogen blijven rijden.

Mauro Schmid (656)
Victor Lafay (501)


Silent Hill

Zou het met de Decathlon super fietsen te maken hebben ? Feit is dat AG2R vandaag ineens 3 renners levert.

Enkel Arkea - Astana - Cofidis staan nu nog op 0.

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Fijn dat ik Powless mocht houden (of is het gewoon een slechte keuze ?)

Nu wellicht een wat verrassender keuze:

 

Matteo Trentin 805

 

Ik kan me voorstellen dat hij regelmatig als kopman bij zijn nieuwe ploeg zal worden uitgespeeld. Wegkapitein of uitbollen kan natuurlijk ook. Maar daar heb ik hem nou niet voor gekozen.

VincentK

Wat denkt de app-groep? Kom ik nog aan de beurt vandaag?

1 2 ... 8 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.