CQ-Snake Draft

1 2 ... 9 ... 15 16
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Isaac del toro 124

BrackenRidgeCycling

Zijn we wakker in nederland?

Er moet geboden worden guys

Limal

Deze niet-whatsapp-groupie is wakker en wachtende! Vanaf 9u zit ik wel in een lange vergadering, dus hopelijk komt het eerder tot bij mij...

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Ik ga voor Kobe Goossens (329)

Vorig jaar veel pech gehad, als hij dit jaar wat constanter kan presteren verwacht ik over de 500 punten

VincentK

5. Maxime van Gils (636)

nog 314 over voor 3 renners, dus nu is het uit met de pret. Het plan tot gisteren ca 12.00 was Isaac del Toro om wat punten uit te sparen, maar Rahimns was mij voor. 
Maar ook in de lagere regionen is nog genoeg leuks op te pakken. Vanavond eens een voorselectie maken.

vernis

5. Ide Schelling (206)

Silent Hill

Astana is u dankbaar.

ezequiel

5. Valentin Madouas (1068)

Goede renner met een sterke punch die kan scoren in de Vlaamse klassiekers, Waalse klaasiekers, rondjes van een week en verschillende najaarskoersen. Komt op de leeftijd en het niveau om zich 1 van de absolute kopmannen bij FDJ te noemen. De aankoopprijs van 1068 is vrij scherp maar met een goed jaar verwacht ik hier toch nog een winst op te boeken.

Maillot à Pois

5. Walter Calzoni (283)

Een revelatie in de kleinere Italiaanse koersen dit jaar.
Benieuwd of hij dit jaar nog een stap kan zetten.

SvenVDB

5. Fred Wright (416)

Ik hoop dat hij gewoon een minder seizoen gehad heeft. Hij ging zich nu meer focussen op het wegwielrennen, als hij ook in de klassiekers iets meer in de punten kan rijden, zot een deftige groei er wel in volgens mij.

Maillot à Pois

De keuze van Sies is:

5. Luke Lamperti (176)

Over naar Limal!

Limal

De post-vergadering keuze van Limal is:

5. Zingle Axel  880

Ik wou deze ronde eigenlijk de hyperbetrouwbare Madouas oppikken (congrats ezequiel), maar Zingle presteert ook al twee seizoenen erg constant. Als bonus zit er misschien nog wat meer groeimarge op. Doel: 950.

Mithrandir

5. Riccitello Matthew 161

Silent Hill

5. Leknessund Andreas 493

24 keuzes heeft hij overleefd, nooit gedacht. 

Kwam met een gelukje (en de gratie van Remco) in het roze, maar ook weer niet zo toevallig. Al jaren het label toptalent, erg alllround en laat die roze trui een voorproefje geweest zijn voor wat (eindelijk) komt. Enige minpuntje: zakte af naar PRT waar iets minder punten te verdienen zijn. Toch denk ik dat hij tegen de 800 ptn zou moeten kunnen scoren. Mijn eerste 'twijfelrenner', zeker omdat niemand anders hem wou, maar als er één renner definitief kan doorbreken, is hij het.

(Note to myself: don't lose yourself in dreams and peptalk) 

BrackenRidgeCycling

Nog 2 en ik mag weer 

Limal

@Arry1338, ik moest lachen met de nieuwste telg in Team MàP :-)

Arry1338
Limal
#216
@Arry1338, ik moest lachen met de nieuwste telg in Team MàP :-)

^^

Ab Normaal

5. Hayter Leo 98

BrackenRidgeCycling

Kom maar door AJvenema, ik ben er klaar voor

Ajvenema

Vincenzo Albanese dan graag voor 546

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Tempo dan BRC!

Limal

Iets zegt mij dat Ajvenema bij zijn volgende beurt op een grotere vis aast ;-)

Ab Normaal

Ja, denk dat hij liever nog had willen wachten met die dure jongen maar Rahim en Mithrandir kunnen 'm ook nog inpikken met hun budget.

Silent Hill
Ajvenema
#220
Vincenzo Albanese dan graag voor 546

Echt ? Top !

Dan zijn - na vandaag ook Cofidis (Zingle) - alle WT-teams vertegenwoordigd in de snake ! Yeeeey !

BrackenRidgeCycling

Filippo Zana 587

Florian Senechal 480

1 2 ... 9 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.